ei vastannut Iltalehden kysymyksiin
Taitaa kepulaisilla olla muutakin hukassa kun pelkästään TV-luvat. City-kepulaisilla on kaikki hukassa
heh heh
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610235276213_uu.shtml
yksikään kepulainen kansanedustaja
10
326
Vastaukset
- jutussa muka
sillä lailla "seisoi"?...dorka
- Kaupunkilainen
..akoille ja luusereille.
Monella KEPUlaisella kansanedustajalla on paljon peiteltävää ja salattavaa. Ei ole ihme, että he eivät vastaa kysymyksiin, joissa arvioidaan heidän rehellisyyttään ja moraaliaan.
Aika hauskaa muuten, että hallituksessa tekijänoikeuksista vastaava ministeri Tanja Saarela mm. suosii tuoteväärennöksiä. Hänet nähtiin taannoin virallisella ulkomaan vierailulla käyttävän väärennettyä Pradan käsilaukkua. Tämä osoittaa todella heikkoa moraalia sekä olematonta harkintakykyä. No näistä molemmistahan Tanja Saarela on tullut tunnetuksi muissakin yhteyksissä.- käytät?
otsikossa kysymys.
- jo hiukan
toipunut Jaskari jutusta? Se moraali, se moraali Känä?
- etteivät
vastanneet Iltalehden kysymyksiin. Tuollaise roskalehden saa jättää telineeseen. En itse ainakaan ostaisi, niin halpaa rahaa ei ole.
- vastaavat vain
Tex Willer lehden kyselyihin, ja niihinkin vasta käräjillä.
- edustaja edes
vastannut edes äänestäjän kysymykseen verotuksesta,kaikki muut kansanedustajat vastasivat kun sähköpostilla kysyin.
- Demarit kyttäporukkaa
Vaaleissa kansa voi sanoa sanansa haluaako ilmiantajat (valheellisilla ilmiannoilla) valtaan. Meininki on kuin vanhassa Neuvostoliitossa.
- helahoito
Väärä luulo ,mm Paula Lehtomäki vastasi.
Lue enemmän ,luule vähemmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663