http://www.elavasana.net/tulossa.html
http://www.sanajaylistys.org/Cd -levyt/index.html
Claus Möller Tanska Sinut on luotu vapaaksi 1:02:45 14,6 Mt wma
Evankelista Claus Möller, Tanska
14
3007
Vastaukset
- Ärsyyntynyt palstalainen
Myös Sana- ja Ylistys "seurakunnan" mainokset kuuluvat ihan muualle, kuin tälle palstalle.
Sinua ei ole luotu niin vapaaksi, että voisit toimia tälläkään palstalla niinkuin huvittaa.
Vastaisen varalta tiedoksi: Hengelliset ilmoitukset on se palsta, jonne myös Saarikalle laittakoon mainoksensa, kiitos.- ...
...
- Lise-Marie
Et säkään pysty hänestä näköjään mitään kertomaan, eiks kukaan sitten tunne häntä...
joka tuli uskoon kuultuaan Jumalan sanaa eräällä maatilalla. Talon isäntä luki ääneen Raamattua aina ennen ruokailua. Se oli elämäksi tälle hippikaverille, joka kiertää nykyisin ympäri maailmaa, eikä häpeä saarnata Jeesuksen rististä ja sovintoverestä.
- Lise-Marie
purje kirjoitti:
joka tuli uskoon kuultuaan Jumalan sanaa eräällä maatilalla. Talon isäntä luki ääneen Raamattua aina ennen ruokailua. Se oli elämäksi tälle hippikaverille, joka kiertää nykyisin ympäri maailmaa, eikä häpeä saarnata Jeesuksen rististä ja sovintoverestä.
Missä seurakunnassa Tanskassa hän vaikuttaa ?
Googlella huomasin, että hän käy puhumassa vain ns. menestys-seurakunnissa ja City-seurakunnissa.
Niissä käyviä puhujia vierastetaan helluntaiseurakunnissa. Lise-Marie kirjoitti:
Missä seurakunnassa Tanskassa hän vaikuttaa ?
Googlella huomasin, että hän käy puhumassa vain ns. menestys-seurakunnissa ja City-seurakunnissa.
Niissä käyviä puhujia vierastetaan helluntaiseurakunnissa.en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.
- Lise-Marie
purje kirjoitti:
en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.
Silloin kun tulin uskoon, aika pian sen jälkeen eksyin tuollaiseen ns. menestys seurakuntaan,
kun ystäväni pyysi, huomasin että niissä vierailemassa käyneitä julistajia, ei kutsuttu muihin seurakuntiin laisinkaan. Opettivat niin eri tavoin ja eri asioita.
Nykyisin ymmärrän, ettei tuo ns. menestys-oppi ole hyvä asia.
Aikoinani sain nähdä miten niissä kohdellaan ihmisiä ja miten monet heikot ihmiset rikottiin.
Claus Möller on jäänyt mulle melko tuntemattomaksi, sen tiedän että huutaa ja pitää kovaa meteliä.
Nyt pysyn kaukana tuollaisista seurakunnista, joten Claus Möller:kin jää kai kuulematta, jos hän ei noiden paikkojen ulkopuolella kokouksiaan pidä. Lise-Marie kirjoitti:
Silloin kun tulin uskoon, aika pian sen jälkeen eksyin tuollaiseen ns. menestys seurakuntaan,
kun ystäväni pyysi, huomasin että niissä vierailemassa käyneitä julistajia, ei kutsuttu muihin seurakuntiin laisinkaan. Opettivat niin eri tavoin ja eri asioita.
Nykyisin ymmärrän, ettei tuo ns. menestys-oppi ole hyvä asia.
Aikoinani sain nähdä miten niissä kohdellaan ihmisiä ja miten monet heikot ihmiset rikottiin.
Claus Möller on jäänyt mulle melko tuntemattomaksi, sen tiedän että huutaa ja pitää kovaa meteliä.
Nyt pysyn kaukana tuollaisista seurakunnista, joten Claus Möller:kin jää kai kuulematta, jos hän ei noiden paikkojen ulkopuolella kokouksiaan pidä.uskollisesti Herraamme Jeesusta Kristusta. Se on kuitenkin tärkeintä. Kaikki ei sovi kaikille. Herramme Jeesus on se Hyvä Paimen, jonka äänen me tunnemme...
- Mulle riitti
purje kirjoitti:
en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.
Tää kaveri on käyttäny LSD:tä ja varmaankin tuhonnu päänsä , kun huutaa ja raivoo saarnatessaan. Oon käynyt kuuntelemassa ja en mene enään. Luin tosimies lehdestä jutun tästä kaverista. Sen voit lukea, kun googletat Klaus Möller , sieltä löytyy lisä infoo.
- Varo
Katsoin ko henkilöä TV7.sta. Minua kummeksuttaa hänen naurunsa puheen välissä. Nauru on erikoista ja ahdistavaa. Jotain kummallista koen siinä?
- huvittunut
Nauru on erikoista ja ahdistavaa ,koska sinun omassa päässä on näitä pahoja ajatuksia, sentakia tunnet ja koet näin!
- toronttoo
Oletko menossa? Claus Möller Esyssä 3.-5.2.2017
- VeikkoPekinPerilliset
Claus Möller on tyypillinen uuskarismaatikko, joka vetoaa Seppo Pehkosen hengenheimolaisiin, kuten ESYyn ja Pakilassa sijaitsevaan Risteyspaikka-nimiseen lahkoon. https://www.facebook.com/events/455793344625704/
Risteyspaikan uusi ilmestys on itse perkeleestä. Vai mitä mieltä olette tästä Nico Auteron tekstistä?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14272746/isansydamelta - Anonyymi
En tiedä voiko häntä varsinaisesti evankelistaksi kutsua, kulkee lähinnä tietyissä seurakunnissa julistamassa samaa uskonsanomaa kuin moni muukin. Elää hyvin eriskummallista äärielämää, aikoinaan kävi paljonkin Hirvaskankaan Elävät Kivet srk:ssa. Pastori Matti Savolainen ainakin hommasi hänelle naisia (tyyppi lie ikisinkku), tajusin jo silloin, että Möllerillä taitaa olla tyttö joka satamassa (lue seurakunnassa) jossa vierailee. Varoittaisin ainakin uskovia sinkkunaisia hänen kaltaisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156