Aloitin syömään Noritrenia 20 tai 30 mg iltaisin päänsäryn estolääkkeenä. En huomannut kysyä lääkäriltä, voiko nauttia alkoholia. Osaako kukaan sanoa?
Noritren ja alkoholi
8
13058
Vastaukset
- lopetin
sai minut hermostuneeksi(tosi hermokimpuksi.luitko tietoa yliopistonapteekin sivuilta?vastaavat kyllä ihan e.mailiinkin.
- Tietoa löytyy
Kun syöt kyseistä määrää Noritreniä niin haittavaikutukset ovat pienempiä kuin suuria määriä masennuksen estoon syödessä. Haittavaikutuksia kuitenkin on ja alkoholi mainitaan näin: Haittavaikutukset:
Lääke voi etenkin käytön alkuvaiheessa väsyttää siinä määrin, että tarkkaavaisuus liikenteessä ja muissa vastaavissa tilanteissa heikkenee. Lääke voi myös lisätä hikoilua sekä aiheuttaa mm. vapinaa, huimausta, päänsärkyä, näön tarkkuuden heikkenemistä, suun kuivuutta, ummetusta, pahoinvointia ja sydämen tykytystä. Joskus makuaisti muuttuu, paino voi nousta ja sukupuolinen halu tai kyky vähetä. Lääkehoidon aikana alkoholin vaikutukset voivat voimistua, minkä vuoksi se käyttöä tulisi välttää. - Grazy 10
Kyllä KOLISEE ku vetää 2-3 noritrenia ja pullon kossuu tulee UNI !!!
- Visionääääääääääri
6 x 25 mg noritreniia ja sen jälkeen 10 olutta. Talon sisäseinät muuttuivat tiiliseiniksi ja olin jossain messuilla. Menin keittiöön, ja vietin siellä tunnin-pari, koska sieltä ei ollut ulospääsyä. Voisin kertoa koko yön tapahtumat, mutta oli niin villiä visioo etten suosittelisi niiden yhteiskäyttöä.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä lääkäriltä. Näiltä palstoilta et saa luotettavaa vastausta.
- Anonyymi
50 mg vrk annos ja pullo viinaa ja bileet alkakoon kämppä 2 kertaa remonttiin
- Anonyymi00008
Minulle kipulääkäri sanoi, että voin kokeilla 1-2 viinilasillista, miten vaikuttaa itsellä. Eli lääkäri ei kokonaan kieltänyt
- Anonyymi00009
Aloitus on vanha, mutta jos pää on usein niin kipeä, että siihen lääkityksen tarvitsee, niin olisi ehkä hyvä miettiä alkoholin käyttöä. Se tuskin auttaa ainakaan päänsärkyyn, päinvastoin, taitaa pahentaa kipujen toistumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225