Mikäli olet jossakin kuullut sanan "ternimaitokapseli" etkä vielä tiedä, mitä se on tai mistä on kyse, ota yhteyttä. Kerron mielelläni lisää.
ColActive-ternimaitokapselit
5
677
Vastaukset
- Epävarma
Mistä tiedämme, että puhuisit totta? Sinun pitäisi esittää virallisia asiantuntijoiden mielipiteitä ja tieteellisesti todistettuja tutkimustuloksia ternimaitokapseleista. Sen verran ihmisiä huijataan, että ei voi olla varma, onko tämäkin vain ovela rahastuskeino.
Minulla on tällä hetkellä vain muutaman kaverini kommentit ternimaitokapseleista. Heidän mukaansa se tehostaa liikuntaa harrastavien rasvanpolttoa, mutta ei ole vastustuskykyä toistaiseksi parantanut kun potivat vähän aikaa sitten ankaran flunssan, johon sisältyi parin päivän lähes 39 asteen kuume ja usean päivän huonovointisuutta. Kuntosalikin sai jäädä reiluksi viikoksi. Ehkä ei voi täysin torjua kaikkia tauteja, mutta pitäisi kaiketi oireet esiintyä edes hiukan lievempinä kun ternimaitokapseleitakin käyttävät? Itse en niitä käytä ja flunssa ei tarttunut minuun vaikka samoissa tiloissa oleskellaan paljon.
En tyrmää ternimaitokapselien vaikutuksia, mutta haluan todisteita, onko ne niin hyödyllisiä kuin väitetään. Lisäksi niiden laihduttava vaikutus pätee tietääkseni vain liikuntaa harrastaville, joten se ei ole sellaisenaan laihdutustuote.- masa66
Väitetäänkö noita muka laihdutustuotteiksikin? Itse olen kuullut, että urheilijat niitä ovat käyttäneet tai että niistä olisi hyötyä allergioihin ja ihottumiin sekä tauteja vastaan parempana immuniteettina. Mutta en kyllä koskaan ole missään niistä kuullut puhuttavan laihdutuskeinona. Mistäs tuollainen laihdutustieto on peräisin?
- Lasse
Saat todisteita jos kokeilet.
Minä olen itse kokeillut ravintotuotteita ja olen ihan varma että niistä on hyötyä.
Mutta minkä verran, testaa.
Minulla on käytössä niin hyvät tuotteet etten ala vaihtaa.
Mutta varmaa on että
Väätäinen sanoo syövänsä sitä mistä maksetaan. Vaikka paskaa.
Samoin dopingmika.
Minä en koske mihinkään mihinkä se uskovainen huijari on hipaissut.
Faktoja kysymyksiä:
Jos ternimaito olisi niin hyvä, miksi vanha kansa ja nykyiset luonnonkansat eivät ole käyttäneet sitä laajemmin ja esim kiinalaiset jalostaneet sitä? Kiinalaisilla on tuhansia vuosia vanhoja ja edelleen sovellettavia lääkereseptejä. Siis kirjoitettuna.
Jos terniamito parantaisi kaiken kupasta leiniin niin kyllä kiinanmies olisi sen jo tiennyt sillä ei siellä ilman nautoja olla oltu.
Nautoja taitavat olla kaikki muut.
Minä käyn ostamassa ternini kaupasta, koska sillä lailla saan palautusoikeuden eikä naapurin automekaanikko vie pennejäni rikastumisensa myötä Monacoon. - Jarno
Lasse kirjoitti:
Saat todisteita jos kokeilet.
Minä olen itse kokeillut ravintotuotteita ja olen ihan varma että niistä on hyötyä.
Mutta minkä verran, testaa.
Minulla on käytössä niin hyvät tuotteet etten ala vaihtaa.
Mutta varmaa on että
Väätäinen sanoo syövänsä sitä mistä maksetaan. Vaikka paskaa.
Samoin dopingmika.
Minä en koske mihinkään mihinkä se uskovainen huijari on hipaissut.
Faktoja kysymyksiä:
Jos ternimaito olisi niin hyvä, miksi vanha kansa ja nykyiset luonnonkansat eivät ole käyttäneet sitä laajemmin ja esim kiinalaiset jalostaneet sitä? Kiinalaisilla on tuhansia vuosia vanhoja ja edelleen sovellettavia lääkereseptejä. Siis kirjoitettuna.
Jos terniamito parantaisi kaiken kupasta leiniin niin kyllä kiinanmies olisi sen jo tiennyt sillä ei siellä ilman nautoja olla oltu.
Nautoja taitavat olla kaikki muut.
Minä käyn ostamassa ternini kaupasta, koska sillä lailla saan palautusoikeuden eikä naapurin automekaanikko vie pennejäni rikastumisensa myötä Monacoon.Kyllä kapseleista on apua. Totta, että vaikutukset vaihelevat yksilöittäin aivan samalla tavalla kuin monet lääkkeetkin. Eivät läheskään kaikki lääkärien määräämät lääkkeetkään vaikuta jokaiseen samalla lailla.
Itselläni kapselit auttoivat vatsan toimintaan, paransivat jokavuotista ihottumaa sekä auttoivat jaksamaan paremmin. Se nyt on yhdentekevää, onko ternimaito löydetty tuhat vuotta sitten Kiinan perukoilla vai muutama vuosi sitten vaikkapa Suomessa. Ei se sitä tuotetta sen huonommaksi tee. Kaiken lisäksi ternimaito itsessäänhän on jo vanha keksintö. Onhan sitä Suomessakin käytetty useita vuosikymmeniä.
Uskon, että pahempia vaikutuksia on jokapäiväisellä ruoalla. Katsopa huviksesi, mitä kaikkia säilöntä- ym. lisäaineita laitetaan aivan "tavalliseen" ruokaan. Mieti siitä sitten, kuinka paljon nuo aiheuttavat esimerkiksi laktoosi-intoleranssia, allergioita ja muita oireita, jotka ennen olivat huomattavasti tuntemattomampia. Mistäköhän muuten johtuu, että Suomessa melko moni sairastuu laktoosi-intoleranssiin? Myös nämä ihmiset voivat keski-Euroopassa hyvillä mielin käyttää maitoa ja maitotuotteita.
Palautusoikeus on myös naapurin automekaanikolta ostettaessa sekä halutessa saa myös kuitin. - yks
Jarno kirjoitti:
Kyllä kapseleista on apua. Totta, että vaikutukset vaihelevat yksilöittäin aivan samalla tavalla kuin monet lääkkeetkin. Eivät läheskään kaikki lääkärien määräämät lääkkeetkään vaikuta jokaiseen samalla lailla.
Itselläni kapselit auttoivat vatsan toimintaan, paransivat jokavuotista ihottumaa sekä auttoivat jaksamaan paremmin. Se nyt on yhdentekevää, onko ternimaito löydetty tuhat vuotta sitten Kiinan perukoilla vai muutama vuosi sitten vaikkapa Suomessa. Ei se sitä tuotetta sen huonommaksi tee. Kaiken lisäksi ternimaito itsessäänhän on jo vanha keksintö. Onhan sitä Suomessakin käytetty useita vuosikymmeniä.
Uskon, että pahempia vaikutuksia on jokapäiväisellä ruoalla. Katsopa huviksesi, mitä kaikkia säilöntä- ym. lisäaineita laitetaan aivan "tavalliseen" ruokaan. Mieti siitä sitten, kuinka paljon nuo aiheuttavat esimerkiksi laktoosi-intoleranssia, allergioita ja muita oireita, jotka ennen olivat huomattavasti tuntemattomampia. Mistäköhän muuten johtuu, että Suomessa melko moni sairastuu laktoosi-intoleranssiin? Myös nämä ihmiset voivat keski-Euroopassa hyvillä mielin käyttää maitoa ja maitotuotteita.
Palautusoikeus on myös naapurin automekaanikolta ostettaessa sekä halutessa saa myös kuitin.Pikkuinen vinkki Jarnolle: KUITTI pitää AINA kaupanteon yhteydessä ANTAA!!!
Eivät sitä kaikki asiakkaat osaa kysyä, ja tarvitsethan niitä kirjanpitoakin varten!
Ja palautusoikeutta koskee samat ehdot kuin muutakin kotimyyntiä. Eli ei vain mielenmuutos käy syyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1314112Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1903897Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut931371Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241281Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361069