Jotkut ihmiset ovat kuvitelleet, että minulla olisi voimakkaita maagisia kykyjä. Entisen kotikaupunkini saatananpalvojapennut olivat erittäin kateellisia. Jotkut wiccalaisuuteen taipuvaiset pitivät minua jonkinlaisena papittarena tai profeettana.
Vastaukset 8
- terves
varmasti ole.
Olet vain itse sekoamassa oman mielikuvituksesi kanssa.- blackmagicwoman
Minä käytän "henkimaailman ilmiöiden" selittämiseen luonnontieteellisiä selityksiä. Yliluonnollista minulle ei ole. Mainitsemani ihmiset sen sijaan ovat hörhöytyneet omiin juttuihinsa...
Vilkkaan mielikuvituksen voi suunnata vaikkapa taiteisiin ja kaunokirjallisuuteen.
- Jami369
Uskovaiset pitävät minua Saatanan poikana sekä uskovat minulla olevan maagisia voimia jotka vievät minut eräs päivä helvetti nimiseen paikkaan jossa vietän iäisyyden.
- Atte Ateisti
Ei.
Edes uskovaiset tällä palstalla eivät usko Atte Ateistilla olevan maagisia yliluonnollisia kykyjä.
Enkä usko itsekään. - takia
ovat jotkut ihmiset kuvitelleet???
- Koska hän on
Antanut ymmärtää.. muttei ymmärtänyt antaa.....
kirkkautta ja taivaallista läsnäoloa, kun olemme tanssineet ylistystansseja. Kyky tuottaa kirkkautta ei ole meistä lähtöisin, vaan se on Jumalan lahja tänne pimeään maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479