Olisiko lipolyysi paras menetelmä hamsteripusseihin, jos ei kasvoleikkausta oteta huomioon?
Olen ottanut Take Ten -hoitoa kasvoihini jo pitkälti toistakymmentä kertaa, mutta poskieni hamsteripussit ovat mielestäni yhtä pahat kuin ennen hoitojakin. Toki jotain muutosta kasvoissani on tapahtunut, ryppyjen ja juonteiden tasoittumista ainakin. Onko kellään kokemusta tästä hoidosta, onko ollut apua? Nyt olen lukenut tuosta lipolyysi-menetelmästä. Kun minusta tuntuu, että se on juuri rasvaa, joka roikkuu poskieni alaosassa, muodostaen ikävän kulman leukalinjaan, niin ehkä tuo take ten -hoito ei olekaan tehokasta. Jos jollakulla on kokemusta joko lipolyysistä tai take ten -hoidosta, kertokaa!
Hamsteripussit
7
6079
Vastaukset
- Merinda
En jaksa uskoa, että Take ten tehoaa ongelmaasi.
Jotain järeämpää hoitoa varmaan tarvitset. Minulla on myös hamsteripussit. En haluaisi mennä leikeltäväksi, joten kiinnostaisi tietää, josko Fraxelista tai Thermagesta olisi apua.- N60-v.
Juu, enpä taida enää enempää rahaa kuluttaa Take ten -hoitoihin, paljonhan sitä on jo mennytkin. Mutta tosiaan tuo Thermage-hoito tuntuisi lukemani perusteella just sopivalta. Kallistahan sekin on ja sitä saa vain Hesassa. Se on aina kaukana asuvalle vähän hankalampi homma.
- kävin hoidossa
N60-v. kirjoitti:
Juu, enpä taida enää enempää rahaa kuluttaa Take ten -hoitoihin, paljonhan sitä on jo mennytkin. Mutta tosiaan tuo Thermage-hoito tuntuisi lukemani perusteella just sopivalta. Kallistahan sekin on ja sitä saa vain Hesassa. Se on aina kaukana asuvalle vähän hankalampi homma.
Kannattaisi varmistaa vaikkapa hoitajalta , minkä ikäisenä thermage hoitoa vielä tehdään. Muistan vaan jonkun lääkärin puhuneen ikärajasta.. Kait se sitten ei kudos enää toimi samoin kuin esimerkiksi viisikymppisellä.
Se on tietysti harmi , jos näin on, koska me vahemmathan näitä hoitoja juuri tarvittais, -vai mitä. Voi olla tietysti poikkeuksia tuon iän suhteen.Ihan siksi kerron, ettei tule turhaa konsultaatio käyntiä, jos asia ei kertakaikkiaan tule kyseeseen.
- Riikka70
Hei N60-v,
Olet jo hiukka liian vanha Thermageniin. Parhain tulos hamstereihin eli löysiin poskiin saadaan miniliftillä ja siihen lisättynä mahdollisesti rasvaimua. Minilift ei ole rankka toimenpide. Itse harkitsen juuri samoja operaatioita.- 50 +
Olen kuvitellut , että ns. minilift on myös ihan kunnon leikkaus. Eikös siinä haavat tule korvan eteen ja taakse vai kuinka ?
- Regina1
50 + kirjoitti:
Olen kuvitellut , että ns. minilift on myös ihan kunnon leikkaus. Eikös siinä haavat tule korvan eteen ja taakse vai kuinka ?
Minilift on leikkaus. Viillot ovat vain tosi pienet, juuri korvan edessä. Miniliftillä voi saada tosi hyvän tuloksen, eikä tarvi koko naama avata, kuten kasvojen kohotuksessa.
- Ikä on numero
Mielestäni ei voi sanoa, että jossain tietyssä iässä ei jokin hoito toimi. Esim. kuusikymppisissä on naisia, joiden iho syystä tai toisesta hyvinkin ruttuinen,mutta myös heitä, joiden iho on vielä hehkeä, kuin nelikymppisellä. Asiakasta näkemättä ei lääkärikään varmaan voi sanoa, kenelle esim. thermage käy, kenelle ei. Tapauskohtaista siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294