Oletko sinä kokenut, miten monienkin koettelemusten jälkeen tulee siunaus, kun vain kärsivällisesti jaksamme odottaa Jumalan aikataulua?
Koettelemusten siunaus
8
249
Vastaukset
- uskossa tänään
-että uskonelämä on eräänlaista aaltoliikettä ja koettelemukset ja siunaukset menevät ikäänkuin perätysten..
- olivia free
Niin. Mietin tätä kun heräsin ja muistin yhden ystävän sanat, kun hän oli saanut Herralta
että vielä elämässäsi tulee siunauksen vuodet
ja nyt ne hänellä ovatkin =)
Se oli lohduttavaa ja rohkaisevaa.
Kun Jumala antaa meille koettelemuksia
niin Hänellä on myös ulospääsy niistä
mutta eri asia onkin, pystymmekö niissä
tilanteissa luottamaan kuitenkin? - uskossa tänään
olivia free kirjoitti:
Niin. Mietin tätä kun heräsin ja muistin yhden ystävän sanat, kun hän oli saanut Herralta
että vielä elämässäsi tulee siunauksen vuodet
ja nyt ne hänellä ovatkin =)
Se oli lohduttavaa ja rohkaisevaa.
Kun Jumala antaa meille koettelemuksia
niin Hänellä on myös ulospääsy niistä
mutta eri asia onkin, pystymmekö niissä
tilanteissa luottamaan kuitenkin?-uskottomat,niin pysyy Hän kuitenkin uskollisena,sillä itseään Hän ei kieltää,saata !
- olivia free
uskossa tänään kirjoitti:
-uskottomat,niin pysyy Hän kuitenkin uskollisena,sillä itseään Hän ei kieltää,saata !
ja miten paljon yksinkertaisempaa ja helpompaakin
elämämme olisi kun USKOISIMME...
Muista kaikki, mitä on tapahtunut sillä tiellä, jota Herra, sinun Jumalasi, näinä neljänäkymmenenä vuotena on sinua kuljettanut erämaassa nöyryyttääksensä sinua ja koetellaksensa sinua ja tietääksensä, mitä sinun sydämessäsi on: tahdotko noudattaa hänen käskyjänsä vai etkö.
Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
Sinun vaatteesi eivät kuluneet yltäsi, eivätkä sinun jalkasi ajettuneet näinä neljänäkymmenenä vuotena.
Tiedä siis sydämessäsi, että Herra, sinun Jumalasi, kasvattaa sinua, niinkuin isä kasvattaa poikaansa.
Ihminen, joka kertoo tulleensa uskoon, mutta ei vuosien mittaan ole saanut kohdata koettelemuksia eikä Jumalan kurinpitoa ja kasvatusta, niin se saa minut epäilemään onko kertoja tullutkaan uskoon.
Koettelemuksia ja ahdistuksia seuraa ajallansa siunaukset, sillä niiden kautta Jumala vie meidät läheisempään ystävyyteen kanssansa. "Autuas on se mies, joka koetuksen kestää!"- olivia free
Olen myös lukenut tuota Moos.5 kirjaa ja aivan ihana kohta: 5.Moss.30: 2-3
ja palajat Herran, sinun Jumalasi tykö
ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi
ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi
kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken
niin Herra, sinun Jumalasi kääntää sinun kohtalosi
ja armahtaa sinua; Herra sinun Jumalasi
kokoaa sinut jälleen kaikista kansoistasi
joiden sekaan hän on sinut hajottanut.
*
Vasta jälkeenpäin ihminen tajuaa, mikä siunaus
kaikella kärsimyksellä ja myös erämaa vaiheilla on
sillä me olemme muuten niin kovasydämisiä
siksi Herran täytyy meitä opettaa armossaan ja rakkaudessaan =)
Oletko muuten jukka huomannut
tätä itsekkyyttä myös meidän kristittyjen sydämissä? olivia free kirjoitti:
Olen myös lukenut tuota Moos.5 kirjaa ja aivan ihana kohta: 5.Moss.30: 2-3
ja palajat Herran, sinun Jumalasi tykö
ja kuulet hänen ääntänsä kaikesta sydämestäsi
ja kaikesta sielustasi, sinä itse ja sinun lapsesi
kaikessa, niinkuin minä tänä päivänä sinua käsken
niin Herra, sinun Jumalasi kääntää sinun kohtalosi
ja armahtaa sinua; Herra sinun Jumalasi
kokoaa sinut jälleen kaikista kansoistasi
joiden sekaan hän on sinut hajottanut.
*
Vasta jälkeenpäin ihminen tajuaa, mikä siunaus
kaikella kärsimyksellä ja myös erämaa vaiheilla on
sillä me olemme muuten niin kovasydämisiä
siksi Herran täytyy meitä opettaa armossaan ja rakkaudessaan =)
Oletko muuten jukka huomannut
tätä itsekkyyttä myös meidän kristittyjen sydämissä?>>Oletko muuten jukka huomannut
tätä itsekkyyttä myös meidän kristittyjen sydämissä?
- paikanetsijä
meikäläisenkin annettu ymmärtää saamistani profetioista..että kärsivällinen pitäisi olla ja että ollaan koulussa....
ihmisellä on usein niin kova pää, ettei sinne oppi mene muuten kuin koettelemusten kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667