Onko auto miehille munan jatke?

Nainen kysyy

Siis sellainen muskeliauto?

41

4257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autokin riittää

      Mikä tahansa ruppana käy jatkeesta, jos oma mitta ei riitä, mutta mitä muhkeampi auto, sen enemmän sitä pituutta saa. Etenkin citymaasturimiehet ovat kunnostautuneet pilinmittauskisoissa tänä syksynä.

    • tykkäävän hienosta

      urheiluautostani, kun niin innokkaasti kyttäätte.

    • Vain kateellisten mielestä toisen miehen auto on munan jatke. Kateellinen katsoo kuolaten, kun herrasmies istuutuu tyylikkääseen autoonsa ja ajattelee "tuollainen ruostuva paska munanjatke vikapesä".

      Herrasmies ei itse autolleen suo sen kummempia ajatuksia, kunhan nauttii eleettömän varmasta kyydistä ja laadukkaan auton elegantista tyylikkyydestä.

      Sama kateellinen mies katsoo kuolaten herrasmiehen fiksua ja näyttävää pitkäsääristä kaunotarta ja ajattelee "tuollainen tyhmä leuhka jakorasiavosu huorrra".

      Happamia ovat...


      Master Eq

      • naiselle?

        Tällaiset masterit kertovat totuuden. Eli kun oma ei riitä niin yritetään sitten vaikka autolla. Kukaan ei silti kiinnitä mitään huomiota johonkin Mersuun. Ferrarilla voisi saada jonkun pään jopa kääntymään vaikka tuskin kukaan sellaisiakaan mitenkään kadehtii.


      • nankang

        Näinhän se on että kateellisten mielestä ne on munanjatkeita. Ja osasyy siihen, miksi ihmiset haluavat ostaa hienompia autoja, on korottaa itseään ja saada arvostusta ja kadehdintaa. ELI SE ON HEILLE MUNANJATKE!!!!!!!!! EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEAA MYÖNTÄÄ!!!!!!!!!

        Sama juttu sen pitkäsäärisen vosun kanssa.


      • interesting...
        nankang kirjoitti:

        Näinhän se on että kateellisten mielestä ne on munanjatkeita. Ja osasyy siihen, miksi ihmiset haluavat ostaa hienompia autoja, on korottaa itseään ja saada arvostusta ja kadehdintaa. ELI SE ON HEILLE MUNANJATKE!!!!!!!!! EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEAA MYÖNTÄÄ!!!!!!!!!

        Sama juttu sen pitkäsäärisen vosun kanssa.

        Siis pitkäsäärinen vosu on munanjatke, niinkö?


      • nankang kirjoitti:

        Näinhän se on että kateellisten mielestä ne on munanjatkeita. Ja osasyy siihen, miksi ihmiset haluavat ostaa hienompia autoja, on korottaa itseään ja saada arvostusta ja kadehdintaa. ELI SE ON HEILLE MUNANJATKE!!!!!!!!! EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEAA MYÖNTÄÄ!!!!!!!!!

        Sama juttu sen pitkäsäärisen vosun kanssa.

        Mielipiteesi oli kateellisen ihmisen mielipide.

        Ainakaan minä en "arvosta" ketään auton vuoksi, enkä osta autoa kenellekään muulle, kuin itselleni. Minulla on itselläni tietty vaatimustaso ja se määrittää, mihin rahani laitan:

        - henkilöauto: Mercedes-Benz
        - rannekello: Rolex
        - kotihifi: harman/kardon
        - lentoliput: business class
        - kodinkoneet: gorenje ja miele

        ja niin edelleen. Jokainen määrittäköön itse, mitä haluaa. On naurettavaa kuvitella, että tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niinkin iso hankinta, kuin henkilöauto, valittaisiin muutaman kateellisen sivullisen takia.

        Juuri SINUN silmissäsi toisten työpaikka, rahat, autot, asunnot, muijat ja lasten harrastukset on valittu vain sinun kiusaksesi.

        Ihan totta hei, kukaan ei edes tiedä sinun olemassaoloasi. Turhaan kuvittelet olevasi maailman napa, joka pitää aina ottaa huomioon.


        Master Eq


      • irwin.

        "herrasmies istuutuu tyylikkääseen autoonsa", siis meinaat sitä oktaaviaas?? buhahahaaa!!!


      • irwin.

        ketä luulet pettäväs?


      • Näin minäkin
        MasterEq kirjoitti:

        Mielipiteesi oli kateellisen ihmisen mielipide.

        Ainakaan minä en "arvosta" ketään auton vuoksi, enkä osta autoa kenellekään muulle, kuin itselleni. Minulla on itselläni tietty vaatimustaso ja se määrittää, mihin rahani laitan:

        - henkilöauto: Mercedes-Benz
        - rannekello: Rolex
        - kotihifi: harman/kardon
        - lentoliput: business class
        - kodinkoneet: gorenje ja miele

        ja niin edelleen. Jokainen määrittäköön itse, mitä haluaa. On naurettavaa kuvitella, että tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niinkin iso hankinta, kuin henkilöauto, valittaisiin muutaman kateellisen sivullisen takia.

        Juuri SINUN silmissäsi toisten työpaikka, rahat, autot, asunnot, muijat ja lasten harrastukset on valittu vain sinun kiusaksesi.

        Ihan totta hei, kukaan ei edes tiedä sinun olemassaoloasi. Turhaan kuvittelet olevasi maailman napa, joka pitää aina ottaa huomioon.


        Master Eq

        Ajattelen. Minä en edes ota koskaan keskusteluissani omaa autoani puheeksi. Yleensä toiset käyvät kyselemään ja sanovat että eikös tuon ylläpitokulut ole tähtitieteeliset jne. bensaa palaa simonaan


      • Löpinää
        MasterEq kirjoitti:

        Mielipiteesi oli kateellisen ihmisen mielipide.

        Ainakaan minä en "arvosta" ketään auton vuoksi, enkä osta autoa kenellekään muulle, kuin itselleni. Minulla on itselläni tietty vaatimustaso ja se määrittää, mihin rahani laitan:

        - henkilöauto: Mercedes-Benz
        - rannekello: Rolex
        - kotihifi: harman/kardon
        - lentoliput: business class
        - kodinkoneet: gorenje ja miele

        ja niin edelleen. Jokainen määrittäköön itse, mitä haluaa. On naurettavaa kuvitella, että tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niinkin iso hankinta, kuin henkilöauto, valittaisiin muutaman kateellisen sivullisen takia.

        Juuri SINUN silmissäsi toisten työpaikka, rahat, autot, asunnot, muijat ja lasten harrastukset on valittu vain sinun kiusaksesi.

        Ihan totta hei, kukaan ei edes tiedä sinun olemassaoloasi. Turhaan kuvittelet olevasi maailman napa, joka pitää aina ottaa huomioon.


        Master Eq

        Olet ostanut auton itseäsi varten ja kuitenkin lähes jokaisessa viestissäsi täytyy erikseen mainita merkki ja malli.

        Jonkinlaista pätemisentarvetta ilmassaa......


      • Laatutäti
        MasterEq kirjoitti:

        Mielipiteesi oli kateellisen ihmisen mielipide.

        Ainakaan minä en "arvosta" ketään auton vuoksi, enkä osta autoa kenellekään muulle, kuin itselleni. Minulla on itselläni tietty vaatimustaso ja se määrittää, mihin rahani laitan:

        - henkilöauto: Mercedes-Benz
        - rannekello: Rolex
        - kotihifi: harman/kardon
        - lentoliput: business class
        - kodinkoneet: gorenje ja miele

        ja niin edelleen. Jokainen määrittäköön itse, mitä haluaa. On naurettavaa kuvitella, että tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niinkin iso hankinta, kuin henkilöauto, valittaisiin muutaman kateellisen sivullisen takia.

        Juuri SINUN silmissäsi toisten työpaikka, rahat, autot, asunnot, muijat ja lasten harrastukset on valittu vain sinun kiusaksesi.

        Ihan totta hei, kukaan ei edes tiedä sinun olemassaoloasi. Turhaan kuvittelet olevasi maailman napa, joka pitää aina ottaa huomioon.


        Master Eq

        Minä irrotan etiketit ja nimilaput kaikista tavaroista, joista ne irti vain lähtevät, koska on NOLOA liputtaa muun kuin oman firman nimellä.

        Liputtamisen ohella surkuhupaisan noloa on feikkien käyttäminen ja merkkitavaroillaan kehuskeleminen nettikeskustelussa... xD


      • riippuperä
        interesting... kirjoitti:

        Siis pitkäsäärinen vosu on munanjatke, niinkö?

        ja liian lyhyet jalat. Vähän niinku joillain hiihtäjillä ;-)


      • kansanradion tasoa
        MasterEq kirjoitti:

        Mielipiteesi oli kateellisen ihmisen mielipide.

        Ainakaan minä en "arvosta" ketään auton vuoksi, enkä osta autoa kenellekään muulle, kuin itselleni. Minulla on itselläni tietty vaatimustaso ja se määrittää, mihin rahani laitan:

        - henkilöauto: Mercedes-Benz
        - rannekello: Rolex
        - kotihifi: harman/kardon
        - lentoliput: business class
        - kodinkoneet: gorenje ja miele

        ja niin edelleen. Jokainen määrittäköön itse, mitä haluaa. On naurettavaa kuvitella, että tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niinkin iso hankinta, kuin henkilöauto, valittaisiin muutaman kateellisen sivullisen takia.

        Juuri SINUN silmissäsi toisten työpaikka, rahat, autot, asunnot, muijat ja lasten harrastukset on valittu vain sinun kiusaksesi.

        Ihan totta hei, kukaan ei edes tiedä sinun olemassaoloasi. Turhaan kuvittelet olevasi maailman napa, joka pitää aina ottaa huomioon.


        Master Eq

        mullakin oli HarmanKardonit joskus opiskeluaikoinani mutt Naditkin vei voiton niistä jo vuosia sitten

        mutt mitäs jos palattaisiin autoihin


      • irwikuva
        irwin. kirjoitti:

        "herrasmies istuutuu tyylikkääseen autoonsa", siis meinaat sitä oktaaviaas?? buhahahaaa!!!

        hemmetin paljon tyylikkäämpi ja parempi auto kuin Toyota. Sulla taitaa olla vain Tojo, häh häh.


    • ...

      Ei ole, mutta olen kuullut joskus jonkun kateellisen suusta tuon sanonnan.

    • Öövini

      pitää olla notta sinne auto mahtuu?

    • Että joudun

      Ajamaan mossella.

    • arhippaas

      Olen nähnyt monta kertaa erittäin kauniitakin naisia nopean ja kalliin urheiluauton ratissa..
      Minkä puuttessa he mahtanevat olla??

      • joutunut

        Jakamaan ja kovasti..


    • on ehdottomasti

      pitää olla sentään pelit ja vehkeet että pääsee toteuttamaan ikiaikaisia viettejä esim. niin että autolla pääsee pilkkireiän viereen tai sitten autolla pääsee saunavihdan yli tarvitsematta pelätä että jää kiinni.
      http://www.iltalehti.fi/autot/200611025305589_at.shtml

    • Keen

      Onhan se auto statussymboli siinä missä kallis kello tai kalliit vaatteetkin.

      Joidenkin mielestä pankkitilin saldo on ainut menestyksen mittari, ja milläpä sitä ulospäin paremmin esittelemään kuin hankkimalla kalliita tavaroita. Auto soveltuu tähän mainioisti.

      Toisaalta on niitäkin, joilla vaan on paljon rahaa ja pitävät autoilusta.

    • Laaksonenster
    • Jarvan Kytke

      Se on kyrpä ja kyrvän jatke. Linnuilla on munat.

    • kiireinen bisnesmies

      Olen itse komea, sporttinen ja hyvin "varustettu" nuori mies. Auto ei ole todellakaan mikään peniksen jatke, enkä jatketta tarvitsekaan.

      On muuten vain mukavaa ajella työnantajan nelivetoisella turboahdetulla Audi A4:lla näyttävästi ja hiukan nynneröitä kyykyttäen.

      Monesti joudun ajelemaan vauhdikkaasti kiireidenikin vuoksi.

      • ongelma...

        Etkö, ressukka, osaa aikatauluttaa niin, ettei tarvitsisi kaahailla? No, kunhan työkokemusta kertyy muutama vuosi, pystyt ehkä pitämään homman hallinnassa.


      • eikö parempaan oo varaa

        Älyttömän surkeita ajettavia ne A4:set... Skeidatkin on parempia.....


    • Preemiumi

      Voi kerrankin kehua, että on pitempi kuin muilla sekä hyvin varustettu.

    • Tallissa Jaguar XKR avo

      Mulle ei ole ainakaan. Mä vaan ajan mielummin 400 hevosvoimasella 2 paikkasella avo Jaguarilla kuin sillä diesel Octavialla tai edes jonkun hehkuttamalla turbodiesel Audilla. Sitä ei voi tietää ennenkuin on itse ajanut urheiluautoa ja tavallaista autoa.

      Kun kerran budjetti suo Jagen omistamisen,niin mitä tässä pihtaamaankaan,simppeliä? Tähän asti naiset olleet tyytyväisiä peniksen pituuteenkin :) Kaikenlisäksi väitän että tytötkin tykkää enempi täsät nykyisestä autosta kuin aiemmista omistamistani Avensiksista ja Volvoista. Ainakin päätellen siitä kuinka usein joutuu kesällä kieltäytymään tyttöjen liftauspyynnöistä keskellä kaupunkiakin ;)

      Suomi on kateuden kukkanen, yrittäkää mielummin iloita siitä mitä on,vaikka sitten siitä Skodasta. Ei raha tuo onnea (välttämättä) vaikka Jagella onkin hemmetin kiva ajaa :)

      • Mulla Porsche 911.

        Tiivistit aika hyvin asian :)

        Eiköhän jokainen pulliainen aja mielummin Porschella/Jagella/Lambolla/Corvettella/Viperilla/Ferrarilla
        kuin sillä firman leasing-Ford Focuksella.

        Tää on nyt vähän tällästä mulla ei ole rahaa enempää-joten puolustan omaa vessaa ja haukun kalliimpia-meininkiä taas, joka puree korkeintaan kirjoittajan itsensä alhaiseen omanarvontuntoon jos siihenkään.

        Niin ja varaa on tosiaan ajaa Yariksella tai sitten 911:llä. Ajan Porschella koska sillä ajaessa nauttii ajamisesta,tulee "iloiseksi" koska se on niin paljon kivempi auto kaikella tavalla kuin Yaris.Avio-onnessa 911 ei ole sänkyjutuissa tuonut etuja eikä haittoja. Tosin moni nainen hyppää mielummin Porschen kuin Tojotan kyytiin,mutta minkä minä sille voin ;)


      • huomannut

        En hankkinu Jaggea miksikään naishoukuttimeksi enkä ajatellu vehkeen pituuttakaan, mutta on ollut mielenkiitoista huomata miten auto vaikuttaa nimenomaan naisiin. Kiinnostus on valtaisaa (siis autoon) ja tällä on todella kiva ajaa.


      • just sama

        juttu.
        Ajan arkiajot E-mallin Mesellä. Se on jotenkin niin rahvaanoloinen, siitä muistaa naisenikin huomauttaa.
        Mutta vapaalla ollessani otan tallista joko Corvetten tai Ferrarin. Kyllä se on niin kivaa ja rentouttavaa. Ja tuntuu nuo naisetkin niiden päälle ymmärtävän, minkäs minä sille voin.
        On se vaan juhlavaa ajaa viikonloppuna kartanon pihaan Ferrarilla ja katsella ylhäältä parvekkeelta , kuinka työväki rientää kiillottamaan menopeliäni.


      • peli!!
        just sama kirjoitti:

        juttu.
        Ajan arkiajot E-mallin Mesellä. Se on jotenkin niin rahvaanoloinen, siitä muistaa naisenikin huomauttaa.
        Mutta vapaalla ollessani otan tallista joko Corvetten tai Ferrarin. Kyllä se on niin kivaa ja rentouttavaa. Ja tuntuu nuo naisetkin niiden päälle ymmärtävän, minkäs minä sille voin.
        On se vaan juhlavaa ajaa viikonloppuna kartanon pihaan Ferrarilla ja katsella ylhäältä parvekkeelta , kuinka työväki rientää kiillottamaan menopeliäni.

        Minun pelin perään naiset sutena. Se on lisäksi aina mukana!


      • minulla 2 peliä :)
        peli!! kirjoitti:

        Minun pelin perään naiset sutena. Se on lisäksi aina mukana!

        Toinen aina mukana ja toinen usein alla. Kumpikin tehoaa naisiin,voitin!


      • avoferrarin
        minulla 2 peliä :) kirjoitti:

        Toinen aina mukana ja toinen usein alla. Kumpikin tehoaa naisiin,voitin!

        Ne ne pahimpia puuttessa olioita. Perässä juoksee.
        Se sinun pilkeistä'si...


      • pösökuski
        just sama kirjoitti:

        juttu.
        Ajan arkiajot E-mallin Mesellä. Se on jotenkin niin rahvaanoloinen, siitä muistaa naisenikin huomauttaa.
        Mutta vapaalla ollessani otan tallista joko Corvetten tai Ferrarin. Kyllä se on niin kivaa ja rentouttavaa. Ja tuntuu nuo naisetkin niiden päälle ymmärtävän, minkäs minä sille voin.
        On se vaan juhlavaa ajaa viikonloppuna kartanon pihaan Ferrarilla ja katsella ylhäältä parvekkeelta , kuinka työväki rientää kiillottamaan menopeliäni.

        Oma pikku pösön ruoska, jonka konepellin avaan kesällä pienellä pihanurmikolla ja kaivan työkalupakin esiin ja alan tekemään "määräaikaishuoltoa" itse pelkäämättä autoni arvon laskevan. Samalla välillä kiinnitän huomiota lapsiini, jotka pihalla leikkivät ja osallistun välillä itsekin, koska autollani ei ole niin kiire. Vaimo istuu pihakeinussa ja tuo mehua lapsilla ja tietenkin oluen minulle. Aikaa löytyy ylimääräistä kuitenkin vielä harrastuksiin kuten salibandyyn sekä rantalentopalloon kesällä. Voin pitää jopa työkännykän kiinni vapaa-ajalla. Ei tietenkään haittaa vaikka olisi enemmän rahaa, mutta auto ei olisi ensimmäinen sijoitukseni. En oikeastaan tiedä mihin rahat laittaisin, koska en juurikaan tarvitse mitään mitä rahalla saa. No aikaa voisin ostaa lisää ottamalla loparit, mutta pitää mielen terveenä käydä töissäkin.

        Huh joku muu kiillottaa omaa autoa. Ei taida hirveästi olla autolla henkistä arvoa. No rakastele sinä ukko rahojas vaa rauhassa, mutta ÄLÄ TUU VITTU MUILLE AUKOMAAN SIITÄ!!!


      • Ludvig linnanherra
        just sama kirjoitti:

        juttu.
        Ajan arkiajot E-mallin Mesellä. Se on jotenkin niin rahvaanoloinen, siitä muistaa naisenikin huomauttaa.
        Mutta vapaalla ollessani otan tallista joko Corvetten tai Ferrarin. Kyllä se on niin kivaa ja rentouttavaa. Ja tuntuu nuo naisetkin niiden päälle ymmärtävän, minkäs minä sille voin.
        On se vaan juhlavaa ajaa viikonloppuna kartanon pihaan Ferrarilla ja katsella ylhäältä parvekkeelta , kuinka työväki rientää kiillottamaan menopeliäni.

        No nyt se selvisi minne ne minun käyttöautot sieltä linnani tallinnurkasta hävisivät.

        Alkaa ne kartanosi vuokrarästit olla jo niin suuret, että piti laittaa takaisinperintä firman
        (HelvetinPerkeleet) miehet asialle.

        Muuten minun lammaslaumastani on hävinnyt yksi
        lammas kylällä kertovat, että ajelet autolla lampaan kanssa ja juttelet sille kuin naiselle.


    • epätietoinen kysyy

      Haluatko paksua tai pitkää tai haluatko paksua ja pitkää ?

      Kunnon kankea haaruväliin ?

    • Anonyymi

      Ei iso ja kallis urheiluauto kuulkaa ole välttämät merkki varallisuudesta tiedän tapauksia joissa tuikitavalliset duunarit ovat ostaneet kalliin ökyauton ottamalla lainaa ja että joskus lainan takaajana on ollut jopa oma MUMMO! ja todellakin uskon että moni pienemmällä varustettu jätkä joka tekee siitä numeron ostaa ison auton koska jollain jokaisen on pakko leveillä ja näennäisesti varakas elämä ja menestynyt ura ovat siihen hyviä, onhan suomi kateuden luvattu maa, jos Pena hankkii uuden hiiligrillin ja paistaa siinä nakkeja niin suurella todennäköisyydellä huomenna naapuritalon Ranella on uusi kaasugrilli jossa tirisee vähintään muutama lenkkimakkara ja näin pois päin.

      Mä olen hyvännäköinen, urheilullinen rahallisesti keskiluokkaan kuuluva ajokorttia varten opiskeleva nuorimies ja aion katsoa netistä halvimman toimivan auton jonka löydän ja ostan todnäk sen, en mä usko naisten saamisen autosta olevan kiinni vaan sen omistajasta, sitäpaitsi yläasteella ollessani luokkani tytöt pyysi päästä mun ruostuneen tunturi polkupyörän tarakalle vaikka ei todellakaan ollut komein ja mukavin menopeli , kyllä se mihin normaalinaiset ihastuu on ihminen itse eikä sen ihmisen auto eikä tarvi olla autoa ollenkaan

    • Anonyymi

      eikös 325 ollut se eka jatke jos rahat riitti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4257
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2404
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1494
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1170
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe