Tapaan työssäni mielenkiintoisia ihmisiä mielenkiintoisissa elämäntilanteissa miltei päivittäin. Alla kaksi erilaista näkökulmaa samaan tapaukseen.
Jyri, 20v
Ajan tuunatulla Camryllani aina sporttisesti. Muut tielläliikkujat katsovat ajotaitojani ihaillen. Hieno takaspoileri ja sumuvalot vielä korostavat tyyliäni. Ohittelen nysväreitä näyttävästi ja kyykytän kaikki, turha koittaa mun kanssa.
No joo, heinäkuussa ajoin yhtä mutkasta pätkää sellaset 160 lasissa näyttävässä nelipyöräsladissa ja vedin kanttareiden kautta tyylikkäästi. Jotain siinä kolahti, varmaan rusakko tai koira tai jotain. Näin taustapelistä kun se lensi. Oma vikansa. Hitto vie kalliit oikaisukulut kun Camryn keulaa pitää laittaa ja sain vielä sakotkin vaikka pidin autonkin tiellä.
[KUVA 1] http://www.hovimestari.com/img1.html
Mira 19v ja Salli 19v
Me oltiin tulossa Miran kaa uimahallista ja menossa kahville. Tällä ulkoilualueella on 40 km/h rajoitus ja me oltiin jalkakäytävällä. Kulman takaa tuli hirvittävällä vauhdilla holtittomasti pyörien vanha auto ja me ei ehditty tekeen mitää, se osu Miraan ja Mira lensi ainaski 30 metriä ilmassa risteyksen yli toisen auton päälle. Valkoinen auto ei edes hiljentäny, se kaasutti hirveellä vauhdilla pakoon. Mira kuoli heti.
[KUVA 2] http://www.hovimestari.com/img2.html
Sellasta. Näyttävää ja sporttista.
Master Eq
Sporttista kyytiä
1
485
Vastaukset
- The Rat
> Hieno takaspoileri ja sumuvalot vielä korostavat tyyliäni.
Eiköhän tuo kertonut kaiken tästä kuvitteellisesta kuskista. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614584Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1433285Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142017- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161542- 611435
- 2611209
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351010Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50979Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41954