AHHAHHAHHAHHAA!!!
Pete on RAISKAAJA!!!!
14
5882
Vastaukset
- asdasdasd
Jotenkin arvasin ton Peten luonteesta. Sit arvasin kans, että joku kirjoittais tosta :D
- häpeä pete!
Raiskaa ne suomalaisetkin.
- on pete
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..? - limainen
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..? - RAISKAAJAAA
on pete kirjoitti:
on kyllä pete
Eikös se ole koko ajan suunnitellut vaan Katrin kellistämistä eikä sen kummenpaa..?RAISKASKO PETE EILEN KATRIN?
- _._._
Peten pitäisi hillitä itsensä, sanon minä!! :D
- voivoivoi
eipä kateeksi käy lassea tai paulaa, kun tarkastelee heidän lastensa vävyehdokkaita. yhdellä on juoppoa ja raiskaria, toisella teini-isukki ja kolmas ei sitten miestä tuokaan, vaan naisen. no, onneksi sarja ei ole todellinen.
- hirveet..
olis olla niite vanhemmat en oo tullu ajateleeks!
- ssfzfs
toisella teini-isukki ja manne :)
- saman huomannut
On muuten tutkittu tosi asia, siis tosi elämässä, että ongelmat yleensä kasautuvat samoille perheille. Tämä on siis tyyppiesimerkki siitä, minkä tutkijat ovat jo aikaa sitten havainneet. Tähän vielä pitäisi lisätä perheen taloudelliset vaikeudet yms.
Älkää menkö asioiden edelle. Ehkä Pete vain yrittää tai suutelee muutaman kerran väkisin.
- aloittaja
tuokin juttu selvisi... Kyllä oli tylsimmällä mahdollisella tavalla tuokin juttu ratkaistu!
aloittaja kirjoitti:
tuokin juttu selvisi... Kyllä oli tylsimmällä mahdollisella tavalla tuokin juttu ratkaistu!
Katri näyttää pitävän kokemustaan hyväksikäyttönä, vaikkei tämän päivän jaksossa käyttänytkään sanaa "raiskaus". :(
- iiris32
läälälälälälälälä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797