muilla samoja kokemuksia? Söin Diane Novia 2 vuotta akneen..toimi hyvin. Nyt vaihdoin Ysmineen. Hiuksia on alkanut lähteä enemmän kun tavallisesti. Syön myös tällä hetkellä Roaa. Tietääkö joku johtuuko hiutsenlähtö dianesta vai roasta? Tai sitten jostain ihan muusta? Kokemuksia.
DIANEN LOPETUS--> HIUSTENLÄHTÖ
onko
3390
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
söin dianea pari vuotta, vaihdoin yasmineihin ja tukka alkoi tippua. lääkäri luuli aluksi, että johtui yasmineista ja vaihdoin e-pillerit toiseen merkkiin. ei auttanut, lähtö jatkui, päänahka oli rutikuiva ja kaiken lisäksi siihen alkoi ilmestyä finnejä. menin ihotautilääkärille. totesi, että johtuu ilmeisesti dianejen lopetuksesta(finnit päänahassa) ja dianeja kuulemma käytetään hiustenlähdön hoitoonkin(kuten myös hirsutismin!?) sain parit liuokset päänahkaan ja pikkuhiljaa alkaa tukka pysyä päässä(3kk lopetuksesta) ja päänahka olla kunnossa...
määräsi sinulle?
elocon oli toinen ja toinen oli joku sen oma coctail. ja nyt on alkanut taas alamäki hiustenlähdön suhteen. pari vk pysyi kunnossa, nyt päänahka taas hilseilevän kuiva ja kirvelevä:( taitaa olla pakko palata dianeihin.