Mistä ihmeestä johtuu lihasten nykiminen levossa? Liikkeessä ollessa päivän aikana nykimistä ei huomaa mutta illalla kun katselee vaikkapa televisiota niin sen aivan näkee kun lihakset nytkähtelee. Jaloissa, käsissä, vatsan kohdalla ja kaikkialla. Samaa on jatkunut jo muutaman kuukauden ajan...Onneksi saa sentään nukutuksi...
lihasten
5
932
Vastaukset
Voisi johtua ihan vaikka magnesiumin puutteesta?
Ilmenee "suonenvetoa" mm.
Elimistö yrittää purkaa jännittyneisyyttä tahdosta riippumattomilla erilaisilla reaktioilla. Niitä voivat olla mm. pienet lihasnytkähtelyt kuten esim tic-oireet silmissä ja kasvoissa sekä lihasnytkähtelyt raajoissa.- nooh?
Millaisesta ruokavaliosta saa paljon magnesiumia? Ja millaisia on tic-oireet silmissä ja kasvoissa?
- kun olet
nooh? kirjoitti:
Millaisesta ruokavaliosta saa paljon magnesiumia? Ja millaisia on tic-oireet silmissä ja kasvoissa?
vwtänyt sitä magn. ja nykii siten etä ei saa edes nukutuksi ei minkäälainen asento oikeen onnistu nukkua perseestä nykii nytkin yläselän lihakset väpäjää jne
- elo-hiiri
kuitenkin aihetta mennä tohtorin puheille... Itselläni on noita elohiiriä ympäriinsä ja myös muitakin oireita kuten mm. sähköiskuja raajoissa, tunnottomia iho alueita jotka ovat samalla myös kipeitä. Neurologi tutki ja pisti jatkotutkimuksiin epäilynä hermotupin tulehdus. Mikä se sitten lieneekään...?? selkäydinneste näyte otettiin ja nyt odotan vielä aikaa magneetti kuviin.
- hoidettu
Mulla oli noita kans paljon aikoinaan. Kun lihakset on kireinä niskassa ja selässä, niin niitä tulee. Eli lievä hermopinne...
Enää ei ole ollu noita yli vuoteen, kun SI-nivel korjattiin ja ryhti parani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827