Suomen vahvin bodari?

Ei voimanostaja

25

3856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotteita...

      ns. laittomien hormonien ehdoilla?
      pekka 12v luulee saavuttavansa vastaavan sikalihaksikkaan kehon lisäravinteilla ja pistää kaikki viikkorahansa jauhoihin usean vuoden ajan.

      sitten valitetaan täällä kun patti ei kasvanutkaan.

    • massive

      jari leino oli kyl suomen vahvin bodari. karseen vahva ja oli kyl sen näköinenkin. lopettiko mies kokonaan?

      • täyspäiväseks

        maatilan isännäks.


      • Anonyymi

        Kalervo lahtinen otti Jari lennolla kaikki Suomen ennätykset penkissä


    • joka käyttää eniten hormoneja

      ajatellaampa näitä bodari veikkoja,mitä he olisivat jos heiltä veisi hormonit pois.ei mitään. :))) lääketeollisuus on antanut mahdollisuuden jokaiselle olla hyvä edes jossain. :DDDD

    • Hörhö

      Kalervo lahtinen on suomen vahvin bodari 278 penkkipunnerrus 360kyykky

      • Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.


      • Anonyymi
        osaanpas kirjoitti:

        Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.

        Kalervo lahtinen on vahvin kautta aikojen myös bdauksessa että vahvamies sekä vomamies kisoissa käynyt


      • Anonyymi
        osaanpas kirjoitti:

        Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.

        Oot itte hörhö


      • Anonyymi
        osaanpas kirjoitti:

        Joo, taitaa hörhö- nimimerkki olla itse Kalervo Lahtinen, kun pistää railakkaasti hyvän miehen kg-lisää varsinkin kyykyssä.

        Kyllä Kalle vahva jässikkä oli aikoinaan, ja tuon 278kg on ottanu penkistä. Sörkassa tuuppas vielä joskus 90luvun alus 250kg kun tyhjää, mutta sitte loppu Kallen reenaalut, ei ainakaan minun aikanani pahemmin reenannut, ja mitä olen kuullut, niin taitaa häppä maistua Kalkelle nykysyysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kalle vahva jässikkä oli aikoinaan, ja tuon 278kg on ottanu penkistä. Sörkassa tuuppas vielä joskus 90luvun alus 250kg kun tyhjää, mutta sitte loppu Kallen reenaalut, ei ainakaan minun aikanani pahemmin reenannut, ja mitä olen kuullut, niin taitaa häppä maistua Kalkelle nykysyysin.

        Kyllä se noilla painoilla on vain ajan kysymys milloin ura loppuu. Jos siis tuo 250 ilman penkkipaitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kalle vahva jässikkä oli aikoinaan, ja tuon 278kg on ottanu penkistä. Sörkassa tuuppas vielä joskus 90luvun alus 250kg kun tyhjää, mutta sitte loppu Kallen reenaalut, ei ainakaan minun aikanani pahemmin reenannut, ja mitä olen kuullut, niin taitaa häppä maistua Kalkelle nykysyysin.

        Kyllä olet oikeassa


    • Anonyymi

      Kalervo lahtinen on vahvin maailmassa bodareista

    • Anonyymi

      Kalle

      • Anonyymi

        Koisokodin asukas taitaa olla nykypäivänä.


    • Anonyymi

      Kalervo lahtinen on maailman vahvin bodari

      • Anonyymi

        Koskaan kuullukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan kuullukaan

        Mitä et oo kuullu


    • Anonyymi

      Maailman kautta aikojen kovin penkkipunnerrus ollu bodareista kalervo lahtinen 278 kg

      • Anonyymi

        Jari Mentula on punnertanut yli 300kg, faktaa.


    • Anonyymi

      Onko Kokkonen menossa IFB-kisoihin tänävuonna? Vois olla aika hyvät mahkut nyt kun ukkoja tippunut reilusti.

    • Anonyymi

      Savolainen?

      Penkkipunnerrus: 260 kg
      Vinopenkkipunnerrus: 6 x 240 kg
      Smith-kyykky: 8 x 360 kg
      Hauiskääntö tangolla: 8 x 120 kg

      • Anonyymi

        haha minä tuskin tangolla hauiskäännössä saan 8x20k ja olen 41 vuotias ukkeli jolla yleisurheilutaustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haha minä tuskin tangolla hauiskäännössä saan 8x20k ja olen 41 vuotias ukkeli jolla yleisurheilutaustaa.

        tarkoitin siis 20kg


    • Anonyymi

      Lahtisen penkki 282.5kg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe