Olisiko hän
http://www.arikokkonen.com/2006/index.php ?
Suomen vahvin bodari?
27
4533
Vastaukset
- tuotteita...
ns. laittomien hormonien ehdoilla?
pekka 12v luulee saavuttavansa vastaavan sikalihaksikkaan kehon lisäravinteilla ja pistää kaikki viikkorahansa jauhoihin usean vuoden ajan.
sitten valitetaan täällä kun patti ei kasvanutkaan. - massive
jari leino oli kyl suomen vahvin bodari. karseen vahva ja oli kyl sen näköinenkin. lopettiko mies kokonaan?
- täyspäiväseks
maatilan isännäks.
- Anonyymi
Kalervo lahtinen otti Jari lennolla kaikki Suomen ennätykset penkissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalervo lahtinen otti Jari lennolla kaikki Suomen ennätykset penkissä
Kalle oli tosi kiva aikoinaan 👍
- joka käyttää eniten hormoneja
ajatellaampa näitä bodari veikkoja,mitä he olisivat jos heiltä veisi hormonit pois.ei mitään. :))) lääketeollisuus on antanut mahdollisuuden jokaiselle olla hyvä edes jossain. :DDDD
- Hörhö
Kalervo lahtinen on suomen vahvin bodari 278 penkkipunnerrus 360kyykky
Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.
- Anonyymi
osaanpas kirjoitti:
Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.
Kalervo lahtinen on vahvin kautta aikojen myös bdauksessa että vahvamies sekä vomamies kisoissa käynyt
- Anonyymi
osaanpas kirjoitti:
Oot itte hörhö
- Anonyymi
osaanpas kirjoitti:
Kyllä Kalle vahva jässikkä oli aikoinaan, ja tuon 278kg on ottanu penkistä. Sörkassa tuuppas vielä joskus 90luvun alus 250kg kun tyhjää, mutta sitte loppu Kallen reenaalut, ei ainakaan minun aikanani pahemmin reenannut, ja mitä olen kuullut, niin taitaa häppä maistua Kalkelle nykysyysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kalle vahva jässikkä oli aikoinaan, ja tuon 278kg on ottanu penkistä. Sörkassa tuuppas vielä joskus 90luvun alus 250kg kun tyhjää, mutta sitte loppu Kallen reenaalut, ei ainakaan minun aikanani pahemmin reenannut, ja mitä olen kuullut, niin taitaa häppä maistua Kalkelle nykysyysin.
Kyllä se noilla painoilla on vain ajan kysymys milloin ura loppuu. Jos siis tuo 250 ilman penkkipaitaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet oikeassa
- Anonyymi
Kalervo lahtinen on vahvin maailmassa bodareista
- Anonyymi
Kalle
- Anonyymi
Koisokodin asukas taitaa olla nykypäivänä.
- Anonyymi
Kalervo lahtinen on maailman vahvin bodari
- Anonyymi
Koskaan kuullukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan kuullukaan
Mitä et oo kuullu
- Anonyymi
Maailman kautta aikojen kovin penkkipunnerrus ollu bodareista kalervo lahtinen 278 kg
- Anonyymi
Jari Mentula on punnertanut yli 300kg, faktaa.
- Anonyymi
Onko Kokkonen menossa IFB-kisoihin tänävuonna? Vois olla aika hyvät mahkut nyt kun ukkoja tippunut reilusti.
- Anonyymi
Savolainen?
Penkkipunnerrus: 260 kg
Vinopenkkipunnerrus: 6 x 240 kg
Smith-kyykky: 8 x 360 kg
Hauiskääntö tangolla: 8 x 120 kg- Anonyymi
haha minä tuskin tangolla hauiskäännössä saan 8x20k ja olen 41 vuotias ukkeli jolla yleisurheilutaustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haha minä tuskin tangolla hauiskäännössä saan 8x20k ja olen 41 vuotias ukkeli jolla yleisurheilutaustaa.
tarkoitin siis 20kg
- Anonyymi
Lahtisen penkki 282.5kg
- Anonyymi
Asko otti penkistä 320kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24945419Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3411278Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy21510916Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369731Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858548Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2306539Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03230Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302269- 391807
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261540