Mulla on tuota Melatonin unilääkettä joka on mennyt lokakuussa vanhaksi. Haittaako jos käytän sitä silti? Eikö jotkut lääkkeet muutu myrkyllisiksi parasta ennen päivän ohi mentyä?
Melatonin
5
4364
Vastaukset
- haittaa
Ei yksi kuukausi pitäisi vielä haitata. Melatoniini ei ole unilääke vaan vuorokausirytmiin vaikuttava hormoni.
- tuotteeseen
Ei ollut, kun hain apteekista. Lääkäri käski ottaa noin 2h, ennen nukkumaanmenoa. Onko teillä jokin muu ohje annettu?
Olin jostain lukevinani, että otetaan juuri nukkumaan mennessä. - Uniongelmainen
tuotteeseen kirjoitti:
Ei ollut, kun hain apteekista. Lääkäri käski ottaa noin 2h, ennen nukkumaanmenoa. Onko teillä jokin muu ohje annettu?
Olin jostain lukevinani, että otetaan juuri nukkumaan mennessä.Hei Minulle antoi oikea unilääkäri v. 2004 ohjeen ottaa melatoniinia puoli tuntia mahdollisimman tarkasti aina samaan aikaan ennen nukkumaan menoa. Farmaseutti sanoi että 2 tuntia, omalääkäri 1 tuntia ennen. Minä luotan kuitenkin eniten sitten tuohon uniklinikan unilääkäriin, että 30 min. ennen. Kunhan ottaa aina 5 minuutin tarkkuudella samaan aikaan!
- tuotteeseen
Uniongelmainen kirjoitti:
Hei Minulle antoi oikea unilääkäri v. 2004 ohjeen ottaa melatoniinia puoli tuntia mahdollisimman tarkasti aina samaan aikaan ennen nukkumaan menoa. Farmaseutti sanoi että 2 tuntia, omalääkäri 1 tuntia ennen. Minä luotan kuitenkin eniten sitten tuohon uniklinikan unilääkäriin, että 30 min. ennen. Kunhan ottaa aina 5 minuutin tarkkuudella samaan aikaan!
Tieto oli oikein tervetullut, joka ilta, kun otan purkin, pähkäilen tämän aika jutun kanssa.
Hyvää lauantai-iltaa, sekä hyviä unia! - käyttäjä
tuotteeseen kirjoitti:
Olin jostain lukevinani, että otetaan juuri nukkumaan mennessä.Vaikutus on hyvin henilökohtainen ja riippuu siitä onko aine kapseleina vai tablettina, kapselit vaikuttavat nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254