Ensi lumen tultua jäätyivät takarenkaat jumiin muutaman tunnin pakkasessa pysäköinnin jälkeen. Renkaita ei saanut pyörimään, kuin kaasulla lämmittämällä.
Miten jarrut saa suojattua pöllyävältä lumelta ?
Onko muilla mennyt ilmamassamittari sököksi ? Turbo käy päällä vain hetkellisesti.
Scudon vikoja, vm 2003 ??
7
2464
Vastaukset
- rtm
ensi kertaa kuulen että jossain autossa renkaat on jäätyny .)
- TARINA
On täyttä puppua.
- saa_
Korjattua ainakin pösöön sai suojapellit jarrukilpiin mulla ainakin ongelma poistui
- varmaan
saa_ kirjoitti:
Korjattua ainakin pösöön sai suojapellit jarrukilpiin mulla ainakin ongelma poistui
tarkoittaa takajarrujen jäätymistä joka on skudossa melko yleistä. itselläni vika korjattiin takuuseen, vaihdettiin jarrukilvet, ei jäätynyt senjälkeen
- tooootta
varmaan kirjoitti:
tarkoittaa takajarrujen jäätymistä joka on skudossa melko yleistä. itselläni vika korjattiin takuuseen, vaihdettiin jarrukilvet, ei jäätynyt senjälkeen
taka jarrut jäätyy tosi on .............
2001c skudo 2,0 jtd niin kävi mitään muuta ei ollut
150 tuhannes kaikki nivelet vaihdettiin - Lämmennyt
varmaan kirjoitti:
...Maahantuoja ei enää luvannut vm. 2003 fiatscoon jarrujen suojaamiseksi :)
t. Myydään fiatsco
- Fiasko ... ... .
Suurin vika lukee edessä ,asian VARMISTUS takana.(X ELTA )Ennen oli pösö vikoja oli mutta ne hoidetiin kivuttomasti.Nyt saapas potkaisee heti.#¤"&¤#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663826Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763034Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442101Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221944Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461828TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851321Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738