aloituspäivän vaihto

Pikku huolenaihaita..
Onko niin, että jos syön pillereitä 22pvää, eli
yhden ylimääräisen päivän, vaihtuu myös aloittamispäivä. Eli tulee se 7pvän tauko. Tietääkö kukaan myöskään, että onko siitä mitään haittaa, että on vaan 6pvän tauko?

Aina näissä ehkäisyasioissa tulee näitä pikkujuttuja, jotka on hyvä tarkistaa.
1193
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kyllä, juuri noin se menee. Eli jos syöt pillereitä esim. 22 päivää ja pidät sitten 7 päivän tauon, niin uuden liuskan aloituspäivä muuttuu, eli siirtyy yhden päivän eteenpäin. Aloituspäivää voi myös muuttaa niin, että pitää lyhemmän tauon esim. 6 päivää, eikä siitä ole mitään haittaa ehkäisytehoon tms.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


piupalipaupali kirjoitti:

Pikku huolenaihaita..
Onko niin, että jos syön pillereitä 22pvää, eli
yhden ylimääräisen päivän, vaihtuu myös aloittamispäivä. Eli tulee se 7pvän tauko. Tietääkö kukaan myöskään, että onko siitä mitään haittaa, että on vaan 6pvän tauko?

Aina näissä ehkäisyasioissa tulee näitä pikkujuttuja, jotka on hyvä tarkistaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu