pitää oikein avautua tuosta ohjelmasta, tullut katsottua jokainen jakso tähän mennessä eikä ole sitten naurattanut yhtään. en katso että yleisön naurattamiseen tarkoitettu tv-ohjelma on onnistunut jos se aiheuttaa vain satunnaisen hymyn katsojan kasvoille.
ohjelma on mielestäni täyttä ohjelma-ajanhukkaa, mieluummin katselisin ala-asteikäisten lasten omatekemiä sketsivideoita, varmasti olisivat aidompia ja hauskempia.
"kari ketosen ja ville myllyrinteen käsikirjoittama sketsisarja sivakoi tuoreet ladut suomalaisen huumoriviihteen umpihankeen". tuosta tuleekin mieleeni se doping-lehdistötilaisuussketsi, kaikillehan tulee siitä mieleen isometsän ja kumppaneiden doping-sekoilut joku viisi vuotta sitten, onpas todella tuoretta vääntää siitä sketsi. sinänsä tuo lainaamani lause on totta että he sivakoivat umpihankeen ja sinne myöskin jäävät.
Ketonen & Myllyrinne
4
944
Vastaukset
- Hyvåää setti'ä
Oli kyl tää jakso kaikkein paras tähänastisista, toi lopun eläimentappaja oli totali levoton lol
- Tiekk
Aivan sairas pätkä se äskeinen pitkä haastattelu siitä teurastajasta. Ei ollut laisinkaan hauska, pikemminkin kuvottavat ällöttävä. Kaiken lisäksi aivan liian pitkä.
- Setämies :D
"Minkälainen mies sinä oikein olet??"
"Setämies". - Katselija 2
Setämies :D kirjoitti:
"Minkälainen mies sinä oikein olet??"
"Setämies".Itse muistelen lukeneeni jonkun tv-kriitikon palstalta, että tämä sarja on siitä hyvä, että tässä ei sketsit ja hahmot toistu jaksosta toiseen, mutta itse olen kyllä eri mieltä, eli samat ne seikkailee jaksosta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803