http://www.nokiamissio.fi/helsinki/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Kalevi Lehtinen Nokian liikkeeseen?
10
605
Vastaukset
- rivimies
aikooko nokian liikkeeseen. Mutta tuossa mainoksessa käytetään Pirkko Jalovaaran kohdalla titteliä: Suomen tunnetuin esirukoilija, jäin miettimään, eikö pelkkä esirukoilija riitä? Jos minua joku tituleeraisi `suomen tunnetuin esirukoilija` olisin todella hämmentynyt. No se siitä.
En ole nokia missionia vastaan, kuuntelen toisinaan heidän kokouksiaan radiosta, mutta nuo mainoksissa käytettävät ilmaisut saavat joskus ajattelemaan kaikkea kummaa niinkuin nytkin :)
Siunausta kaikille.- Jumalan voideltu
Käsittääkseni Pirkko Jalovaara on rukoilija(Jumalan voidellun yksi monista viroista.Yhdellä ihmisellä aina yksi virka.)Kalevi Lehtinen ainoastaan maallikko puhuja(Ei Jumalan voidellun virkaa.)Markku Koivisto on Evankelista.Mainosten tekijät ovat aika usein "hengellisiä"amatöörejä!!!!!!
- megan
Vuonna 1979.
- rivimies
ovat antaneet elämänsä Jeesukselle Kalevi Lehtisen kokouksissa.Kiitos Jeesus!
Siunausta Megan.
- Lukijainen
se, että vierailee puhumassa muualla kuin omissa piireissään tarkoita, että on liittymässä heihin?! Kalevi Lehtisellä on raitista Sanan opetusta. Hänellä on armahtavaisuus ja Jumalan anteeksi anto puheeittensa teemana. koskaan ei korota ääntään vaan jutustelee leppoisesti! Mieluusti häntä kuuntelee, kun hän julsitaa oikeaa Raamatun totuutta rakkaudella!
- rivimies
olen sen kanssa ajatellut, ja tuosta Kalevista olen samaa mieltä kanssasi.
on armoitettu evankelista ja voi julistaa missä vaan, vaikka Nokia Mission vieraana.
- kauko k
luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.
kauko k kirjoitti:
luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.
on Jeesus Herramme!
- hautaa?
kauko k kirjoitti:
luin tuon ilmoituksen ja jäin ihmettelemään että kyllä titteleitä piisasi. Kaikki oli vielä itsensä kehumista. Mitäs jos kaikki alkaisi mainostamaan samalla lailla itseään lehdessä. Paras puhuja ,paras naisten naurattaja ,paras yövieras,kaataja ja takuun kanssa. Miettikääs.
sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419