Minkä väriset silmät sinulla on?

silmien värit

ja lisäksi voit kertoa minkä väriset silmät ovat kauneimmat.

22

690

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11.1.14.5.

      Vihreät. Kohta hankin yhen valkosen linssin joo.

    • greyeyes

      Silmäni ovat (sinisen)harmaat ihan niin kuin nimimerkkikin kertoo.
      Vihreät silmät ovat mielestäni kauneimmat!

    • arvi alkoholisti

      VIHREÄT

    • surusilmä

      ovat, kauneimmat ovat ruskeat.

    • pettäjäkö?

      Silmien väri ruskea...petollinen värikö..
      Ihanimmat silmät on tietenkin siniharmaat lähes teräksiset!

    • silmäni

      ..ovat vihreät. Kauneimmat ovat sellaiset sammaleen vihreät, olen nähnyt sellaiset vain muutamalla ihmisellä.

      • Sammal...

        ..sammaleen vihreät silmät, Kiva kun joku tykkää sellaisista!
        Kirkas sininen on myös kaunis väri silmissä...ja ruskeat. Äidillä on, mut enpä perinyt...


    • toivottoman

      väriset silmät - vaalean vihreät.yhdellä veljistäni on ( kylmän ) siniset silmät.

    • lilliN

      minun silmät on sini-vihreet...

    • on.

      siniset silmät..sävy vaihtelee valastuksen mukaan syvän sinisestä siniharmaaseen..itte tykkäisin tumman ruskeist silmist, äitilläni on, mutten ikävä kyllä niitä perinyt..

      • kettu!

        Mitä hitsiä, kuka nyt valehtelee?! Meille opetettiin viime vuonna bilsan tunnilla että jos yhdelläkään vanhemmista on ruskeet, niin lapsi saa väkisin ruskeet silmät! (?!?)
        No mulla on harmaanvihreet. Haluan aina millon millasetkin joten en tiedä mitkä on kauniimmat, mutta mahdollisimman vaaleet.


      • heh
        kettu! kirjoitti:

        Mitä hitsiä, kuka nyt valehtelee?! Meille opetettiin viime vuonna bilsan tunnilla että jos yhdelläkään vanhemmista on ruskeet, niin lapsi saa väkisin ruskeet silmät! (?!?)
        No mulla on harmaanvihreet. Haluan aina millon millasetkin joten en tiedä mitkä on kauniimmat, mutta mahdollisimman vaaleet.

        ..yhdelläkään vanhemmista!!! Yleensä niitä on kaksi..


      • ---
        heh kirjoitti:

        ..yhdelläkään vanhemmista!!! Yleensä niitä on kaksi..

        Äh, kun mä kirjoitin tota mietinkin että varmasti joku viisastelija mainitsee siitä! Kummallakaan tossa tapauksessa kuulostaa jotenkin.. ei kivalta. :)


    • On ruskeet :)
      Mun mielestä siniset silmät on hienon näköset

    • Meren Siniset! :)

    • jääkukka

      Mulla on siniset silmät,tai riippuu vaatteiden väristä ja valaistuksesta..joku on sanonut mulle että mulla on jopa epätavalliset vaalean siniset silmät suomalaiseksi,mitä se sitten tarkoittaakin...jotkut sanovat silmiäni vihreiksi,makukysymys :)

    • Lolita1982

      Itselläni vaaleanruskeat... pidän sinisistä silmistä

    • dugyt

      siniset silmät ja mielestäni kirkkaan siniset silmät on upeat ja niin myös kirkkaan vihreät.

    • eri valossa

      Siniharmaavihreät? Toinen silmä vihreämpi kuin toinen tosin huomattavissa lähinnä suprassa auringon valossa ja kesällä. siloin näyttää joskus siltä, että toinen sininen ja toinen vihreä. Sävyeroa.

      Kauneimmat silmät aivan tumman ruskeat tai vihreät.

    • mies..

      Ihastun sellaisiin tummin silmiin....ne jotenkin saa mun hengitykseni kiihtymään.... ;)

    • ovat

      Suuret siniharmaavihreät. Valossa näyttävät aivan harmailta, mikä ei kovin innosta. Äidillä on ruskeat silmät, isällä vaaleansiniharmaat ja pikkusiskolla aivan tummanruskeat, lähes mustat!
      Ihanimmat silmät olisivat väriltään joko tummanruskeat tai isot kirkkaat sinivihreät :)

    • Anonyymi

      Minulla on sammaleenvihreät. Orvokinsiniset on kauneimmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe