Asianmukaisia kommentteja kiitos! Haluaisin kertomuksia rintansa suurentaneilta naisilta. Missä kävitte leikkauksessa? Paljonko maksoi? Sujuiko kaikki hyvin? Kauanko rinnat olivat arat? Jne.
Itse olen kiinnostunut kyseisestä operaatiosta. Omat rintani ovat kokoa B75 ja olen kohta 20 vuotias. Kokoon olen sinällään ihan tyytyväinen, mutta rintani ovat pitkät ja suipot. Rintojen jatkeena ovat myös pulleat isot nännini. Rintani ovat siis niin sanotut "ketunnokkatissit"... Haluaisin itselleni pyöreät ja kiinteät rinnat, jottei aina tarvitsisi käyttää rintaliivejä muotoilemassa povea. Tuntuu ikävältä olla ilman liivejä kun rinnat ovat ihan muodottomat...
Kiitos kovasti jo etukäteen! :)
PS. Tiedoksi vain etukäteen jo kaikille silikoneja vastustaville kommentoijille, että rinnat ovat minulle todella tärkeä asia ja ne vaikuttavat minun itsetuntooni. Haluan leikkaukseen omasta tahdostani, eikä siihen ole muilla mitään sanomista!
Rintojen augmentaatio
4
3780
Vastaukset
- k.lj
eli itse olen ottanut silikonit n. 4kk sitten ja todella tyytyväinen tähän asti ollut. kipua oli n1-2vk joka päivä särkylääkkeita ja nouseminen TODELLA vaikeaa ja kivuliasta johtuen siitä että olen hoikka ja ihoni "kireää".
silikonit laitoin laatukirurgialla tallinnassa
ennen kuppikokoni oli 75a ja nyt 75c
hinnksi tuli 3300 joka sisälsi kunsun ja matkat - käynyt
keskustelemassa lääkärin kanssa, sillä joitakin kuvaamasi kaltaisia rintaongelmia hoidetaan julkisen terveydenhuollon toimesta
- -v 97
Leikkautin rintani Suomessa v-97 ja hintaa sille tuli mummonmarkoissa 30 000. Kivut olivat melko kovat kolme ensimmäistä päivää, mutta lääkityksen avulla sen sietää. En nyt enää muista kauanko rinnat olivat vielä arat.Arvet on todella siistit ja haaleat. Ongelmia ei toistaiseksi ainakaan ole tullut ja implantit ovat pysyneet ehjinä ja pehmeinä.
Jos päätät mennä leikkaukseen niin valitse plast.kirurgi huolella. - mary___
Sulla näyttää olevan ns. tubulaariset rinnat, ainakin ton sun kertomuksen luettua tuli semmoinen tunne. Itselläni myös tubulaarisuutta, ja kävin äsken korjauttamassa ne plastiikkakirurgilla. Voi myös päästä jonoon kunnalliseen, mutta itse menin yksityiseen.
Kannattaa mennä plastikkakirurgille konsultaatioon, niin saat enemmän tietoa :)
Eihän se nyt ole varma onko sulla tubulaariset rinnat,siis vaikea mun on sanoa kun en ole niitä nähnyt :)
Tsemppiä! (ja tiedän miltä susta tuntuu!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879