Kalevi Lehtinen Nokian liikkeeseen?

Kyselevä

10

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rivimies

      aikooko nokian liikkeeseen. Mutta tuossa mainoksessa käytetään Pirkko Jalovaaran kohdalla titteliä: Suomen tunnetuin esirukoilija, jäin miettimään, eikö pelkkä esirukoilija riitä? Jos minua joku tituleeraisi `suomen tunnetuin esirukoilija` olisin todella hämmentynyt. No se siitä.

      En ole nokia missionia vastaan, kuuntelen toisinaan heidän kokouksiaan radiosta, mutta nuo mainoksissa käytettävät ilmaisut saavat joskus ajattelemaan kaikkea kummaa niinkuin nytkin :)

      Siunausta kaikille.

      • Jumalan voideltu

        Käsittääkseni Pirkko Jalovaara on rukoilija(Jumalan voidellun yksi monista viroista.Yhdellä ihmisellä aina yksi virka.)Kalevi Lehtinen ainoastaan maallikko puhuja(Ei Jumalan voidellun virkaa.)Markku Koivisto on Evankelista.Mainosten tekijät ovat aika usein "hengellisiä"amatöörejä!!!!!!


    • megan

      Vuonna 1979.

      • rivimies

        ovat antaneet elämänsä Jeesukselle Kalevi Lehtisen kokouksissa.Kiitos Jeesus!

        Siunausta Megan.


    • Lukijainen

      se, että vierailee puhumassa muualla kuin omissa piireissään tarkoita, että on liittymässä heihin?! Kalevi Lehtisellä on raitista Sanan opetusta. Hänellä on armahtavaisuus ja Jumalan anteeksi anto puheeittensa teemana. koskaan ei korota ääntään vaan jutustelee leppoisesti! Mieluusti häntä kuuntelee, kun hän julsitaa oikeaa Raamatun totuutta rakkaudella!

      • rivimies

        olen sen kanssa ajatellut, ja tuosta Kalevista olen samaa mieltä kanssasi.


    • on armoitettu evankelista ja voi julistaa missä vaan, vaikka Nokia Mission vieraana.

      • kauko k

        luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.


      • kauko k kirjoitti:

        luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.

        on Jeesus Herramme!


      • hautaa?
        kauko k kirjoitti:

        luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.

        sulle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe