Olisi tarkoitus hankkia vähän käytetty pick-up, vaan kun ne ovat paljon ajettuja ja lähes uuden hintaisia. "Pitävät hyvin arvonsa" voisi sanoa...
Eli ajattelin siksi myös uutta Hi-luxia.
Vaihtoehtoja vähän ajetuista siis olisi:
Mazda Pick-up 2-veto -04 30tkm ja 150000€ (lyh ohjaamo)
Mazda Pick-Up 4-veto -04 40tkm ja 200000€ (lyhyt ohjaamo)
Nissan Pick-Up 4-veto -04 70tkm ja 24500€ (pitkä ohjaamo)
Tai sitten uusi Toyota Hilux 4-veto n. 31000€
Mikähän näistä olisi järkevä valinta? Itse ajattelin halvinta.
Mazdat ovat sama kuin Ford ja kummatkin vähän muita edullisempia, mutta ovatkohan vähän "pehmeitä pelejä"? Onko jollain kokemusta niistä?
Kirjoitelkaahan mielipiteitä!
Pick-Upin hankinta
25
5168
Vastaukset
- vialla?
Jos pärjäät 2-vetoisella, niin ei todellakaan kannata maksaa lisähintaa nelivedosta, varsinkin kun neliveto vielä kuluttaakin enemmän.
Mazda/Ford ei ole sen pehmeämpi kuin vaikkapa Nissan tai Toyota. Eli aivan kelpo työkaluja kaikki.saattaa olla kokemattomalle hankala talvella.
ja lyhytohjaamoisessa on TODELLA vähän tilaa ohjaamossa, eli kauppakassit on pakko laittaa lavalle, mikäli on matkustaja mukana.- OP -59
jannetin82 kirjoitti:
saattaa olla kokemattomalle hankala talvella.
ja lyhytohjaamoisessa on TODELLA vähän tilaa ohjaamossa, eli kauppakassit on pakko laittaa lavalle, mikäli on matkustaja mukana.Olen ajanut takavetoisella lyhytohjaamoisella Hi-Luxilla muutama 10 tkm, joten tiedän mitä se on, mutta toisaalta tiedän että pärjäisin silläkin.
Lähinnä ajattelen onko merkkien välillä eroa kestävyydessä ja jälleenmyyntiarvossa. Voihan olla että lyhytohjaamoinen takaveto ei vanhana kiinnosta montaakaan. Minusta se toisaalta on kesäkelillä mukava ajaa, henkilöautomaisin. Ja talvella laitoin aikoinaan lavalle 200 kg rautaa takapäähän. Meno oli silloin ihan mukavaa..
Mazdamiehet hoi, onko käyttäjäkokemusta Mazdan pick-upista?? Entä Nissanmiehet??
OP OP -59 kirjoitti:
Olen ajanut takavetoisella lyhytohjaamoisella Hi-Luxilla muutama 10 tkm, joten tiedän mitä se on, mutta toisaalta tiedän että pärjäisin silläkin.
Lähinnä ajattelen onko merkkien välillä eroa kestävyydessä ja jälleenmyyntiarvossa. Voihan olla että lyhytohjaamoinen takaveto ei vanhana kiinnosta montaakaan. Minusta se toisaalta on kesäkelillä mukava ajaa, henkilöautomaisin. Ja talvella laitoin aikoinaan lavalle 200 kg rautaa takapäähän. Meno oli silloin ihan mukavaa..
Mazdamiehet hoi, onko käyttäjäkokemusta Mazdan pick-upista?? Entä Nissanmiehet??
OP-95 mallisella Mazdan pitkähytillä. ja jos verrataan -90 malliseen hiluxiin ni ero ajo-ominaisuuksissa on valtava. Hilux ei aluksi meinaa lähtee luistoon mutta kun lähtee ni sitä ei pitele, Mazda B2200 on kuuluisa heikosta kannestaan (halkesi minullakin) ajo-ominaisuuksissa taas hakkaa Hiluxin mennen tullen, lähtien hieman aikaisemmin hitaaseen, ja helposti hallittavissa olevaan luistoon.
Uudemmista en tiedä (vielä) Mutta pitkähytti on mielestäni paljon parempi, ainakin minulle, koska kuljetan melkoista työkalumäärää mukanani.
Uudemmissa mazdoissa on 2,5 litranen 85KW/117hv kone joka taitanee hakata tehollaan ainakin Toyotan.- OP -59
jannetin82 kirjoitti:
-95 mallisella Mazdan pitkähytillä. ja jos verrataan -90 malliseen hiluxiin ni ero ajo-ominaisuuksissa on valtava. Hilux ei aluksi meinaa lähtee luistoon mutta kun lähtee ni sitä ei pitele, Mazda B2200 on kuuluisa heikosta kannestaan (halkesi minullakin) ajo-ominaisuuksissa taas hakkaa Hiluxin mennen tullen, lähtien hieman aikaisemmin hitaaseen, ja helposti hallittavissa olevaan luistoon.
Uudemmista en tiedä (vielä) Mutta pitkähytti on mielestäni paljon parempi, ainakin minulle, koska kuljetan melkoista työkalumäärää mukanani.
Uudemmissa mazdoissa on 2,5 litranen 85KW/117hv kone joka taitanee hakata tehollaan ainakin Toyotan.Kiitos kommenteistasi.
Itse myin puoli vuotta sitten pois vm -89
Hi Luxin, jossa tekniikka oli edelleen kunnossa täysin. Aiemmin tuli vaihdettua lahot etulokasuojat edullisesti uusiin. Mutta kun kilsoja oli melkein 300 000 , niin alkoi olla aika luopua siitä. Oli uudesta lähtien, eikä vaatinut muuta kuin jakohihnan vaihtoa tietty suodattimet ja moottoriöljyn vaihdon. Nyt tuntuu että tarvitsee jonkun tilalle.
Tuo Mazdan Pick Up on nykyään B 2500, eli isompi mitä sulla. Jos kansimurheet olisi jo siinä korjattu niin tuntuisi parhaalta vaihtoehdoista. Käsittääkseni B 2500 malli tuli -04 alkaen merkkinoille ja on tälläkin hetkellä myynnissä oleva malli. Ainakin vaihteisto on siinä (2004->) vahvistettu huhujen mukaan vanhaan nähden , toivottvasti tuo kansi myös.... Ja 3 vuoden siirtyvä takuu auttaa myös jotain.... - reksa
OP -59 kirjoitti:
Kiitos kommenteistasi.
Itse myin puoli vuotta sitten pois vm -89
Hi Luxin, jossa tekniikka oli edelleen kunnossa täysin. Aiemmin tuli vaihdettua lahot etulokasuojat edullisesti uusiin. Mutta kun kilsoja oli melkein 300 000 , niin alkoi olla aika luopua siitä. Oli uudesta lähtien, eikä vaatinut muuta kuin jakohihnan vaihtoa tietty suodattimet ja moottoriöljyn vaihdon. Nyt tuntuu että tarvitsee jonkun tilalle.
Tuo Mazdan Pick Up on nykyään B 2500, eli isompi mitä sulla. Jos kansimurheet olisi jo siinä korjattu niin tuntuisi parhaalta vaihtoehdoista. Käsittääkseni B 2500 malli tuli -04 alkaen merkkinoille ja on tälläkin hetkellä myynnissä oleva malli. Ainakin vaihteisto on siinä (2004->) vahvistettu huhujen mukaan vanhaan nähden , toivottvasti tuo kansi myös.... Ja 3 vuoden siirtyvä takuu auttaa myös jotain....Nykyisinkin myynnissä oleva Mazda pickup on kokonaan uusittu eli vanhan kanssa ei ole mitään yhteistä.
Kyllä noin tuoreen Mazdan uskaltaa ostaa, ei tuon ikäisissä mitään vikoja ole ja jos se yhtään tulee sukuunsa, niin vikoja ei ole vanhanakaan.
Käytetyissä Tojotissa, myös Hiluxeissa, tuntuu olevan vikana ainakin hinta. Ne kun tuppaavat olemaan ylihintaisia. Yhtä laadukkaita pelejä löytyy muista japsimerkeistä.
Toki jos uutta haikailet, niin Tojota lienee yksi parhaista juuri tuon hinnan säilymisen kannalta. OP -59 kirjoitti:
Kiitos kommenteistasi.
Itse myin puoli vuotta sitten pois vm -89
Hi Luxin, jossa tekniikka oli edelleen kunnossa täysin. Aiemmin tuli vaihdettua lahot etulokasuojat edullisesti uusiin. Mutta kun kilsoja oli melkein 300 000 , niin alkoi olla aika luopua siitä. Oli uudesta lähtien, eikä vaatinut muuta kuin jakohihnan vaihtoa tietty suodattimet ja moottoriöljyn vaihdon. Nyt tuntuu että tarvitsee jonkun tilalle.
Tuo Mazdan Pick Up on nykyään B 2500, eli isompi mitä sulla. Jos kansimurheet olisi jo siinä korjattu niin tuntuisi parhaalta vaihtoehdoista. Käsittääkseni B 2500 malli tuli -04 alkaen merkkinoille ja on tälläkin hetkellä myynnissä oleva malli. Ainakin vaihteisto on siinä (2004->) vahvistettu huhujen mukaan vanhaan nähden , toivottvasti tuo kansi myös.... Ja 3 vuoden siirtyvä takuu auttaa myös jotain....varsin huoleton 2,5 Turbodiesel tuli liikenteeseen vuonna -97 korimalli vaihtui yydempaan muistaakseni -99, ja siitä uudempaan -04 moottorivaihtoehtona 2,5 TD 85KW/117hv.
koriltaan auto on sama kuin Ford Ranger, Tekniikaltaan ainakin 2,5 TD on Mazdan, ja "huippumalli" 4,0 V8 on Fordin (ei tuotu suomeen) 2,5TD on kaikin päin luotettavampi kuin 2,2.
Rohkenisin väittää uudempia Mazdoja hinta/laatu suhteeltaan parhimpaan päähän kuuluviksi. vaikkakin varsinkin avolavoissa, Mitsu (L200), toyota (Hilux), ja Nissan (KingCab) ovat kovia tekijöitä, niin Mazdalla on hinta niin paljon edullisempi, että kannattaa harkita vakavastikkin. Pakuissa mazda jääkin sitten häntäpäähän WV (Transportter/Caravelle), MB (Vito), Sevel, sekä Nissan-Renault-Opel. Toyota (Hiace) jyräävät markkinoilla Mazdan kokonaan.- reksa
jannetin82 kirjoitti:
varsin huoleton 2,5 Turbodiesel tuli liikenteeseen vuonna -97 korimalli vaihtui yydempaan muistaakseni -99, ja siitä uudempaan -04 moottorivaihtoehtona 2,5 TD 85KW/117hv.
koriltaan auto on sama kuin Ford Ranger, Tekniikaltaan ainakin 2,5 TD on Mazdan, ja "huippumalli" 4,0 V8 on Fordin (ei tuotu suomeen) 2,5TD on kaikin päin luotettavampi kuin 2,2.
Rohkenisin väittää uudempia Mazdoja hinta/laatu suhteeltaan parhimpaan päähän kuuluviksi. vaikkakin varsinkin avolavoissa, Mitsu (L200), toyota (Hilux), ja Nissan (KingCab) ovat kovia tekijöitä, niin Mazdalla on hinta niin paljon edullisempi, että kannattaa harkita vakavastikkin. Pakuissa mazda jääkin sitten häntäpäähän WV (Transportter/Caravelle), MB (Vito), Sevel, sekä Nissan-Renault-Opel. Toyota (Hiace) jyräävät markkinoilla Mazdan kokonaan.Umpipakuissa muut merkit todellakin jyräävät Mazdan, koska Mazdalla ei ole ainakaan Suomessa ollut enää vuosiin tarjolla umpipakua. :)
Joskus 2000-luvun alussa Mazda toi "uudelleen" joksikin aikaa peruspakunsa myyntiin ja sitä myytiin todella halvalla, joten iänikuisesta tekniikasta huolimatta kauppa kävi kohtuullisesti. - OP 59
jannetin82 kirjoitti:
varsin huoleton 2,5 Turbodiesel tuli liikenteeseen vuonna -97 korimalli vaihtui yydempaan muistaakseni -99, ja siitä uudempaan -04 moottorivaihtoehtona 2,5 TD 85KW/117hv.
koriltaan auto on sama kuin Ford Ranger, Tekniikaltaan ainakin 2,5 TD on Mazdan, ja "huippumalli" 4,0 V8 on Fordin (ei tuotu suomeen) 2,5TD on kaikin päin luotettavampi kuin 2,2.
Rohkenisin väittää uudempia Mazdoja hinta/laatu suhteeltaan parhimpaan päähän kuuluviksi. vaikkakin varsinkin avolavoissa, Mitsu (L200), toyota (Hilux), ja Nissan (KingCab) ovat kovia tekijöitä, niin Mazdalla on hinta niin paljon edullisempi, että kannattaa harkita vakavastikkin. Pakuissa mazda jääkin sitten häntäpäähän WV (Transportter/Caravelle), MB (Vito), Sevel, sekä Nissan-Renault-Opel. Toyota (Hiace) jyräävät markkinoilla Mazdan kokonaan.Tuo hinta Mazdassa eritoten houkuttaa. Surffasin netissä Mazdan sivuilla ja pisti silmään uusi Mazda Pick Up 2-vetoisena 85 hv vapaastihengittävällä dieselillä maagiset 19900€. Ei ole paha hinta. Valitettavasti Turun myyjä pilasi iloni ja sanoi että sitä ei tuoda enää maahan. Mazdalta tulee uusi malli Pick Upeista tammikuussa ja nyt valikoima on supistettu. Pah! Malli muuttuu pyöreämmäksi ja saa uudet saastemääräykset täyttävän moottorin.
Ei nuo mallimuutoset välttämättä kovin onnistuneita aina ole. Varsinkin uusi Mitsubishi tuntuu nyt tosi typerän näköiseltä pick up:lta.
Nissan taasen pöhöttyy yhä suuremmaksi, minusta jo ylisuuri tuo Navarra. Ja kaikki merkit alkavat mennä liian henkilöautomaisiksi. Eivät ole työkalumaisia enää ....
Koeajoin viime viikolla pari vuotta käytettyä Mazdan Pivk Up:a 85 hv takaveto. Kyyti oli ihan hyvää. Täytyy jatkaa kaupanhierontaa kun saa vähän selville miten ne ovat kestäneet. Ainakin Mazdan henkilöautomallit ovat niittäneet mainetta luotettavuudestaan Saksassa ja Ruotsissa
Käytetty Hi-Lux olisi muuten ihan houkutteleva, mutta niin ylihintaisia että ei tule mitään. OP 59 kirjoitti:
Tuo hinta Mazdassa eritoten houkuttaa. Surffasin netissä Mazdan sivuilla ja pisti silmään uusi Mazda Pick Up 2-vetoisena 85 hv vapaastihengittävällä dieselillä maagiset 19900€. Ei ole paha hinta. Valitettavasti Turun myyjä pilasi iloni ja sanoi että sitä ei tuoda enää maahan. Mazdalta tulee uusi malli Pick Upeista tammikuussa ja nyt valikoima on supistettu. Pah! Malli muuttuu pyöreämmäksi ja saa uudet saastemääräykset täyttävän moottorin.
Ei nuo mallimuutoset välttämättä kovin onnistuneita aina ole. Varsinkin uusi Mitsubishi tuntuu nyt tosi typerän näköiseltä pick up:lta.
Nissan taasen pöhöttyy yhä suuremmaksi, minusta jo ylisuuri tuo Navarra. Ja kaikki merkit alkavat mennä liian henkilöautomaisiksi. Eivät ole työkalumaisia enää ....
Koeajoin viime viikolla pari vuotta käytettyä Mazdan Pivk Up:a 85 hv takaveto. Kyyti oli ihan hyvää. Täytyy jatkaa kaupanhierontaa kun saa vähän selville miten ne ovat kestäneet. Ainakin Mazdan henkilöautomallit ovat niittäneet mainetta luotettavuudestaan Saksassa ja Ruotsissa
Käytetty Hi-Lux olisi muuten ihan houkutteleva, mutta niin ylihintaisia että ei tule mitään.tota 2000-2005 ikäluokan avolavaa. tekniikka on hyvin toimivaa, ja kopat ei mätäne heti kättelyssä, tossa mun -95 mallissa alkaa kukkaa jo puskemaan.
Vähän käytettynä tekee mielestäni parhaat kaupat, koska kalliit kilometrit on jo ajettu pois, (eli auto ajettu ulos liikkeestä).
- TDS-jani
kävelin nimeltä mainitsemattomaan liikkeeseen (länsi-auto) sisään ja olisin ostanut uuden 4x4 king capin. En tiedä onko kaikilla automyyjillä tapana olla juuri klo 15:30 jälkeen kavereiden kanssa nurkan takana kahvilla tai muualla luumuilemassa, mutta odottelin tavara-auto-/yritysmyynnissä n. 15-20 min. ja en saanut mitään palvelua, koska yhtään myyjää ei näkynyt paikalla. Tosin liikkeeseen sisään astuessani henkilöautomyyjä kohteliaasti tiedusteli palvelutarvetta ja ohjasi tavara-automyyntiin. Koska myyntihalukkuutta ei ole, niin menen toiseen liikkeeseen. On se kumma kun ei raha kelpaa. Yrittäjällä on muutakin tekemistä, kuin päivystää myyntikopin kulmilla. Voisivat laittaa sohvan niille, jotka joutavat odottamaan. Siis tämä tapahtui liikkeessä, jonka nimeä en mainitse (länsi-auto).
- king gabbi
Kerropa mistä lähtien Länsiautosta olet Nissaneita ostanut!? Ei ole ihme, ettet saa palvelua, jos sieltä Nissania haikailit.
- TDS-jani
king gabbi kirjoitti:
Kerropa mistä lähtien Länsiautosta olet Nissaneita ostanut!? Ei ole ihme, ettet saa palvelua, jos sieltä Nissania haikailit.
Googleta "länsi-auto lahti"
- m.a
..muuten parhaimpia Fordeja nämä pic-upit.
- OP -59
Epäilemättä näin on. Fordin henkilöautot ovat kestävyyden ja luotettavuuden suhteen surkeita (Mondeo ja Focus) ja ruostuvatkin ovista pahasti.
Ford Ranger ja Mazdan pick upit tehdään Thaimaassa ja ilmeisesti Mazdan toimesta. Kun laadunvarmistus on kunnossa niin sen valmistusmaan kanssa ei ole murheita.
- uutena.
Auto oli muuten viaton, ainoastaan hehkujen kanssa oli yhtenä talvena ongelmia, myös maasto-ominaisuuksiltaan auto oli yllättävän hyvä.
2002 vaihdoin remontin jälkeen auton pois, kävin nimittäin kattokerhossa. Oli tällainen samanlainen keli kuin nytkin on ja ajelin valtatietä 80-90 km/h
mittarissa ja peura juoksi eteen. Tein paniikkijarrutuksen ja yhtäkkiä perä näytti menosuuntaan. No auto melkein pysähtyi penkan reunalle ja penkka oli niin helvetin jyrkkä, että katolaanhan siellä oltiin ojanpohjalla.
Takapainotteiset jarrut ja tyhjä lava on vaarallinen yhdistelmä, kun paniikki iskee. Tämän jälkeen on kaikissa autoissani ollut ABS:t.- mutta
jannetin82 kirjoitti:
2.5 litranen tullut vasta -97 alussa, vai ostitko auton loppuvuodesta -96?
minulla kutkuttaa takaraivossa, että siinä olisi ollut 2,4 litrainen 90 heppainen vapaastihengittävä kone, mutta en ole asiasta 100% varma, kuitenkin auto oli hyvä luokassaan. Työpaikkani oli silloin Tallinnassa ja se Mazda oli tavallaan työautoni ja privaatti pirssini oli TransAm, mikä ostin taxfriina
Suomesta Metroautosta, mutta jostain ihmeen syystä valitsin useimmiten tienpäälle lähtiessä Mazdan alle. Se Mazda oli neljälle rekisteröity, mutta se takapenkki oli kyllä hiton ahdas aikuiselle saatika kahdelle.
Itselleni se Mazda oli neljäs nelivetoinen, ensimmäinen oli Pajero, toinen oli Kingcap ja kolmas oli Trooper, mikä oli täysi susi 50000 km ja kone kilahti niin, että ensimmäisestä sylinteristä viimeiseen oli kaikki avointa tilaa, onneksi takuu oli päällä.
Mazda oli ongelmaton pirssi tekniikaltaan ja muutenkin, ainut asia oli ne hehkut, vaikka ostin uudet hehkut merkkiliikkeestä, ei pelittänyt, kunnes löysin Tallinnasta KG Knutsonin tai jotain sinne päin, sen jälkeen loppui ongelmat.
Itse voin suositella vastaavaa pirssiä heille, ketkä tarvitsevat sellaista ajoneuvoa. - OP 59
Sen verran olin kai autokuumeessa että tein kaupat takavetoisesta 30 tkm ajetusta pelistä eilen. Hinta oli minusta kohdallaan ja kun vanhasta Hi-luxista oli jo saanut aika mukavan hinnan niin ei raha jota kaivattiin senkun pieneni. Päätöstä helpotti myös se että takuuta on ensi vuoden elokuulle asti jäljellä.
Voin joskus kommentoida miten auto palvelee
OP mutta kirjoitti:
minulla kutkuttaa takaraivossa, että siinä olisi ollut 2,4 litrainen 90 heppainen vapaastihengittävä kone, mutta en ole asiasta 100% varma, kuitenkin auto oli hyvä luokassaan. Työpaikkani oli silloin Tallinnassa ja se Mazda oli tavallaan työautoni ja privaatti pirssini oli TransAm, mikä ostin taxfriina
Suomesta Metroautosta, mutta jostain ihmeen syystä valitsin useimmiten tienpäälle lähtiessä Mazdan alle. Se Mazda oli neljälle rekisteröity, mutta se takapenkki oli kyllä hiton ahdas aikuiselle saatika kahdelle.
Itselleni se Mazda oli neljäs nelivetoinen, ensimmäinen oli Pajero, toinen oli Kingcap ja kolmas oli Trooper, mikä oli täysi susi 50000 km ja kone kilahti niin, että ensimmäisestä sylinteristä viimeiseen oli kaikki avointa tilaa, onneksi takuu oli päällä.
Mazda oli ongelmaton pirssi tekniikaltaan ja muutenkin, ainut asia oli ne hehkut, vaikka ostin uudet hehkut merkkiliikkeestä, ei pelittänyt, kunnes löysin Tallinnasta KG Knutsonin tai jotain sinne päin, sen jälkeen loppui ongelmat.
Itse voin suositella vastaavaa pirssiä heille, ketkä tarvitsevat sellaista ajoneuvoa.B2600 bensakoneella?
meinaan Mazda Picupit on ollut alla olevan kaltaisia.
B2000 2,0 bensa takaveto 198?-96
B2200 2,2 diesel takaveto 198?-96
B2500 2,5 turbodiesel, taka/neliveto -97 ja uudemmat
B2600 2,6 bensa neliveto 198?-96
En muista minä vuonna alettiin valmistaa tota mallia, sen takia vuosimallit on merkitty 198?OP 59 kirjoitti:
Sen verran olin kai autokuumeessa että tein kaupat takavetoisesta 30 tkm ajetusta pelistä eilen. Hinta oli minusta kohdallaan ja kun vanhasta Hi-luxista oli jo saanut aika mukavan hinnan niin ei raha jota kaivattiin senkun pieneni. Päätöstä helpotti myös se että takuuta on ensi vuoden elokuulle asti jäljellä.
Voin joskus kommentoida miten auto palvelee
OPtoimikoon hyvin ja kestäköön pitkään =)
http://www.mazdago.net
jos kiinnostaa.- tämä malli
jannetin82 kirjoitti:
B2600 bensakoneella?
meinaan Mazda Picupit on ollut alla olevan kaltaisia.
B2000 2,0 bensa takaveto 198?-96
B2200 2,2 diesel takaveto 198?-96
B2500 2,5 turbodiesel, taka/neliveto -97 ja uudemmat
B2600 2,6 bensa neliveto 198?-96
En muista minä vuonna alettiin valmistaa tota mallia, sen takia vuosimallit on merkitty 198?Korimalli on sama, vetotapa taka/4x4 alennusvaihteella ja napalukot olivat käsikäyttöiset ja moottori oli nimenomaan vapaastihengittävä diesel.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=973856&id_vehicle_type=18&id_make=44&id_model=3593&id_car_type=12&id_fuel_type=2&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=1996&yto=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=18@id_make=44@id_model=3593@id_car_type=12@id_fuel_type=2@id_gear_type=@pfrom=@pto=@yfrom=1996@yto=@search=Hae - OP -59
jannetin82 kirjoitti:
toimikoon hyvin ja kestäköön pitkään =)
http://www.mazdago.net
jos kiinnostaa.Täytyy tutustua sivuihin kaikessa rauhassa...
- Tämä ei ole auto
Lunta, vettä voi kuljettaa muullakin .Osta pakettiauto siellä on tavaratkin suojassa sopii paljon enempi.!?Järki käteen..PORI
- kaikilla
Pick-Upissa on minulla oma pressu lavan päällä.
Jotenkin kun on tottunut nostamaan auton lavalle 650 kiloisen suursäkin etukormaajalla niin se käy aika kätevästi lava-autoon.
Umpipakussa se säkki olisi kieltämättä suojassa sisällä paremmin. Minua se ei niin puhuttele, sillä itsellä käytössä on hyvät varastohallit, joissa katto pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974