Määrättiin kyseinen lääke kolmeksi viikkoa. Puol tabua kolmesti päivään ahdistusta lievittämään. Olo on vähän niinkuin ois humalassa. Ei ole erityisen rauhallinen tunnelma. Toisinaan käyn hieman ylikierroksilla ja nyt kun ei ahdistus enää tuntus elämää rajoittavan niin paljon, ni eihän tässä tiedä mitä vielä keksii :D Järkeni jäässä taitaapi olla.
Rivatril 2mg Kokemuksia?
5
10102
Vastaukset
- hellämieli
On jännitykseen ollut kyseinen lääke jo yli 10v.Puoli tapua kahdesti päivään eli yht. se 2mg.Sen lisäksi anafranil yht.päivässä 20 mg.Yritin lopettaa käytön lääkärin ohjeen mukaan vaan tuli vaikeaa.Unettomuutta ja muuta huolta mieleen jota ei aijemmin ollut.Varo ettet jää käyttämään pidemmäksi kun on tarve.Jännitykseeni auttoi aikoinaan muuta en osaa sanoa.On oikeastaan epilepsia lääke.Tuskin siitä pahenpaa seuraa,älä liikaa mieti tuntemuksiasi.Tsemppiä!
- bentzo,
3 mg/vrk näyttää sitten olevan sinulle määrätty annos. Tiputa se sitten hitaasti alas, ettei tule vier.oireita.
- Hyvää kamaa
3 vko totukukaan Rivatriliin kyllähän siitä sen aikaa on helposti kännissä kuka vain.Noista sivuvaikutuksista osa on sit epätodellista itse nautin 10v rivatrilista, kyllä toimi hyvin aikansa, ei ollut vierotusoireita minulla. tietenkin lääkäri antaa oikeat ohjeet jos laillisesti lääkkeet hommaa.
- lääke
on ensisijaisesti epilepsian hoitoon tarkoitettu, mutta sittemmin sitä alettu käyttää/määrätä myös muihin ongelmiin.
Varovainen oltava. Riippuvuutta voi tulla ja alkoholin kanssa menee henki helposti.
Itselleni määrättiin Rivatril aikoinaan helpottamaan spastisuutta/lihasjännitystä selässä. Selkä leikattu ja se oli tosi kipeä - on ajoittain edelleenkin.
En uskaltanut ottaa lääkettä kuin illalla ja se kävi unilääkkestä. Turta/väsynyt olo oli vielä aamupäivällä, vaikka käytin mahdollisimman pientä annosta.Päätin jättää koko lääkkeen ja en ota vähässä ongelmassa. - Systeri7
osana unilääkitystä, 0,5 - 1,5 mg Rivatrilia ja 5-10 ml Disykloveriini-liuosta, yhteisvaikutus hyvä. Saatu unetttomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647