keravan baarit

..................

kertokaapas missä kervan baarissa viihdytte eniten miksi ja missä parhaat tarjoilijat.. niin naiset kuin miehetkin... ja oma ikänne..

8

1971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Olen 23-v tyttö, ja jos viikonloppuna menen, viihdyn parhaiten Panama Jackin alakerrassa. Viikolla taas Skippari on ihan paras "yksillä käynti-paikka".
      Syy on yksinkertainen; musiikki. En pidä tosta nykypäivän keikutus-popista, joten muut paikat ei juuri houkuttele.
      Panaman alakerrassa soi enempi rockia, ja Skipparissa taas on melkoisen hyvin varustettu jukeboxi.

Molemmille paikoille miinukseksi se, että tilat ovat kovin ahtaat. Juuri sen takia Skipparissa käyn vain viikolla; viikonloppuisin ei mahdu.
      Skipparissa on kuitenkin todella mukavaa henkilökuntaa.

Panaman alakerta taas sitten on ainoa mieluinen vaihtoehto viikonlopuille.
      Tosin myönnettäköön että henkilökunnan vaihdokset eivät olleet mieleeni. Uudet poket ja muukin henkilökunta ovat välillä kovin tylyjä ja töykeitä.

Kino puolestaan on kamalin paikka, mitä tästä kylästä löytyy.
      Cosmossa en ole vielä käynyt.

• Kihe

Tinatuopin kautta Wanhaan Kinoon kulki reittini,kun Kervossa asuin..Ja Kinosta Kotipitsan kautta kotiin tumputtaa..

• baareista
        Kihe kirjoitti:

Tinatuopin kautta Wanhaan Kinoon kulki reittini,kun Kervossa asuin..Ja Kinosta Kotipitsan kautta kotiin tumputtaa..

Panama jaska - voi hemmetti! Poket ylimielisiä ja tarjoilijat kuvittelevat omistavansa paikan. Juopunutta jengiä, ei sinne. Tinis, voi pistäytyä. Rauhallinen seurustelumesta taas Hemingway. Sitten itse tykkään piipahtaa parilla välillä pickwickissä, se on ihan oma maailma, se on koettava.

• pitkaetukka
        baareista kirjoitti:

Panama jaska - voi hemmetti! Poket ylimielisiä ja tarjoilijat kuvittelevat omistavansa paikan. Juopunutta jengiä, ei sinne. Tinis, voi pistäytyä. Rauhallinen seurustelumesta taas Hemingway. Sitten itse tykkään piipahtaa parilla välillä pickwickissä, se on ihan oma maailma, se on koettava.

Helsinkiin tai jos jaksaa, niin tampereelle kauniita goottityttöjä katsomaan :)

• efwefe
        baareista kirjoitti:

No eikös baareissa yleensä olla juovuksissa/kännissä/whatever... Voi herranjestas :(

• hikhik
        efwefe kirjoitti:

No eikös baareissa yleensä olla juovuksissa/kännissä/whatever... Voi herranjestas :(

Aivan tyypillistä Kerava-sossuilu -mentaliteettia!
        Eihän rafloissa siellä osata, kuin spurguilla/dogailla/örveltää/sekoilla/tapella.....
        Siis onkohan siellä kukaan koskaan kuullut sivystyneistä illan istumisista, jolloin otetaan vaikka vain parit ja sitten lähdetään? Ei näemmä. No pitäähän tuollainenkin paikkakunta tässä maassa olla....

• Outo Surffailija
        hikhik kirjoitti:

Aivan tyypillistä Kerava-sossuilu -mentaliteettia!
        Eihän rafloissa siellä osata, kuin spurguilla/dogailla/örveltää/sekoilla/tapella.....
        Siis onkohan siellä kukaan koskaan kuullut sivystyneistä illan istumisista, jolloin otetaan vaikka vain parit ja sitten lähdetään? Ei näemmä. No pitäähän tuollainenkin paikkakunta tässä maassa olla....

Stakesin sivuilta voi käydä tarkastamassa alkoholin kulutuksesta faktoja! Älä hämmästy, kun vertaat Järvenpään, Keravan, Tuusulan ja Vantaa kulutusta! Voit jo nyt ruveta arvailemaan missä näistä neljästä on pienin l/as ja onko se ainoana näistä paikoista alle Uudenmaan ka:n?

Sitä miksi ihminen juo ns lärvit useasti on tutkittu aika paljon! Yleimmiten syynä on kurjuus, Kun tarkastellaan mistä kurjuus johtuu niin palkastahan se useimmiten. Paljonkohan mahtaa olla ka Järvenpäässä, Keravalla, Tuusulassa ja Vantaalla. Jotain voi jo arvella, kun tarkastelee veroäyriä....

• Anonyymi

77 v. Nuoria naisia tyrkyllä. Paitsi max 24v. Siitä eteenpäin on jo kalman haju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      206
      3858
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2446
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2223
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      71
      1175
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe