Rintojen augmentaatio

pieni B

Asianmukaisia kommentteja kiitos! Haluaisin kertomuksia rintansa suurentaneilta naisilta. Missä kävitte leikkauksessa? Paljonko maksoi? Sujuiko kaikki hyvin? Kauanko rinnat olivat arat? Jne.

Itse olen kiinnostunut kyseisestä operaatiosta. Omat rintani ovat kokoa B75 ja olen kohta 20 vuotias. Kokoon olen sinällään ihan tyytyväinen, mutta rintani ovat pitkät ja suipot. Rintojen jatkeena ovat myös pulleat isot nännini. Rintani ovat siis niin sanotut "ketunnokkatissit"... Haluaisin itselleni pyöreät ja kiinteät rinnat, jottei aina tarvitsisi käyttää rintaliivejä muotoilemassa povea. Tuntuu ikävältä olla ilman liivejä kun rinnat ovat ihan muodottomat...

Kiitos kovasti jo etukäteen! :)

PS. Tiedoksi vain etukäteen jo kaikille silikoneja vastustaville kommentoijille, että rinnat ovat minulle todella tärkeä asia ja ne vaikuttavat minun itsetuntooni. Haluan leikkaukseen omasta tahdostani, eikä siihen ole muilla mitään sanomista!

4

3789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.lj

eli itse olen ottanut silikonit n. 4kk sitten ja todella tyytyväinen tähän asti ollut. kipua oli n1-2vk joka päivä särkylääkkeita ja nouseminen TODELLA vaikeaa ja kivuliasta johtuen siitä että olen hoikka ja ihoni "kireää".
      silikonit laitoin laatukirurgialla tallinnassa
      ennen kuppikokoni oli 75a ja nyt 75c
      hinnksi tuli 3300 joka sisälsi kunsun ja matkat

• käynyt

keskustelemassa lääkärin kanssa, sillä joitakin kuvaamasi kaltaisia rintaongelmia hoidetaan julkisen terveydenhuollon toimesta

• -v 97

Leikkautin rintani Suomessa v-97 ja hintaa sille tuli mummonmarkoissa 30 000. Kivut olivat melko kovat kolme ensimmäistä päivää, mutta lääkityksen avulla sen sietää. En nyt enää muista kauanko rinnat olivat vielä arat.Arvet on todella siistit ja haaleat. Ongelmia ei toistaiseksi ainakaan ole tullut ja implantit ovat pysyneet ehjinä ja pehmeinä.

Jos päätät mennä leikkaukseen niin valitse plast.kirurgi huolella.

• mary___

Sulla näyttää olevan ns. tubulaariset rinnat, ainakin ton sun kertomuksen luettua tuli semmoinen tunne. Itselläni myös tubulaarisuutta, ja kävin äsken korjauttamassa ne plastiikkakirurgilla. Voi myös päästä jonoon kunnalliseen, mutta itse menin yksityiseen.

Kannattaa mennä plastikkakirurgille konsultaatioon, niin saat enemmän tietoa :)
      Eihän se nyt ole varma onko sulla tubulaariset rinnat,siis vaikea mun on sanoa kun en ole niitä nähnyt :)
      Tsemppiä! (ja tiedän miltä susta tuntuu!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe