Evoluutio on epäjumala

Agneisti

Evoluutio on erään palstan hihhulin mielestä epäjumala. Herää kiintoisa kysymys:miksi epäjumalasta on miljoonittain todisteita, kun taas "oikea" jumala piilottelee jossain ulottuvuus-x:ässä, aistiemme tavoittamattomissa? Silti tämä "oikea" jumala rankaisee ja pelottelee meitä, jos emme usko häneen, vaan uskomme tähän "epäjumalaan", josta toisaalta on miljoonittain todisteita, ja jotka toisaalta todistaa tätä "oikeaa" jumalaa vastaan.

Isä, joka ei ole läsnä lapsiensa elämässä, leimataan yhteiskunnassamme huonoksi isäksi. Kristinuskon jumala pääsee tästäkin pälkähästä, ainakin aivopestyjen krisseleiden mielestä:krisseleiden jumala voi vapaasti hengailla koko elämämme ajan ulottuvuus-x:ässä, meidän huomaamattomissa, säilyttäen silti täydellisen rakkauden aseman. Jos uskomme isään, joka on läsnä(evoluutioon), olemme tämän ulottuvuus-x:ässä hengailevan täydellisesti rakastavan isukin mielestä valmista kamaa grillattavaksi helvetin hiilillä.

Herää jälleen kysymys:jo tämä ulottuvuus-x:än isukki loi kaiken, miksi hän loi tämän väärän isukin, aivan kuin hämätäkseen meitä? Hän selvästi haluaa että "tyhmimmät" meistä karsitaan pois hänen VIP-listalta. Todella puolueetonta rakkautta kyllä juu.

Uskonto todellakin on tyhmien ja itsekkäiden hommaa. Hyvää yötä, jeesus...eiku evoluutio myötä.

33

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on rahanpesun kohteena.

Tuolla rahalla kustannetaan huumekauppa, pää täynnä jeesusta l. taikauskoa.

"Isä, joka ei ole läsnä lapsiensa elämässä, leimataan yhteiskunnassamme huonoksi isäksi. Kristinuskon jumala pääsee tästäkin pälkähästä, ainakin aivopestyjen krisseleiden mielestä:krisseleiden jumala voi vapaasti hengailla koko elämämme ajan ulottuvuus-x:ässä, meidän huomaamattomissa, säilyttäen silti täydellisen rakkauden aseman. Jos uskomme isään, joka on läsnä(evoluutioon), olemme tämän ulottuvuus-x:ässä hengailevan täydellisesti rakastavan isukin mielestä valmista kamaa grillattavaksi helvetin hiilillä. "

Krisselin oma ego, kuupan sekoittaminen ja sen jatkuvuuden turvaaminen lienevät nautintohakuisen kaverin avainjuttuja, jeesusfetissejä.

PAkko kuitenkin tunnustaa että fiksuja kavereita nuo jotka ovat ko. taikauskon kokoon keittäneet.

Kunnia luonnollisesti kuuluu niille tarinoille, joista raamattusatu on kopioitu, mitenkään vähättelemättä tehtyjä "parannuksia", jotta urpo koukuttuisi huumeeseen aiempaa tehokkaammin.

Ja hyvin näkyy coctail räjäyttävän kuupan, vuonna 2006, eräässä maailman kehittyneimmässä valtiossa, jengistä jopa 7% hurahtaa ja 60% tukee tavan vuoksi taloudellisesti.

• muuta puhuttavaa riitä...

kuin Jeesuksen pilkkaaminen ja kakan koostumus tai pieru.
        Taitaa olla teini-palsta,sellaista minun nuoruudessani jotkut puhuivat,,,tai tosin Jeesusta ei kukaan uskaltanut pilkata vaikkei kaikki uskonutkaan.
        Itse en muista koskaan ei-uskovana pilkanneeni Jeesusta,vaikka syljinkin monet kerrat Hänen päälleen kun en ottanut armoa vastaan,,mutta sain anteeksi,Kiitos Jeesuksen.
        Hän on tie,totuus ja elämä.ei kukaan pääse Isän luo,muutoin kuin Hänen kauttaan.

• hyvä ateisti
        muuta puhuttavaa riitä... kirjoitti:

Taitaa olla teini-palsta,sellaista minun nuoruudessani jotkut puhuivat,,,tai tosin Jeesusta ei kukaan uskaltanut pilkata vaikkei kaikki uskonutkaan.
        Itse en muista koskaan ei-uskovana pilkanneeni Jeesusta,vaikka syljinkin monet kerrat Hänen päälleen kun en ottanut armoa vastaan,,mutta sain anteeksi,Kiitos Jeesuksen.
        Hän on tie,totuus ja elämä.ei kukaan pääse Isän luo,muutoin kuin Hänen kauttaan.

sylkeny Jeesuksen päälle. En ole edes nähny häntä.

• muuta sanoa kuin...
        muuta puhuttavaa riitä... kirjoitti:

XD HAHAHAHAA!

• Nimetön
        hyvä ateisti kirjoitti:

sylkeny Jeesuksen päälle. En ole edes nähny häntä.

vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
        40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' [Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10]
        41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 7; Ilm. 20:10,15]
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
        45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." [Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]

• Nasse.
        Nimetön kirjoitti:

vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
        38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
        39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
        40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' [Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10]
        41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. [Matt. 7:23 | Mark. 9:48; Juud. 7; Ilm. 20:10,15]
        42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
        43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
        45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." [Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]

tässä sulle satuja takaisin:

Turboruuvi jänö

Jänö tien yli loikki,
        ja oli aivan poikki.
        Koira sitä aijaa takkaa,
        jossain myös väijy mies makkaa.
        Mutta jänö on tarkka,
        sillä väijy miehen silmä kiiluu kuin entinen suomenmarkka.
        Jänö huomaa miehen,
        ja jättäytyy puolitiehen.
        Mies aseen poskelleen nostaa,
        jänölle aikoo kostaa.
        Jänö kurkkaa sivulle ja takas,
        sieltähän kohti juoksee väijy miehen lemmikki rakas.
        Hilma koira jolla on hyvä aisti,
        väijy mies hykertelee saatiinpas vihdoinkin jänöpaisti.
        Väijy mies aseen laukaisee, jänö myös turboruuvin aukaisee.
        ja hyppää ilmaan,
        ensimmäinen laukaus osuu Hilmaan.
        Siihen koira kupsahti heti,
        uudelleen väijy mies liipasinta veti.
        Kuuluu kova paukaus,
        sekin oli ohilaukaus.
        Jänö väijy miehelle hörökorvia ja kieltä näyttää,
        mutta mies uudelleen asettaan täyttää.
        Jänö pakoon laukkaa,
        kuulee kun ase takana paukkaa.
        Väijy mies huitoo ilmaa,
        huutaa miten pärjään ilman Hilmaa.
        Jänö kotipesälle väsyneenä saapuu,
        viimeisillä voimillaan baarikaapille vaapuu.
        Ottaa pienet votkat,
        tuumii kylläpäs täpärästi säästyi minun potkat.
        Ulos ikkunasta kurkkaa hyvää ilmaa,
        miettien joissain tuolla väijy mies kotiin kantaa kaatunutta Hilmaa.

Tapio Still

• Jumalaa ei ole.

Siksi kun Jumalaa ei ole.

Siksi mm raamatussa kielletään 'hänestä' kuvaaminen.. koska ei ole mitä kuvata. :D

• nunchaku-overlord

"Evoluutio on erään palstan hihhulin mielestä epäjumala. Herää kiintoisa kysymys:miksi epäjumalasta on miljoonittain todisteita, kun taas "oikea" jumala piilottelee jossain ulottuvuus-x:ässä, aistiemme tavoittamattomissa? Silti tämä "oikea" jumala rankaisee ja pelottelee meitä, jos emme usko häneen, vaan uskomme tähän "epäjumalaan", josta toisaalta on miljoonittain todisteita, ja jotka toisaalta todistaa tätä "oikeaa" jumalaa vastaan."

Tarkoitatko tuolla minua, koska minusta evoluutioteoria on epäjumala? Ensinnäkin lopunaikoina tulee sellainen eksytys, että monet uskovatkin joutuvat harhaan. Se tekee suuria ihmeitä, joten se todistaa itsestään. Juuri näin evoluutioteoria ja muukin eksyttävä osio tieteestä tekee.

"Isä, joka ei ole läsnä lapsiensa elämässä, leimataan yhteiskunnassamme huonoksi isäksi. Kristinuskon jumala pääsee tästäkin pälkähästä, ainakin aivopestyjen krisseleiden mielestä:krisseleiden jumala voi vapaasti hengailla koko elämämme ajan ulottuvuus-x:ässä, meidän huomaamattomissa, säilyttäen silti täydellisen rakkauden aseman. Jos uskomme isään, joka on läsnä(evoluutioon), olemme tämän ulottuvuus-x:ässä hengailevan täydellisesti rakastavan isukin mielestä valmista kamaa grillattavaksi helvetin hiilillä."

Kai nyt Jumala omien lastensa kanssa on läsnä elämässä.

"Herää jälleen kysymys:jo tämä ulottuvuus-x:än isukki loi kaiken, miksi hän loi tämän väärän isukin, aivan kuin hämätäkseen meitä? Hän selvästi haluaa että "tyhmimmät" meistä karsitaan pois hänen VIP-listalta. Todella puolueetonta rakkautta kyllä juu."

Ei ole olemassa muita isiä, kuin yksi, joka on Taivaassa. Hän loi alunperin Saatanasta vain enkelin. Enkeliillä ja ihmisellä on kuitenkin oma tahto, joten Saatana alkoi toimimaan oman tahdon alaisena.

"Uskonto todellakin on tyhmien ja itsekkäiden hommaa. Hyvää yötä, jeesus...eiku evoluutio myötä."

Miksi Raamattu opettaa ihmisiä silti toimimaan toisin?

• Mr. Satan

""Uskonto todellakin on tyhmien ja itsekkäiden hommaa. Hyvää yötä, jeesus...eiku evoluutio myötä."

Miksi Raamattu opettaa ihmisiä silti toimimaan toisin?"

Koska Raamattu kertoo myös, ettei teoilla ole MITÄÄN merkitystä, pääsetkö taivaaseen vai et. Ei tartte muuta ku uskoa Jumalaan ja Jesseen ja katua tekojaan ja jotain mitä ei ole tehnyt. Eli säkin voit olla ihan niin itsekäs kuin haluat. ;) Pitäis varmaan alkaa krisseliks, kun saa tehä vaikka mitä ilman omantunnon kolkuttelua. :p

• nunchaku-overlord
        Mr. Satan kirjoitti:

""Uskonto todellakin on tyhmien ja itsekkäiden hommaa. Hyvää yötä, jeesus...eiku evoluutio myötä."

Koska Raamattu kertoo myös, ettei teoilla ole MITÄÄN merkitystä, pääsetkö taivaaseen vai et. Ei tartte muuta ku uskoa Jumalaan ja Jesseen ja katua tekojaan ja jotain mitä ei ole tehnyt. Eli säkin voit olla ihan niin itsekäs kuin haluat. ;) Pitäis varmaan alkaa krisseliks, kun saa tehä vaikka mitä ilman omantunnon kolkuttelua. :p

Raamatussa myös mainitaan, että usko saa ihmisen toimimaan Jumalan tahdon mukaisesti.

• Pahoittalen Nunchaku Overlordin valtaisaa egoismia. Hänen mielestään evoluutioteoria on uhka hänen uskolleen, vaikka ei edes tiedä mitään evoluutioteoriasta. Itse epäilen, että hän yrittää samalla päästä isompien hihhulien kanssa samaan veneeseen. Hän on huomannut muidenkin fanaattisten uskovaisten vastustavat evoluutioteoriaa, joten hän haluaa olla samanlainen kuin he.

Loppupeleissä kyseessä on vain nunchaku overlordin "minä, minä ja minun uskoni"-ajattelutapa. Hän voi mielivaltaisesti leimata hänelle epämieluisat asia uhkaksi uskolleen ja vastustaa niitä "epäjumalina". Esim. jos matematiikan kokeessa tulee vaikea tehtävä, niin matematiikka saattaa muodostua uudeksi "epäjumalaksi".

• nunchaku-overlord kirjoitti:

Raamatussa myös mainitaan, että usko saa ihmisen toimimaan Jumalan tahdon mukaisesti.

"Raamatussa myös mainitaan, että usko saa ihmisen toimimaan Jumalan tahdon mukaisesti."

Raamatussa myös mainitaan aasien puhuvan. Älä uskoa kaikkea siinä kirjassa...ai niin, noutopöytäteologiaa. Ethän sinä uskokaan!

• M@k3
        nunchaku-overlord kirjoitti:

Tahtoo rahaa, niin silloin uskovan on sitä annettava.

• Mr. Satan kirjoitti:

ihan vaan uteliaisuuttasi. Se on kuule kokonaan UUSI ELÄMÄ. Kaikki entinen on mennyt, eikä niitä enää muisteta. Aika mahtava vaihtokauppa: kaikki töryt Jeesukselle, vastalahjaksi uusi alku kuin vastasyntyneellä vauvalla...Kaikki rakkaus, mitä vain on, yksin sinua varten...

• nunchaku-overlord
        jason_dax kirjoitti:

Pahoittalen Nunchaku Overlordin valtaisaa egoismia. Hänen mielestään evoluutioteoria on uhka hänen uskolleen, vaikka ei edes tiedä mitään evoluutioteoriasta. Itse epäilen, että hän yrittää samalla päästä isompien hihhulien kanssa samaan veneeseen. Hän on huomannut muidenkin fanaattisten uskovaisten vastustavat evoluutioteoriaa, joten hän haluaa olla samanlainen kuin he.

Loppupeleissä kyseessä on vain nunchaku overlordin "minä, minä ja minun uskoni"-ajattelutapa. Hän voi mielivaltaisesti leimata hänelle epämieluisat asia uhkaksi uskolleen ja vastustaa niitä "epäjumalina". Esim. jos matematiikan kokeessa tulee vaikea tehtävä, niin matematiikka saattaa muodostua uudeksi "epäjumalaksi".

"Pahoittalen Nunchaku Overlordin valtaisaa egoismia. Hänen mielestään evoluutioteoria on uhka hänen uskolleen, vaikka ei edes tiedä mitään evoluutioteoriasta. Itse epäilen, että hän yrittää samalla päästä isompien hihhulien kanssa samaan veneeseen. Hän on huomannut muidenkin fanaattisten uskovaisten vastustavat evoluutioteoriaa, joten hän haluaa olla samanlainen kuin he."

Itseasiassa eikö näistä "isoista hihhuleista" monikin usko maailman syntyneen evoluution mukaisesti, mutta Jumala on laittanut elämälle alun? Itse en halua olla samanlainen, kuin kukaan. Ainoa jonka oppeja pyrin noudattamaan on Jeesus. Minun kirkon vihaamisenikin taitaa olla ylistetty asia näiden "isojen hihhuleiden" parissa, vaikka he kuuluvatkin kirkkoon.

"Loppupeleissä kyseessä on vain nunchaku overlordin "minä, minä ja minun uskoni"-ajattelutapa. Hän voi mielivaltaisesti leimata hänelle epämieluisat asia uhkaksi uskolleen ja vastustaa niitä "epäjumalina". Esim. jos matematiikan kokeessa tulee vaikea tehtävä, niin matematiikka saattaa muodostua uudeksi "epäjumalaksi"."

Eihän matematiikan laskut kaikki ole epäjumalia, mutta esimerkiksi, jos lasku koskee alkuräjähdyksen kaavoja, niin sen leimaan siksi, mutta pyrin vastaamaan siihen.

• Erkki Epäusko
        purje kirjoitti:

ihan vaan uteliaisuuttasi. Se on kuule kokonaan UUSI ELÄMÄ. Kaikki entinen on mennyt, eikä niitä enää muisteta. Aika mahtava vaihtokauppa: kaikki töryt Jeesukselle, vastalahjaksi uusi alku kuin vastasyntyneellä vauvalla...Kaikki rakkaus, mitä vain on, yksin sinua varten...

..olis lobotomia tehty. Puhtaalta pöydältä lähdetään, ja kyky ajatella omilla aivoilla on loppuiäksi menetetty. Onneksi olkoon vaan, mutta
        omat aivolohkoni tykkäisin kyllä säilyttää.

• M@k3

Ole niin että usko saa ihmisen toimimaan toisen ihmisen tahdon mukaisesti?

• Erkki Epäusko kirjoitti:

..olis lobotomia tehty. Puhtaalta pöydältä lähdetään, ja kyky ajatella omilla aivoilla on loppuiäksi menetetty. Onneksi olkoon vaan, mutta
        omat aivolohkoni tykkäisin kyllä säilyttää.

ja kyky ajatella säilyy uskovallakin loppuun saakka. Monesti tekee mieli auttaa Jumalaa, kun vaikuttaa siltä, että hänellä on muita kiireitä... :D

• Hekoheko vajakkilego

"Pahoittalen Nunchaku Overlordin valtaisaa egoismia. Hänen mielestään evoluutioteoria on uhka hänen uskolleen, vaikka ei edes tiedä mitään evoluutioteoriasta. Itse epäilen, että hän yrittää samalla päästä isompien hihhulien kanssa samaan veneeseen. Hän on huomannut muidenkin fanaattisten uskovaisten vastustavat evoluutioteoriaa, joten hän haluaa olla samanlainen kuin he."

Itseasiassa eikö näistä "isoista hihhuleista" monikin usko maailman syntyneen evoluution mukaisesti, mutta Jumala on laittanut elämälle alun? Itse en halua olla samanlainen, kuin kukaan. Ainoa jonka oppeja pyrin noudattamaan on Jeesus. Minun kirkon vihaamisenikin taitaa olla ylistetty asia näiden "isojen hihhuleiden" parissa, vaikka he kuuluvatkin kirkkoon.

"Loppupeleissä kyseessä on vain nunchaku overlordin "minä, minä ja minun uskoni"-ajattelutapa. Hän voi mielivaltaisesti leimata hänelle epämieluisat asia uhkaksi uskolleen ja vastustaa niitä "epäjumalina". Esim. jos matematiikan kokeessa tulee vaikea tehtävä, niin matematiikka saattaa muodostua uudeksi "epäjumalaksi"."

Eihän matematiikan laskut kaikki ole epäjumalia, mutta esimerkiksi, jos lasku koskee alkuräjähdyksen kaavoja, niin sen leimaan siksi, mutta pyrin vastaamaan siihen.

"Eihän matematiikan laskut kaikki ole epäjumalia, mutta esimerkiksi, jos lasku koskee alkuräjähdyksen kaavoja, niin sen leimaan siksi, mutta pyrin vastaamaan siihen."

Alle 60 ÄO:n omaava nunnukaukko muka laskeskelee alkuräjähdyksen matemaattisia malleja?
        (Repeilee) :p

Kunhan osaisit laskea edes sen montako jalkaa on heinäsirkalla! Siis todellisuudessa eikä raamatun mukaan.

• tyhmälle

Vastaus on yksinumeroinen luku, joten jopa sinäkin voit kovasti ponnistellen kyetä suorittamaan laskutoimituksen :D

Lisävinkki, raamatun mainitsema jalkojen lukumäärä ei pidä paikkaansa :D :D

• sian
        Hekoheko vajakkilego kirjoitti:

"Eihän matematiikan laskut kaikki ole epäjumalia, mutta esimerkiksi, jos lasku koskee alkuräjähdyksen kaavoja, niin sen leimaan siksi, mutta pyrin vastaamaan siihen."

Alle 60 ÄO:n omaava nunnukaukko muka laskeskelee alkuräjähdyksen matemaattisia malleja?
        (Repeilee) :p

Kunhan osaisit laskea edes sen montako jalkaa on heinäsirkalla! Siis todellisuudessa eikä raamatun mukaan.

alla kun sika saa jalat alleen!!

• Kiääh Köhöhää
        sian kirjoitti:

alla kun sika saa jalat alleen!!

Mitä pyhä raamattusi sanoo asiasta?
        Kiäääh!

• evoluutio-teorian nimi on evoluutio-teoria siksi koska se on vain teoria.
      Mistään evoluutio-teorian kohdasta ei ole todisteita.
      Esim.se arvelee tiettyjen kanjonien kohtien syntyneen sillä tavalla että vähän vettä ja paljon aikaa, kun tosi asiassa ne ovat syntyneet tavalla että vähän aikaa ja paljon vettä (Raamatun vedenpaisumus).

Mikäs se oli se ihmisapina Lucy, jonka luuranko löytyi tässä jokin aika sitten.Miksi oli kuviin piirretty ihmisten silmänvalkuaiset Lucylle jos evoluutio-teoria muka ei ole lähtöisin mistään ennakkoasetelmasta, sillä silmän väriä ei voi luurangosta nähdä.Huom.simpanssilla ja ihmisellä on erilaiset silmänvalkuaiset.
      Toiseksi ihminen ei ole kehittynyt apinasta.
      On ollut ihmisiä ja apinoita ei välimuotoa.

Toiseksi kyllä Isä Jumala on lapsiensa kanssa vaikka siltä ei tuntuisi, Hän on uskollinen.
      Tässä linkkejä: http://www.luominen.fi
      http://www.answersingenesis.org

• Agneisti

L.J.H, hae aivosi lähimmän jätelaitoksen löytötavaratoimistosta, ja tule sitten takaisin keskustelemaan, jooko?

• Agneisti kirjoitti:

L.J.H, hae aivosi lähimmän jätelaitoksen löytötavaratoimistosta, ja tule sitten takaisin keskustelemaan, jooko?

sinun juttusi ole ollenkaan niin fiksuja jotta sinulla olisi varaa arvostella muita älyn puutteesta.

• M@k3

Heikkous evoluutiota leukaluun pienemisestä vai ruokavalion muuttumisesta?

• Agneisti
        L.J.H kirjoitti:

sinun juttusi ole ollenkaan niin fiksuja jotta sinulla olisi varaa arvostella muita älyn puutteesta.

Elä vain siinä uskossa, jos se oloasi itsestäsi kohentaa.

• Jami369

Evoluutio on yleisesti tunnustettu tosiasia, sinä uskovainen luulet palvovasi jumalaasi kun kiellät totuuden ja keskityt jauhamaan netissä hevonpaskaa ihmisille.

• Jami369 kirjoitti:

Evoluutio on yleisesti tunnustettu tosiasia, sinä uskovainen luulet palvovasi jumalaasi kun kiellät totuuden ja keskityt jauhamaan netissä hevonpaskaa ihmisille.

ei ole tosiasia. Kuule kyllä minä tiedän koska olen tutustunut oikeisiin lähteisiin.
        Esim.http://www.luominen.fi

Toiseksi tuo väite että evoluutio on yleisesti tunnettu tosiasia, on väite jota maallikot käyttävät usein ei todelliset tiedemiehet.

• Palikkahihhuli
        L.J.H kirjoitti:

ei ole tosiasia. Kuule kyllä minä tiedän koska olen tutustunut oikeisiin lähteisiin.

Toiseksi tuo väite että evoluutio on yleisesti tunnettu tosiasia, on väite jota maallikot käyttävät usein ei todelliset tiedemiehet.

....kyllä minä tiedän kun olen tutustunut "oikeisiin" lähteisiin.... ja liitteenä linkki hurmoshenkiseen roskaan jolla ei ole puolellaan mitään tutkittua faktaa :D

Joo... kyllä sä tiedät... KIäääh kiääh!

• Jami369
        L.J.H kirjoitti:

"Jatkoksi sinun kannatta lukea Raamattua ja hankkia itsellesi elävä seurakuntayhteys uudestisyntyneitten seurakunnassa.
        On upeaa olla Kristuksen soturi."

vai luominen.fi, eihän tuollaista paskaa usko normaali ihminen, tarvitaan hihhuli. Ne sinun "todelliset tiedemiehesi" taitavat olla näitä kristuksen sotureita.

• Noteisti
        L.J.H kirjoitti:

>> Mistään evoluutio-teorian kohdasta ei ole todisteita. Esim.se arvelee tiettyjen kanjonien kohtien syntyneen sillä tavalla että vähän vettä ja paljon aikaa, kun tosi asiassa ne ovat syntyneet tavalla että vähän aikaa ja paljon vettä (Raamatun vedenpaisumus). >>
        >> Kuule kyllä minä tiedän koska olen tutustunut oikeisiin lähteisiin. Esim.
        //www.luominen... >>

Onko luominen.fi tosiaan pystynyt kumoamaan evoluutioteorian väitteet Grand Ganyonin synnystä ? En yrityksistäni huolimatta onnistu löytämään senenempää väitteitä kuin niiden kumoamistakaan.
        Kertoisitko lähemmin mistä tietosi tästä mielenkiintoisesta aiheesta ovat peräisin.

• nunchaku-overlord
        Agneisti kirjoitti:

siellä niitä ateistien aivoja säilytetään, ennen käyttöä! Vai niin vai niin... Tuo kertoikin jo paljon. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe