Peten kotisivut josta löytyy muunmuassa maistiaisia Peten depyytti albumilta
http://www.peteseppala.fi/jukeboksi.htm
Pete Seppälä Jos Nukun Kiltisti Sohvalla...
22
3857
Vastaukset
- pete-fani:)
Ihanii biisei..
- Suomi24toimitus
Ja huomenna (eli 1. marraskuuta) on mahdollisuus keskustella biiseistä Peten kanssa Suomi24:n chatissa. Pete saapuu chatvieraaksi kello 15.30.
Sinne siis! - maniaa
Suomi24toimitus kirjoitti:
Ja huomenna (eli 1. marraskuuta) on mahdollisuus keskustella biiseistä Peten kanssa Suomi24:n chatissa. Pete saapuu chatvieraaksi kello 15.30.
Sinne siis!typerää järjestää moisia istuntoja. ihan typerää. Vahvistaa vain ihmisten maniaa juosta tähtien perässä. Mielestäni vain temppu levyjen myymiseksi.
- jos se
olis ihan vaan vaik pelkkä paskakuski, eli mr nobody? Kirkusitteko kun näkisitte sen?
Naiset ovat maailman pinnallisimpia eläimiä :) - be happy
jos se kirjoitti:
olis ihan vaan vaik pelkkä paskakuski, eli mr nobody? Kirkusitteko kun näkisitte sen?
Naiset ovat maailman pinnallisimpia eläimiä :)No entäs pojat sitten? Tykkäisittekö Madonnasta, Shakirasta jne. jos ne olis vaikka siivoajia tai siwan kassoja? Aivan sama asia toisin päin. Kai nyt ihmisillä saa idoleita ja haaveita olla, eikös?
- Jebulis 16
jos se kirjoitti:
Naiset ovat maailman pinnallisimpia eläimiä :)..eipäs nyt taas yleistetä, eihän? :D
Itse henkilökohtaisesti en pidä Petestä noin laulajana, mutta tyyppinä hän on ihan ok.
Enkä varsinkaan kilju hänen vuokseen.
Juu, no jos tämä Pete olisi paskakuski, olisihan se varmasti iloa silmälle. Ja huomauttaisin, että nämä ovat vielä tyttösiä ne ketkä Peten perään kiljuvat. Ja eiköhän se nyt ennemmin mene niin, että kun miehet näkevät vähänkin naisista paljasta pintaa, niin silloinhan he muuttuvat aikamoisiksi eläimiksi, vai mitä? hehehee :D - leksu23
pete on mahtava laulamaan.
- on eetterissä??
....
- TTKK
jos se kirjoitti:
Naiset ovat maailman pinnallisimpia eläimiä :)Voi voi kun sinulla on vaikeaa! Eikö ole naisia? No ei mikään ihme! Ei täällä tarvi "keskustella" jos ei ole sanottavaa!
- Paula45
ihan sama mitä pikkupojat chattailee. EVVL
terv aikuinen nainen 46 v - näkonen tyyppi!!!
en voi sietää tota ihmistä!!
- koska...
be happy kirjoitti:
No entäs pojat sitten? Tykkäisittekö Madonnasta, Shakirasta jne. jos ne olis vaikka siivoajia tai siwan kassoja? Aivan sama asia toisin päin. Kai nyt ihmisillä saa idoleita ja haaveita olla, eikös?
pojilla/miehille ulkonäkö ratkaisee - ei yhteiskunnallinen status!
- sdfdsfg
TTKK kirjoitti:
Voi voi kun sinulla on vaikeaa! Eikö ole naisia? No ei mikään ihme! Ei täällä tarvi "keskustella" jos ei ole sanottavaa!
Koskaan ei voi saada pillua liikaa.
Naisten elämäntehtävä on jakaa tavaraa ja pitää suunsa kii. Paitsi Suihinotettaessa! - :D)
tiiätkö miten se :jos nukun kiltisti sohvalla..jatkuu?
- pete-fani:)
oon tollon vielä töissä.en pääse toho keskusteluu mukaa mut kissin haastisken kuulen. =) en malta oottaa huomista!!!
- en pääse
vaikka mielelläni koneen ääressä tuolloin olisinkin...no voi harmi.
- perestus
meneeköhän levyä kaupaksi edes 20 kappaletta...
- tätä on niin odotettu...
Vihdoinkin levy ulkona.
- TTKK
Ihanaa että olet Pete kuvioissa mukana! Olit minun suosikkini! En päässyt sivulle kuuntelemaan levyäsi, mutta juoksen kyllä kauppaan heti sen ostamaan!
- ...
Eli mistä huoneesta Peten löytääkään?
- petsku on ihana<3
Niin siistii ku Vihdoin ja viimein levy ulkona!!! Ai että ostaako levyn edes 20 ihmistä..Miesti sitä ;) Pete varmasti menestyy
- h l
hei pete seppälä halun nähdä sua
kun osat lalulaa hyvin kukan muut minulla ei
ystävä onko sulla ystävä halun tavata.
minä ole yskin ei ketän voiko olla kanssa
tidän sulla marman kiire minä osa laulaa mulla
tarten sua fani hillevi lehto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154