Paljollako teette sarjoja jalkaprässissä?
jalkaprässi
12
1188
Vastaukset
- frans
120 kg 3 sarjaa niin kauan kuin pystyy
- reenailija
viime jalkaprässitreeni kyykkäilyjen jälkeen.
30 x 100 kg
20 x 125
15 x 150
12 x 175
7 x 200 - Penkki-Pena
500kg x 20-30 menee ja ei ole 5cm nytkytystä.
- Voima-Veikko
Joo nää nytkyttäjät on täysiä pellejä.
"Jaksan tehä pitkii sarjoi näin isoil painoil" ja "oho enkat" sellasilla säälittävillä parin sentin nytkytyksillä! - jokuli
Voima-Veikko kirjoitti:
Joo nää nytkyttäjät on täysiä pellejä.
"Jaksan tehä pitkii sarjoi näin isoil painoil" ja "oho enkat" sellasilla säälittävillä parin sentin nytkytyksillä!Joo etenkin nämä teini pojat on hauskoja tapauksia kun kovaan ääneen lisätään prässiin niin paljon kuin mahtuu ja sen jälkeen tehdään 5cm toistoja! :) Ei siinä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Itse kai 300kg 3x12 suunnilleen. Jalat osuu meilkein rintaan alavaiheessa ja perssuoli pullahtaa ulos!
- Viikskulmala
jokuli kirjoitti:
Joo etenkin nämä teini pojat on hauskoja tapauksia kun kovaan ääneen lisätään prässiin niin paljon kuin mahtuu ja sen jälkeen tehdään 5cm toistoja! :) Ei siinä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Itse kai 300kg 3x12 suunnilleen. Jalat osuu meilkein rintaan alavaiheessa ja perssuoli pullahtaa ulos!
Niitä nytkyttäjiä riittää maamme kaikkiin saleihin, on se vaan kumma. Johtuu varmaan, että jalkaprässi on liike, jossa todellakin saa niitä kiekkoja latoa, vaikkei olis voimaa paljon mitään.
- heikko
Viikskulmala kirjoitti:
Niitä nytkyttäjiä riittää maamme kaikkiin saleihin, on se vaan kumma. Johtuu varmaan, että jalkaprässi on liike, jossa todellakin saa niitä kiekkoja latoa, vaikkei olis voimaa paljon mitään.
Eipä nuo omat tulokset niin heikkoja olleetkaan, kuin arvelin. Saan 500kg:lla kuitenkin jonkinlaisia sarjoja tehtyä kunnon prässillä. Toistot on kunnolla syviä eikä mitään säälittäviä nytkytyksiä, joita tosiaan näyttää suurimmaksi osaksi tekevän teinipojat finnit iloisesti poksahdellen.
Niihin vipuvarsi leluprässeihin saa laittaa helposti sarjapainoksi 600-700kg.
Voiskohan jalkaprässeihin asentaa jonkinlaisen rajottimen, joka estäis laittamasta lukitusta paikoilleen ellei esim. ensimmäisen toisto ole 5cm syvempi? vammoja vois tietty vähä tulla, mutta tulee niitä ylisuurilla painoilla rehkimisestä ennemmin tai myöhemmin muutenki.
Noh, uutta kehitysversiota odotellessa, hyviä treenejä.
- raszeli
En oo tehny pitkiin aikoihin. Laitoin niin paljon ku mahtuu ja rupes menee aerobisen puolelle ku pumppaili sen puol tuntia, hikihän siinä tul.
- dippimies
Riippuen prässin merkistä olen tehnyt hyvän kympin (ihan pohjaan saakka) 350-450 kilolla.
Enää en tee jalkaprässiä ollenkaan. Prässi alkoi tuntua minusta aivan luonnottomalta liikkeeltä enkä saanut sillä juuri lainkaan funktionaalista voimaa.
Teen ainoastaan kyykyn erilaisia variaatioita, reidenojennuksia sekä romanialaista maastavetoa, voimat ovat lähteneet uudestaan nousuun. - Iso--Erno
Jalkaprässiä nyt saa tehtyä kuikelompikin jollain 500 kilolla!
Minun paras sarjani on: 800kg x 20 !!!
Pistäkääs paremmaksi jos pystytte :D- Äksdee
Et salee oo salilla koskaan käynytkään!
Suosittelen oikeesti, että alkaisit harrastamaan muutakin liikuntaa kuin sohvan ja jääkaapin välillä ravaamista...
Menehän ulos haukkaamaan raitista ilmaa ja heitä ne runkkupaperis roskiin.
- Grift
Teen ekaks jollain 60 kg: lla alkulämpän ja sit 110 kg x 10. Sitten 130 kg x 10. Ja joka toinen kerta 150 kg x 10. Olen 15-v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733524Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91951Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106995
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35856