Evankelista Claus Möller, Tanska

Hyvä evankelista

15

3719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyyntynyt palstalainen

      Myös Sana- ja Ylistys "seurakunnan" mainokset kuuluvat ihan muualle, kuin tälle palstalle.
      Sinua ei ole luotu niin vapaaksi, että voisit toimia tälläkään palstalla niinkuin huvittaa.
      Vastaisen varalta tiedoksi: Hengelliset ilmoitukset on se palsta, jonne myös Saarikalle laittakoon mainoksensa, kiitos.

      • ...

        ...


    • Lise-Marie

      Et säkään pysty hänestä näköjään mitään kertomaan, eiks kukaan sitten tunne häntä...

      • joka tuli uskoon kuultuaan Jumalan sanaa eräällä maatilalla. Talon isäntä luki ääneen Raamattua aina ennen ruokailua. Se oli elämäksi tälle hippikaverille, joka kiertää nykyisin ympäri maailmaa, eikä häpeä saarnata Jeesuksen rististä ja sovintoverestä.


      • Lise-Marie
        purje kirjoitti:

        joka tuli uskoon kuultuaan Jumalan sanaa eräällä maatilalla. Talon isäntä luki ääneen Raamattua aina ennen ruokailua. Se oli elämäksi tälle hippikaverille, joka kiertää nykyisin ympäri maailmaa, eikä häpeä saarnata Jeesuksen rististä ja sovintoverestä.

        Missä seurakunnassa Tanskassa hän vaikuttaa ?

        Googlella huomasin, että hän käy puhumassa vain ns. menestys-seurakunnissa ja City-seurakunnissa.

        Niissä käyviä puhujia vierastetaan helluntaiseurakunnissa.


      • Lise-Marie kirjoitti:

        Missä seurakunnassa Tanskassa hän vaikuttaa ?

        Googlella huomasin, että hän käy puhumassa vain ns. menestys-seurakunnissa ja City-seurakunnissa.

        Niissä käyviä puhujia vierastetaan helluntaiseurakunnissa.

        en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.


      • Lise-Marie
        purje kirjoitti:

        en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.

        Silloin kun tulin uskoon, aika pian sen jälkeen eksyin tuollaiseen ns. menestys seurakuntaan,
        kun ystäväni pyysi, huomasin että niissä vierailemassa käyneitä julistajia, ei kutsuttu muihin seurakuntiin laisinkaan. Opettivat niin eri tavoin ja eri asioita.

        Nykyisin ymmärrän, ettei tuo ns. menestys-oppi ole hyvä asia.

        Aikoinani sain nähdä miten niissä kohdellaan ihmisiä ja miten monet heikot ihmiset rikottiin.

        Claus Möller on jäänyt mulle melko tuntemattomaksi, sen tiedän että huutaa ja pitää kovaa meteliä.

        Nyt pysyn kaukana tuollaisista seurakunnista, joten Claus Möller:kin jää kai kuulematta, jos hän ei noiden paikkojen ulkopuolella kokouksiaan pidä.


      • Lise-Marie kirjoitti:

        Silloin kun tulin uskoon, aika pian sen jälkeen eksyin tuollaiseen ns. menestys seurakuntaan,
        kun ystäväni pyysi, huomasin että niissä vierailemassa käyneitä julistajia, ei kutsuttu muihin seurakuntiin laisinkaan. Opettivat niin eri tavoin ja eri asioita.

        Nykyisin ymmärrän, ettei tuo ns. menestys-oppi ole hyvä asia.

        Aikoinani sain nähdä miten niissä kohdellaan ihmisiä ja miten monet heikot ihmiset rikottiin.

        Claus Möller on jäänyt mulle melko tuntemattomaksi, sen tiedän että huutaa ja pitää kovaa meteliä.

        Nyt pysyn kaukana tuollaisista seurakunnista, joten Claus Möller:kin jää kai kuulematta, jos hän ei noiden paikkojen ulkopuolella kokouksiaan pidä.

        uskollisesti Herraamme Jeesusta Kristusta. Se on kuitenkin tärkeintä. Kaikki ei sovi kaikille. Herramme Jeesus on se Hyvä Paimen, jonka äänen me tunnemme...


      • Mulle riitti
        purje kirjoitti:

        en tiedä, mutta Claus Möller ei vierasta käsittääkseni yhtäkään seurakuntaa. Kannattaa tutkia ja käydä tutustumassa, kun se on mahdollista.

        Tää kaveri on käyttäny LSD:tä ja varmaankin tuhonnu päänsä , kun huutaa ja raivoo saarnatessaan. Oon käynyt kuuntelemassa ja en mene enään. Luin tosimies lehdestä jutun tästä kaverista. Sen voit lukea, kun googletat Klaus Möller , sieltä löytyy lisä infoo.


    • Varo

      Katsoin ko henkilöä TV7.sta. Minua kummeksuttaa hänen naurunsa puheen välissä. Nauru on erikoista ja ahdistavaa. Jotain kummallista koen siinä?

    • huvittunut

      Nauru on erikoista ja ahdistavaa ,koska sinun omassa päässä on näitä pahoja ajatuksia, sentakia tunnet ja koet näin!

      • toronttoo

        Oletko menossa? Claus Möller Esyssä 3.-5.2.2017


    • VeikkoPekinPerilliset
    • Anonyymi

      En tiedä voiko häntä varsinaisesti evankelistaksi kutsua, kulkee lähinnä tietyissä seurakunnissa julistamassa samaa uskonsanomaa kuin moni muukin. Elää hyvin eriskummallista äärielämää, aikoinaan kävi paljonkin Hirvaskankaan Elävät Kivet srk:ssa. Pastori Matti Savolainen ainakin hommasi hänelle naisia (tyyppi lie ikisinkku), tajusin jo silloin, että Möllerillä taitaa olla tyttö joka satamassa (lue seurakunnassa) jossa vierailee. Varoittaisin ainakin uskovia sinkkunaisia hänen kaltaisistaan.

    • Anonyymi

      Ei me olla vapaita, sillä Adam ja Eeva lankesivat. Meidän täytyy tehdä parannu ja ottaa kaste Jeesukse nimeen.. Sitten voi saada voiman tulma Jumalan lapseksi.Raili mamma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe