Jos vahingossa nielaisee lasinsirun ruuan mukana,niin mitä tapahtuu?Onko kovin vaarallista?
Jos nielaisee lasinsirun
5
5601
Vastaukset
- moisesta syystä
Juu, tuttuni kun huomasi, että pullonsuu oli sirpaleinen ja oli epäily siitä, että hän olisi voinut nielaista sirpaleen/leita, meni lääkäriin ja varmuudenvuoksi määrättiin gastroskopiakin (siis mahalaukun tähystys). Mitää ei kuitenkaan löytynyt :)
Mutta siis voi olla vaarallistakin... - verenvuoto
vaarana... Soita terveyskeskukseen ja kysy. Olen itse saanut neuvoja puhelimitse... ( en kylläkään ole nielaissut lasinsirua...)
- eikä hätää!
Hei. Itse söin vahingossa pari vuotta sitten aika montakin lasinsirua ja olin ihan paniikissa. Hillopurkin reuna oli jotenkin rikkoontunut ja huomasin vasta syötyäni lähes koko hillovoileivän, että kummasti se hillo raksui suussa, että purkin reuna oli säpäleinä hillon seassa. Soitin heti sairaalaan ja ne rauhoitteli siellä, että tulee ulosteen mukana ulos. Eikä mitään sattunutkaan. Ehkä jos syö tosi ison ja terävän lasinpalan, voi raapia. Mutta jos suoli ja maha on täynnä ruokaa, ei se kai yleensä pääse mitään pahoja tekemään. Ei ainakaan pienemmät siruset.
- ihan varmasti!
on vaarallista! Jos hampaissa alkaa ratista paras pykeltää pala vaikka servettiin. Hieno lasimurska kaikkein vaarallisinta.
- ...
ihan varmasti! kirjoitti:
on vaarallista! Jos hampaissa alkaa ratista paras pykeltää pala vaikka servettiin. Hieno lasimurska kaikkein vaarallisinta.
koulussa kerrottu että jos nuppineulan nielaisee niin suolisto on sellainen että sen seinämät väistää sen neulan ja on vaaratonta, eli tulee ulosteen mukana ilman haavoja tekemättä.. en kyllä tiedä uskonko.. koulussa opettaja kuitenkin kertoi, tais olla bilsan tunti yläasteella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233