mä muistan ku oltii pienii, olit meille sankari ja isi
sä olit se joka meistä huolta piti
iltasin peitteli meijät lämpimää ja aamulla hoputti kouluu herää
maailman paras isi eilen ja tänää, välillä sitä yöllä ikävää herää
miettii jos sais sut vielä hetkeks takas, ett vois edes sanoo ett kuinka
oot rakas
halaa vielä viimeisen kerran, pitää sut täällä sen verran
ekan hymyni mä olin sulle antanu, ku olit mua sairaalassa
sylissäs kantanu
opetit mulle kuinka rusetin kenkii solmii, kun kaatusin pyöräll, laitoit
laastarit polvii
sanoit ett aina se elämä vähän kolhii
sä opetit miten hyvä voittaa pahan, kuinka rakkaus voittaa rahan
kuinka pitää vastuu omista teoista kantaa ja aina parhaansa elämälle
antaa, ettei puoli tiehen saanut jättää mitää, ett asiat loppuu asti viedä pitää
17 vuotta sä neuvoit ja autoit mua, sun aika oli lähtee, vaikka oltais vielä
tarvittu sua
mut monet neuvot sun meidän elämää ohjaa, eli niin sä
et tuu hävii koskaa
nyt valkoisen ruusun mä maahan asetan, sua isi nyt ja aina mä rakastan
..mä tiedän ett sait rauhan ikuisen,
joukossa suojelusenkelten...
maailman paras isi nyt ja aina...
Runo isille..
8
5936
Vastaukset
- osaa
Olipa kaunis runo :`(
- mies-30
Sanoit todella kauniita sanoja isästäsi. Osanottoni.
- Kaarina
Olipa ihana runo!!!
Lämmin osanotto sinulle. Milloin sinun isäsi kuoli?- runotyttönen
kiitos..
isäni kuoli v.2003 eli siis silloin kun olin 17-vuotta.
Olen kasaillut runoa pikku hiljaa, hetkistä kun ikävä on voimakasta, hetkistä kun hymyilettää yhteiset hetket.
olen vasta vähän aikaa sitten oppinut ns. hymyilemään menneille ja olemaan onnellinen. ennen suru oli päällimmäistä koko ajan.
ajattelin laittaa runon siksi tänne, koska silloin kun menetin isäni, luin paljon ikävästä ja surusta palstoilta ja kirjoista. ja ajattelin että ehkä joku löytää runostani jotain mitä minä löysin kauniista kirjoituksista kun oli paha olla. tai muuten vaan lueskelee..
Aurinkoisia syyspäiviä:) - Marika.
runotyttönen kirjoitti:
kiitos..
isäni kuoli v.2003 eli siis silloin kun olin 17-vuotta.
Olen kasaillut runoa pikku hiljaa, hetkistä kun ikävä on voimakasta, hetkistä kun hymyilettää yhteiset hetket.
olen vasta vähän aikaa sitten oppinut ns. hymyilemään menneille ja olemaan onnellinen. ennen suru oli päällimmäistä koko ajan.
ajattelin laittaa runon siksi tänne, koska silloin kun menetin isäni, luin paljon ikävästä ja surusta palstoilta ja kirjoista. ja ajattelin että ehkä joku löytää runostani jotain mitä minä löysin kauniista kirjoituksista kun oli paha olla. tai muuten vaan lueskelee..
Aurinkoisia syyspäiviä:)Olipa kaunis ja koskettava runo, lohdutti minua (käyn vaikeita asioita elämässäni läpi)Huomaa, että sinulla on ollut lämpimät välit isääsi, ja hän on sinusta hienon nuoren aikuisen kasvattanut!Kaikkea hyvää ja siunausta elämäsi tielle! Pärjäät varmasti läheisten ihmisten tuella!
- ~Annu~
Moi...*itkee hiljaa* kiitos oikein kovasti runostasi...itselläni isä kuoli vajaa puolivuotta sitten ja olen myös -85 syntynyt...sain runostasi todella paljon, olen myös selannut kirjoja, keskustelupalstoja ja kaikkea, mutta jotenkin en saa apua mistään..luin runosi ja ymmärsin, että kaikki mitä olisin halunnut sanoa oli siinä runossa.kiitos kun osaat antaa surulle äänen.
kiitos sydämeni pohjasta...
omaa isäänsä kaivaten: Anne - Saman konenut
Paljon voimia sulle...kyllä kipu vähitellen helpottaa mutta ei se koskaan parane...sen tiedän itse. Menetin isäni kun olin vasta 4-vuotias ja siskoni oli vuotta vanhempi. Liian aikaisin isä lähti...mutta ei sitä silloin itse ymmärtänyt! Nyt olen 23-vuotias mutta kaipaus ja kipu ovat edelleen...kipua ei enää paljoa mutta kaipaan yhä...varsinkin nyt kaipaus kovenee kun isänpäivä lähestyy. Haudalle on vaikea mennä,mutta sekin helpottaa kun on käynyt!
Haavat paranevat mutta arvet jäävät....mutta niiden kanssa voi elää hyvin. Muistoissamme isä elää edelleen! - nyt heti
Kaunis runo, tuli kyynel silmänurkkaan. Taidanpa mennä rutistamaan isipappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544716
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684275- 673892
- 1263855
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493671Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793498- 983041
- 542895
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450