Kävin ostamassa Tekniikanmaailman Maliivuosi 2007 lehden.Ensin meinasin jättää hyllyyn ajatelkaa hintaa 9,50euroa aivan jumalaton hinta!Mulla on Tekniikanmaailma mallivuosi 1992 lehti ja hintaa 30 markkaa nyt vajaat 60 markkaa!!!Tästä pannaan 10 vuotta eteenpäin niin kyseistä lehteä ei saa 20 eurolla!!En muuten ostais,mutta mulle niin jumalattoman tärkeä lehti ettei voi olla ostamatta.Normaali joka kuukautinen lehti on 7 euroa,puolivuotta taaksepäin lehti oli 6,20.
Huh helvetti
6
585
Vastaukset
- En maksaisi
Itse tilasin kyseisen mainosjulkaisun joskus herran vuonna 1991 ja totesin että tuleehan niitä mainoksia muistakin paikoista riittävästi.
Samat jutut saa tarvittaessa luettua kirjastossa.- helppoa
olla köyhä.
- Ei niin vaikeaa
helppoa kirjoitti:
olla köyhä.
Köyhyyttä on kahta lajia, maallista ja henkistä.
Meillä lienee eri köyhyydenlajit. - mutta
Ei niin vaikeaa kirjoitti:
Köyhyyttä on kahta lajia, maallista ja henkistä.
Meillä lienee eri köyhyydenlajit.henkinen köyhä ei huomaa olevansa köyhä.
Lehdillä tehdään kunnon katteet, joten olen oppinut perusteelliseen harkintaan kun 'ostan' jonkun lehden. Ilmaisjakelulehtiä vilisee raitit pullollaan!
Siirryin toisiin (ulkomaisiin) julkaisuihin jo teinivuosina 80-luvulla, kun TM:ssä samat toimittajat testailivat Audi Sport Quattroa ja grillihiiliä. Kaiken lisäksi vaikutti siltä, että ammattitaito paremmin riittää noihin grillihiiliin.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619