Rinnalleveto tuloksia

weider---

Antaa kuulua. weiteriä kiinnostaisi kuulla minkälaiset raudat kullakin kyseisessä liikkeessä kulkee?

64

16002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkosena

      farkut jalassa 150kg raaka kolmonen.

      • weider---

        Hui perkele! minkä kokoinen kaveri olet? Paljonko treenitaustaa ja mikä laji?


      • HULK
        weider--- kirjoitti:

        Hui perkele! minkä kokoinen kaveri olet? Paljonko treenitaustaa ja mikä laji?

        hirvee tulos jos totta, itse olen tehnyt satkul sarjaa ja tekniikka aivan hukas.


      • bmvh

        350kg ja ilman housuja.Ja kikkeli paljaana.Housut jalassa 500 kg.Hauiksen ympärys 85 cm.


      • Banaali-ena
        bmvh kirjoitti:

        350kg ja ilman housuja.Ja kikkeli paljaana.Housut jalassa 500 kg.Hauiksen ympärys 85 cm.

        luulenpa että huijaat


    • dippimies

      120 kilolla olen joskus tehnyt lyhyttä sarjaa.

      Voimien puolesta olisi rahkeita enempäänkin mutta tekniikka ei ole alkuunkaan kunnossa.

      • weider---

        On jo kohtalaisen kova rauta. Minkä kokoinen kaveri ja mikä laji?


      • HULK
        weider--- kirjoitti:

        On jo kohtalaisen kova rauta. Minkä kokoinen kaveri ja mikä laji?

        pieni 110kg ja voimannostoa treenannu jo 12vuotta. rinnallevetoja otan silloin tällöin kavereitten kans huvin vuoks.


      • dippimies
        weider--- kirjoitti:

        On jo kohtalaisen kova rauta. Minkä kokoinen kaveri ja mikä laji?

        Pituutta minulla on n. 186 senttiä ja painoa n. 100 kiloa.

        Lajina funktionaalisen voiman lisääminen ja lihasmassan kasvatus.


      • mä vaan
        weider--- kirjoitti:

        On jo kohtalaisen kova rauta. Minkä kokoinen kaveri ja mikä laji?

        rinnalle 115 kg paino oli tuolloin 64kg


    • tuli joskus

      muistaakseni. Sarjana 3x85kg joten kyllä tota ykköstä pitäisi ylös saada. Painoa itsellä 87kg. Olen treenannut kyseistä liikettä noin 5 kertaa elämässäni joten tekniikka on aivan hukassa. Tiedän että pitäisi vähentää painoa mutta joskus sitä on kiva kokeilla...;)100kg on tavoitteena saada joskus saada kun tekniikkatreeniä on riittävästi takana.

      • 70kg oma paino

        sillon tällön kokeilen


      • 67kg lenkkeilijä
        70kg oma paino kirjoitti:

        sillon tällön kokeilen

        suuniilee sama kastia. parhaimmillaa 90lla kolmosia


    • bahaba

      Ykkönen on 90 kiloa

    • weider---

      Rinnalleveto on ehdoton lemppari liike vaikka fitnessmiehiä ollaankin eli siksi kiinnostaa mitä painoja muut heiluttaa. 80-90kg otan sarjaa, mutta ykkösestä en tiedä.

    • 80kgkukkakepakko

      siitä suorille käsille.

      Muuten 195 cm / 95 kiloinen Tero Pitkämäki ottaa rinnalle n. 160 kiloa, samoin joku pitkä aituri, joka oli mukana Göteborgissa viime kesänä.

      • 3t2

        näkeehän sen teknisesti huono heittäjä. ei keihäs lennä voimalla.


      • kumpi?kampi?
        3t2 kirjoitti:

        näkeehän sen teknisesti huono heittäjä. ei keihäs lennä voimalla.

        joo ei siinä paljo yli satkuu tartte. tosin kyykyssä norski vetää pläsiin.


    • s-ppp

      on menny 110kg rinnallevetona. 90kg olen saanu 10 toistoa tehtyä:D

      • härregyyyd

        100kg menee raakana, täysin ilman kyykkyä. 125kg ihan pohjista. olen tyytyväinen tulokseen suhteessa omiin mittoihin 184/75


      • puti
        härregyyyd kirjoitti:

        100kg menee raakana, täysin ilman kyykkyä. 125kg ihan pohjista. olen tyytyväinen tulokseen suhteessa omiin mittoihin 184/75

        Tänään 140 kiloa suorilla. 177/80


    • 66-v

      Aktiiviaikana otin kyykyn kautta 140kg mutta en pystynyt työntämään kuin 125kg.

      Muuta kymmenen huilivuotta hieman pudottivat tasoa.
      Uudelleen heräämisen jälkeen en ole vetänyt lainkaan pitkänä.

      Yritän hieman hidastaa räjähtävyyden katoamista ja vedän polvien yläpuolelta, pelkkinä kakkosvetoina.
      Max. ykkönen on 90kg raakana eikä sekään mene aina.
      Rive on niitä harvoja perusliikkeitä joita vielä uskaltaa kokeilla maksimiin.

      Käyttämälläni salilla ainoat oikealla tekniikalla vetävät ovat lätkäilijöitä?!
      Yksi NHL- ja yksi entinen NHL- nykyisin Sveitsissä pelaava heppu ja pari paikallista mestistason jätkää.

      Hoikat pojat vetävät ilman sormilukkoa lavasta 110:llä vitosia. Arvosta tehoa ja terävyyttä ottaen huomioon heidän varsinaisen lajinsa.

    • Reach out and touch

      110 kg kokonaisena. 105 kg raakana. 100 kg raakana riipusta.

      • 66-v

        Käsitän raakana riipusta vetoa polvien yläpuolelta?
        Raakanaveto lavasta?
        Kokonaisena veto kyykkyyn?

        Tuo polvien yläpuolelta ja lavasta vedon pieni ero kielisi terävästä loppuvedosta.

        Jos tuo kokonaisena tarkoittaa kyykkyyn vetoa niin tekniikassa on jotain kehittämistä.
        Veto etupainoinen?
        Hidas allemeno ja kääntö?

        No, eipä noita vedä joka toinenkaan jätkä!


      • monipuolisuus valtti
        66-v kirjoitti:

        Käsitän raakana riipusta vetoa polvien yläpuolelta?
        Raakanaveto lavasta?
        Kokonaisena veto kyykkyyn?

        Tuo polvien yläpuolelta ja lavasta vedon pieni ero kielisi terävästä loppuvedosta.

        Jos tuo kokonaisena tarkoittaa kyykkyyn vetoa niin tekniikassa on jotain kehittämistä.
        Veto etupainoinen?
        Hidas allemeno ja kääntö?

        No, eipä noita vedä joka toinenkaan jätkä!

        maasta 95 menny samoin 92 lla 3 sarjoja. tuli tuossa 1.5v treenattua niin että kerran viikos tuo reeni.mitat 168/70
        no jotain on jäljellä leukoja meni 31 puhdasta ja 22 toistoo 50kglla pystypunnerrusta.


      • 66-v
        monipuolisuus valtti kirjoitti:

        maasta 95 menny samoin 92 lla 3 sarjoja. tuli tuossa 1.5v treenattua niin että kerran viikos tuo reeni.mitat 168/70
        no jotain on jäljellä leukoja meni 31 puhdasta ja 22 toistoo 50kglla pystypunnerrusta.

        Olen aina ihaillut näitä tarkkoja tuloksia. Yksittäisiä kiloja.
        Pojat vetää tiukoille.

        1,25kg ovat pienimmät käsittelemäni levyt. Nekin nostavat lukemat 2,5kg:n portain.

        Nykyään pienimmät ovat 2.5:set ja niitäkin käytän vain pienien painojen harkoissa.

        Mutta ei siinä mitään pojat. Hienosäätäkää te harjoituspainoja niin kisoissa pienet korotukset ovat tuttuja!


      • kilokarsoee
        66-v kirjoitti:

        Olen aina ihaillut näitä tarkkoja tuloksia. Yksittäisiä kiloja.
        Pojat vetää tiukoille.

        1,25kg ovat pienimmät käsittelemäni levyt. Nekin nostavat lukemat 2,5kg:n portain.

        Nykyään pienimmät ovat 2.5:set ja niitäkin käytän vain pienien painojen harkoissa.

        Mutta ei siinä mitään pojat. Hienosäätäkää te harjoituspainoja niin kisoissa pienet korotukset ovat tuttuja!

        ei myö pappa kisois käyrä,, kuha n toisille pikkusen mahtaillaa:I)
        se on kivaa se kun oma taso nousee viis pilttipojista


    • Voimaton7

      Riipunnasta 125kg 84 kilosena. Itse pidän tuota surkeana tuloksena, koska harrastan yu:n heittolajeja. 140kg pitäisi vähintään mennä, jotta heittoväline kaukenee.

    • pätkäpekka

      raakana. reenasin vuos sitten vajaan vuoden yhtenä suosikkiliikkeistäni salilla.en silloin kokeillut maksimia mutta tein sarjaa 10*6*86kg ja 10*15*47kg..ja painoa on 69kg samoin kuin silloin. en pidä edes huonona.

    • yo

      painoa 65 ja rive 120 x 4

    • Kunäniskanen

      78 kg ja 177 cm

      Pari vuotta sitten meni 95 kiloa lattialta rinnalle ja otin sillä nelosen raakatyöntöä suorille käsille.

    • qq

      Laittakaa ihmeessä youtubeen noita suorituksianne.
      Mahtavaa olisi katsoa miten vedätte rinnalle 2 x omanpainonne.

    • little-rocket

      Sanovat minua vahvaksi kun keikautan rapiat 80 kiloa vaivaisella 70 kg kehonpainolla. Pelaan jääkiekkoa joten ei tuo lajiini ole mikään erikoinen tulos jos ei nyt ihan paskakaan. Kovaa pääsen jäällä kevyestä kropasta ja vahvoista jaloista johtuen. Kyykkään 135 kg täyskyykyssä. Mave 150 kg..

    • qq

      Raketti, Teemu Selänne kyykkäsi 140 kg ja oli tuolloin jo nopea kuin tuuli.

      • etsillai7

        kyykkäs yli 200kg


    • ammattilainen pm.

      Mitens kulkee parikymppisten poikien treenit?
      Se on varmasti kovaa touhua se 1,25kg korottelu / kk ?

      tässä itse korottelen yleensä 5kg levyillä omia tuloksiani.

      • amatööri sm

        Noinko vähän ammattilaiset korottelevat?

        Itse korottelen 10kg-15kg riippuen päivästä.


    • vahva poika

      sarjoi 100kg oon ottanu rinnallevetoo

    • - jaska -

      penkistäkö? kokeiles vetää 200kg siitä? tulee muuten nopeaan......rinnalle.

    • vahva poika

      penkistä semmone 202,5kg pomppuna

    • åååöööll

      eikö täältä löydy päteviä kommentoijia

    • Ex-huvinostaja

      Oma enkka on 110 kg suorille käsille ja painoin silloin jotain 90kg. Ekan kerran 100kg meni kun olin 15v. Samoin mun molemmat broidit on satkun rikkoneet ja painoiltaan n. 85kg.

      Oma poika vetää nyt satkun rinnalle ja painaa n.75kg ja aika lailla satunnaistreenillä.

      Tietääkseni pikajuoksijanunnuilla (alle 20v) satkun rinnallevetotulos on aika peruskauraa.

    • - jason .

      olisit nyt vielä laittanut grammalleen nuo elopainot...esim. 85,00001 kg

      • heheh ---

        keveiden ukkojen on pakko päteä painoillaan kun tietävät että painavammat nostaa isompia rautoja. painavampi = isommat lihakset


      • hah hah haa
        heheh --- kirjoitti:

        keveiden ukkojen on pakko päteä painoillaan kun tietävät että painavammat nostaa isompia rautoja. painavampi = isommat lihakset

        Painavampi=enemmän rasvaa=läski=kuolema nuorena.


      • rakaavoimaaa
        hah hah haa kirjoitti:

        Painavampi=enemmän rasvaa=läski=kuolema nuorena.

        tuossa katselin syksyllä salilla kun aika pieni vanhahko n.60v mies treenasi.
        hän teki tempauksia tosi sulavasti noin 8 sarjana aloitti 60kg ja jatkoi 110 kg asti.
        hän teki ne todella puhtaasti ja helposti. kun herra poistui salilta kyselin kuka kumma tuo oli? oli kuulemma joku takavuosien nyrkkeilyn olympiaedustaja.
        siinä monet nuoret pojat kokeili myös ei se ollutkaan niin helppoa.


      • mjoo-o
        hah hah haa kirjoitti:

        Painavampi=enemmän rasvaa=läski=kuolema nuorena.

        tiedän laihoja jotka on kuolleet nuorena. syy?


      • ÖNN ÖNN ÖNN
        mjoo-o kirjoitti:

        tiedän laihoja jotka on kuolleet nuorena. syy?

        Keskimäärin lihavat kuolevat aiemmin kuin laihat.

        Kysy vaikka Muskleforumin nimimerkki Dugalta.


      • boksari 1
        rakaavoimaaa kirjoitti:

        tuossa katselin syksyllä salilla kun aika pieni vanhahko n.60v mies treenasi.
        hän teki tempauksia tosi sulavasti noin 8 sarjana aloitti 60kg ja jatkoi 110 kg asti.
        hän teki ne todella puhtaasti ja helposti. kun herra poistui salilta kyselin kuka kumma tuo oli? oli kuulemma joku takavuosien nyrkkeilyn olympiaedustaja.
        siinä monet nuoret pojat kokeili myös ei se ollutkaan niin helppoa.

        nyt puhut todella niinsanottua "skeidaa" ?


    • yu-pohjalta

      100kg rinnalle ja siitä suorille käsille ekaa kertaa 15-vuotiaana kiekonheitto- ja kuulantyöntäjäjunnuna. 100kg rinnalle vedettynä on ihan peruskauraa pikajuoksijateineilläkin.... Heittolajipuolella treenataan paljon siten että tempaus- ja rinnalleveto lähtee polvien korkeudelta. Vaikuittaa sille että täällä moni käyttää siitä termiä 'roikunnasta'.

    • ....................

      Periaate onkin tekniikassa. 100kg maasta ei ole tulos eikä mikään, mutta se pitää vetää myötäotteella lantiopomppua hyväksikäyttäen ja saada tankoon liikettä, jonka jälkeen "hypätään" alle ja kaapataan tanko kiinni.

      Suurin ongelma on rinnallevedossa sormivoimat tai ote.

      • Suurin ongelma?

        "Suurin ongelma on rinnallevedossa sormivoimat tai ote"

        -Toteamus ei vastaa omia havaintoja. Mielestäni monilla aloitelevilla ja hiukan kokeneemmillakin rinnallevetäjillä keskeisin ongelma on täydelllinen rytmityksen & koordinaation puute yhdistettynä olemattomaan jalkojen ja selän käyttöön, 'pomppuun'. Noista johtuen sen terävimmän vedon vaihe sekä loppuojennus puuttuu täydellisesti. Samoin en muista koskaan tavanneeni ketään jolla olisi ollut ongelmia rinnallevedon otepitävyyden kanssa. Maastavedossa kylläkin.

        Olen nähnyt styrkan kaverin vetävän nollatekniikalla toista sataa rinnalle siinä missä vielä loppuosassa yritetään ylhäällä käsivedolla vielä antaa tangolle vauhtia. Tuohon verrattuna oikealla tekniikalla pienempi ja heikompi tyyppi pompulla suorastaan nyppäsi satkun rinnalle juurikaan polvien notkahtamatta.

        Valmennusjutuja käymättömänä olen yrittänyt havainnollistaa sitä missä kohtaa pitää tankoon pistää painetta. Kun ajattelee että missä kohtaa ylösojennusta pystyisi maastanostotekniikalla suurimmat raudat irrottamaan säädettävästä telineestä niin kohta on sama jossa myös tanko kiihtyy allemenoa varten eniten. Useimmilla se asento lienee silloin kun tanko on selvästi polvien yläpuolella ennen lantiota. Suorituksena siis mielestäni het pomppuvaiheen jälkeen.

        Olisi oikeastaan hauska kuulla miten joku muu asian selittäisi.


    • hokiäijä

      135kg, 172cm 70kg laji: jääkiekko

    • t3t3

      paskan marjat ite sentin pitempi ja 95een jää. paljo penkki? tms joku muu?

    • 6u4u3

      ei paljo 95. mutta 10x15x46kg 22minuutissa tehkää perssä. vaikeempaa kun toi maksimi. op 69.

      • voimaa!

        170kg rinnalle ja samoten suorille käsille :). Oma paino 90kg


      • gdhdhsds
        voimaa! kirjoitti:

        170kg rinnalle ja samoten suorille käsille :). Oma paino 90kg

        et takuulla vedä


      • 18+17

    • 12+2

      100kg olen rinnalle vetänyt. Ja taisi se ylöskin tulla jonkinlaisena punnerruksen ja vauhtipunneruksen sekasikiönä. En muista olenko koskaan enempää edes kokeillut. Maasta nousee kuitenkin 282,5kg, joten ei varmaan tarvii sanoa, että raakavedosta on kyse. Eikä oikein minkäänlaista tekniikkaa siihen.

    • asassasasasasa

      "170kg rinnalle ja samoten suorille käsille :). Oma paino 90kg "


      Tekniikkalaji, ei voima.
      Penkistä et 200kg nosta koska se pitäisi nostaa voimalla.
      Muijatkin vetää rinnalla isoja painoja koska syynä tekniikkalaji.

      "En muista olenko koskaan enempää edes kokeillut. Maasta nousee kuitenkin 282,5kg, joten ei varmaan tarvii sanoa, että raakavedosta on kyse. Eikä oikein minkäänlaista tekniikkaa siihen. "

      millähän tekniikalla se 282 nouseekaan?
      olisi hauska nähdä ja kysyä samalla mitä vedät.

      • 12+15

        "millähän tekniikalla se 282 nouseekaan?
        olisi hauska nähdä ja kysyä samalla mitä vedät. "

        Ihan ok tekniikalla tuo 282,5kg nousee maasta minulla. Laji kun on voimanosto. Ja en oikein ymmärtänyt kysymystä "mitä vedät?" Rinnallekko?

        Raakaa rinnallevetoa olen jonkin verran tehnyt treeneissä, mutta en niin paljon että voisin sanoa sen osaavani. Eli maasta lähtee räväkästi, mutta siinä kakkosvedossa tuosta lantion korkeudelta ei tapahdu enää oikein mitään. Eräänlainen myötäotehauiskääntö siitä tulee. Kolmosen sarjoja jollain 90kg:llä olen jumppamielessä tehnyt, ja tosiaan joskus maximina olen sen 100kg rykäissyt rinnalle. Aika tyypillistä voimaa harjoitelleille ihmisille, jotka eivät tekniikkaa osaa, ja hermotusta ei ole harjoitettu siihen suuntaan.

        Ja joo tiedän, että hyviä liikkeitä nuo olisivat osata myös voimanostajalle.


    • dope1

      Tää yks taitaa olla niitä "tuntumapumppailijoita" :D selittelee omaa heikkouttaan ties millä verukkeilla.. saman verran se maastaveto voimaa vaatii veti sen millä tekniikalla hyvänsä.. itseasiassa kovempi paine siinä huonolla tekniikalla tulee nikamille yms. ja ei varmasti pysty hyväkskäyttään vahvimpia lihaksia kuten pakarat yhtä hyvin kuin hyvällä tekniikalla.. ja mitä rinnallevetoon tulee niin tekniikasta tietysti hyötyä,mutta ajattelitko tosiaan että esim. 250kg vedetään rinnalle pelkällä tekniikalla? sanoisin että maastaveto ja kyykky pitää olla vähintään 350kg pinnassa,jotta tuohon kykenee

    • leluesa

      täällä kaikilla se 20 kiloa nettilisää ku valehdellaan näistä tuloksista.

    • aitoBlueteam

      pyllyynveto paras veto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe