AHHAHHAHHAHHAA!!!
Pete on RAISKAAJA!!!!
14
5887
Vastaukset
- asdasdasd
Jotenkin arvasin ton Peten luonteesta. Sit arvasin kans, että joku kirjoittais tosta :D
- häpeä pete!
Raiskaa ne suomalaisetkin.
- on pete
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..? - limainen
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..? - RAISKAAJAAA
on pete kirjoitti:
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..?RAISKASKO PETE EILEN KATRIN?
- _._._
Peten pitäisi hillitä itsensä, sanon minä!! :D
- voivoivoi
eipä kateeksi käy lassea tai paulaa, kun tarkastelee heidän lastensa vävyehdokkaita. yhdellä on juoppoa ja raiskaria, toisella teini-isukki ja kolmas ei sitten miestä tuokaan, vaan naisen. no, onneksi sarja ei ole todellinen.
- hirveet..
olis olla niite vanhemmat en oo tullu ajateleeks!
- ssfzfs
toisella teini-isukki ja manne :)
- saman huomannut
On muuten tutkittu tosi asia, siis tosi elämässä, että ongelmat yleensä kasautuvat samoille perheille. Tämä on siis tyyppiesimerkki siitä, minkä tutkijat ovat jo aikaa sitten havainneet. Tähän vielä pitäisi lisätä perheen taloudelliset vaikeudet yms.
Älkää menkö asioiden edelle. Ehkä Pete vain yrittää tai suutelee muutaman kerran väkisin.
- aloittaja
tuokin juttu selvisi... Kyllä oli tylsimmällä mahdollisella tavalla tuokin juttu ratkaistu!
aloittaja kirjoitti:
tuokin juttu selvisi... Kyllä oli tylsimmällä mahdollisella tavalla tuokin juttu ratkaistu!
Katri näyttää pitävän kokemustaan hyväksikäyttönä, vaikkei tämän päivän jaksossa käyttänytkään sanaa "raiskaus". :(
- iiris32
läälälälälälälälä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418