DA VINCI -KOODIN VÄITTEITÄ
HISTORIAN JA RAAMATUN VALOSSA
Ohessa eräitä Da Vinci -koodi elokuvaan sisältyviä virheellisiä väitteitä.
http://www.patmos.fi/davinci/pikafaktat.html
DA VINCI -KOODIN VÄITTEITÄ
8
785
Vastaukset
- noi
vitti teidän kanssanne. uskokaa jo, että se on fiktiivinen kirja ja elokuva. ei dokumentti.
prkl.- juu,
Tässä tutkimustietoa kirjoitti:
mutta tarina on fiktiivinen. lähes kaikki elokuvathan tapahtuvat "oikeissa" paikoissa. ei se tee niistä silti totta.
- tebis
juu, kirjoitti:
mutta tarina on fiktiivinen. lähes kaikki elokuvathan tapahtuvat "oikeissa" paikoissa. ei se tee niistä silti totta.
JUU...leffa oli fiktioooooo EI FAKTAAAAAAAAA!!!
- dipsu-creeper
tebis kirjoitti:
JUU...leffa oli fiktioooooo EI FAKTAAAAAAAAA!!!
leffa oli myös paska
- Todella surkea
Katsoin tunnin ja samahdin heti. Kuvattu pilkkopimeässä joka kohtaus. Näyttelijöistä ei saa selvää ja tompalta pitkästä aikaan huonoin roolisuoritus. Tietääkö joku että miksi ihmeessä kuva tehty pilkkopimeässä?????
- Gus
Elokuva on fiktiivinen, mutta ei kumminkaan unohdeta tosiasioita. Tuolla sivulla selitettiin tai yritettiin kumota n. 10-20 väitettä mitä kyseisessä kirjassa/ elokuvassa esitetään. Entäs sitten ne kaikki muut väittämät? Selvästi yritetään saada etsimällä muutama epäkohta, koko kirja näyttämään huijaukselta... ja kuka äijä nämä nettisivut on tehny???? Onko tämä kyseinen henkilö ja hänen lähteensä sitten varmasti joka asiassa vilpittömästi oikeassa! Eiköhän tässä maailmassa ole niin paljon todisteita maapallon ja ihmiskunnan synnystä, että väittämää jumalasta ja raamatun käsitystä maailman luomisesta ei kukaan voi nykypäivänä enää ottaa tosissaan!? Kirkko ja uskonto on aina ollut ja tulee varmasti aina olemaan tapa manipuloida ihmisiä... kuinka paljon maailmassa tehdään vääryyttä pelkän uskon takia! En väitä että kristinusko olisi tähän yksin syyllinen, mutta mielstäni ei myöskään pidä väheksyä sitä! Jokaisessa kulttuurissa on ollut omat jumalansa jo Tuhansia ja taas tuhansia vuosia ennen kristinuskoa... Tänä päivänäkin on monia muita ns. suur-uskontoja. Vaikea kuvitella että kristinusko olisi näistä juuri se oikea ja todenmukaisin... Tää nyt ei oikein enään liittynyt aiheeseen mutta mun mielestä Dan Brownin tarkoitus tätä kirjaa kirjoittaessa ei ollut kumota kristinuskoa vaan herättää keskustelua ja tienata siinä sivussa vähän elantoo =) Mun puolesta jokainen saa uskoa mihin itse haluaa, tää nyt oli vaan mun mielipide!!
- etkö tajua
aivan vitun paska elokuva. Ellei paskin kautta aikojen. Hyi vittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997