Jopas on mennyt tiukaksi linja täällä? Mikähän ihme oli avauksessa vikana, kun piti poistaa? Monikaan ei varmasti tiedä, että annaali on vuosikirja, eikä savolainen murresana jollekkin mikä meillä kaikilla on! Siinä ei ole mitään pahaa, jos pyytää kirjakaupassa neidiltä annaalia:D
No HUH HUH!!!
23
1328
Vastaukset
Sinähän kumma epeli olet. Leikit tussien kanssa ja sitten vielä pyytelet kirjakaupassa ihan omiasi?
Koitahan rauhoittua hyvä mies, kyllä se sinunkin päiväsi tulee ennen vuotta 2080- animattiN
on nähtävästi siirretty huuhaan puolelle.
Ymmärsi heti yskän sillä kyseinen BadMynttis on kyllä huuhaata koko ukko.
Mutta koska hän on myös savolainen kuten minä niin en valista enempää vaan toivon hänen parantavan tapansa edes joskus.- BadMyntton
SavoRULES kirjoitti:
Ymmärsi heti yskän sillä kyseinen BadMynttis on kyllä huuhaata koko ukko.
Mutta koska hän on myös savolainen kuten minä niin en valista enempää vaan toivon hänen parantavan tapansa edes joskus.kirjoita huuhaata, koska olen sellaiseen liian älykäs. Se kyllä saattaa tuntua älyttömistä älyttömältä, mutta sitä se ei ole. Sinä tulet koristamaan Ladani etumaskia vielä joku kaunis päivä!
- BadMyntton
oli...miksiköhän?
- Ak:n lapio
BadMyntton kirjoitti:
oli...miksiköhän?
Etta koska annaalsisi ei ole reikä perissäsi, eikä bannaani oo se snadi jöbö vyösolkes eteläpuolen.
BadMyntton kirjoitti:
kirjoita huuhaata, koska olen sellaiseen liian älykäs. Se kyllä saattaa tuntua älyttömistä älyttömältä, mutta sitä se ei ole. Sinä tulet koristamaan Ladani etumaskia vielä joku kaunis päivä!
Niitä minua(komeaa urhoa ja ylivoimaista Savonkuningasta) esittäviä etumaskikoristeita saa tehtaaltani.
Montako laitan tulemaan vai odotammeko seuraavaa työttömyyskorvaustasi?- BadMyntton
Ak:n lapio kirjoitti:
Etta koska annaalsisi ei ole reikä perissäsi, eikä bannaani oo se snadi jöbö vyösolkes eteläpuolen.
...eikä bannaani oo se stydi bologna sausage vyösolkes eteläpuolen.
BadMyntton kirjoitti:
...eikä bannaani oo se stydi bologna sausage vyösolkes eteläpuolen.
osaa mittän korjata, rikkoa vaan, ja narista, jos joku joskus vie sun kloakkis purseen tikulla sinne, minne kuuluukin.
- BadMyntton
osaa mittän korjata, rikkoa vaan, ja narista, jos joku joskus vie sun kloakkis purseen tikulla sinne, minne kuuluukin.
muun muassa katkaista lapion varren kuin tulitikun...
- BadMyntton
SavoRULES kirjoitti:
Niitä minua(komeaa urhoa ja ylivoimaista Savonkuningasta) esittäviä etumaskikoristeita saa tehtaaltani.
Montako laitan tulemaan vai odotammeko seuraavaa työttömyyskorvaustasi?Haluaisin tilata kolme, mutta koskan tiedän sinun kärsivän hahmottamisen häiriöistä etkä erota yhtä toisesta niin sanon kehdeksankymmentäyhdeksäntuhattaviisisataaneljäkymmentäkaksi!
- Kuunkulkija-
SavoRULES kirjoitti:
Montako laitan tulemaan vai odotammeko seuraavaa työttömyyskorvaustasi?Olemme joskus keskustelleet lifestylestäsi ja todenneet sen olevan tavanomaisesta poikkeavampi. Olisin varovasti tiedustellut häistäsi; olithan menossa naimisiin kesän alussa Bellan kanssa ja meidän piti tulla sinne soittamaan. En kuitenkaan koskaan kuullut loppuratkaisua, kuinka teidän kanssa kävi?
Kiitollisena kuulisin lisäinfoa. BadMyntton kirjoitti:
Haluaisin tilata kolme, mutta koskan tiedän sinun kärsivän hahmottamisen häiriöistä etkä erota yhtä toisesta niin sanon kehdeksankymmentäyhdeksäntuhattaviisisataaneljäkymmentäkaksi!
Maksu on sitten käteisellä eikä kalakukoilla, muista se pökkelö!
Kuunkulkija- kirjoitti:
Olemme joskus keskustelleet lifestylestäsi ja todenneet sen olevan tavanomaisesta poikkeavampi. Olisin varovasti tiedustellut häistäsi; olithan menossa naimisiin kesän alussa Bellan kanssa ja meidän piti tulla sinne soittamaan. En kuitenkaan koskaan kuullut loppuratkaisua, kuinka teidän kanssa kävi?
Kiitollisena kuulisin lisäinfoa.Bella muutti luoksesi kuuhun. Siellä voitte leijailla molemmat ja olla onnellisia.
BadMyntton kirjoitti:
muun muassa katkaista lapion varren kuin tulitikun...
Ei oo yhtään näyttöä sulta tullut.
- sanoa
sensuurista juuta taikka jaata, senhän päättää ylläpito eikä täällä ole kenenkään pakko olla.
Juttu sinänsä oli minusta ihan hauska. =) - Puhurix
Mä olen taas ollu poissa pahaan aikaan. Olispa ollu kiva nähdä se sun juttus.
- BadMyntton
tämä on se juttu:D
- Puhurix
BadMyntton kirjoitti:
tämä on se juttu:D
Olenpas mä tänään sit aika blondi.
Kun puusee kutsu sen "annaalia," jota se kutsu joksikin savolaiseksi sanonnaksi.
- Puhurix
Kun puusee kutsu sen "annaalia," jota se kutsu joksikin savolaiseksi sanonnaksi.
onpa vakavaa.
Puhurix kirjoitti:
onpa vakavaa.
minäkin olisin ymmärtänyt, jos se olis kutsunut sitä savolaiseksi sonnaksi
- Puhurix
minäkin olisin ymmärtänyt, jos se olis kutsunut sitä savolaiseksi sonnaksi
sonnaksi tai savolaiseksi sonniksi...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476