Olen lukenut nyt täällä puoli tuntia eri ihmisten otsikkoja..
Aloitin pari päivää sitten laihduttamisen.. en ole juurikaan syönyt mitään kolmeen päivään.. olen noin 177cm pitkä ja painan nytten 59kg.. lenkkeilen noin 3 kertaa viikossa 3-4 km lenkkejä että mulla on 3 kertaa 1,5tunnin harkat viikossa..
Painoin pari päivää sitten 63 ja astuin juuri vaa´alle ja olen mennyt alas 4 kiloa, eli painan nytten 59.. miten laihdutan tästä eteenpäin ?
olisin kiitollinen vastauksista..
yst. terveisin -Ea-
Voiko joku antaa ohjeita ? kiitos!!
3
606
Vastaukset
- Restless-
...älä laihduta tästä eteenpäin. Ellet halua päästä sairaalahoitoon. Olet itseasiassa alipainoinen, painoindeksisi on 18.8. Joten jospa vain alkaisit syömään ja ottaisit suosiolla sen neljä kiloa takaisin. Tämä palsta ei ole anorektisille ihmisille vaan tosissaan liikakiloista kamppaileville...
eihä sulla ole ees ylipainoa.sairasta.ja ei ole terveellistä olla syömättä.joka päivä aamupala.lounas,päivällinen ja iltapala välipalojam mut sun ei tarvi laihduttaa yhtään1
- ylimitoitettu
Lopeta nyt hyvä ihminen ajoissa. Keskity vaan hyvään ja terveelliseen ruokaan olet jo tarpeeksi laiha. Kiinteyttäminen treenaamalla auttaa sinua parhaiten jotta saat kehosi sellaiseksi että kelpaa mutta painoa älä ihmeessä pudota. Voit katsoa ohjeita kehon muokkaukseen jos esim haluat vyötäröä kapeammaksi ja jalkoja tiukemmiksi löydät siihen kyllä hyviä ohjeita, mutta se vaatii myös hyvää ja monipuolista ruokaa jotta onnistut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1773336Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1022569Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572410Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276932342Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82319Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01700Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue321623Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling371599Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman11494- 831357