Kävin ostamassa Tekniikanmaailman Maliivuosi 2007 lehden.Ensin meinasin jättää hyllyyn ajatelkaa hintaa 9,50euroa aivan jumalaton hinta!Mulla on Tekniikanmaailma mallivuosi 1992 lehti ja hintaa 30 markkaa nyt vajaat 60 markkaa!!!Tästä pannaan 10 vuotta eteenpäin niin kyseistä lehteä ei saa 20 eurolla!!En muuten ostais,mutta mulle niin jumalattoman tärkeä lehti ettei voi olla ostamatta.Normaali joka kuukautinen lehti on 7 euroa,puolivuotta taaksepäin lehti oli 6,20.
Huh helvetti
6
598
Vastaukset
- En maksaisi
Itse tilasin kyseisen mainosjulkaisun joskus herran vuonna 1991 ja totesin että tuleehan niitä mainoksia muistakin paikoista riittävästi.
Samat jutut saa tarvittaessa luettua kirjastossa.- helppoa
olla köyhä.
- Ei niin vaikeaa
helppoa kirjoitti:
olla köyhä.
Köyhyyttä on kahta lajia, maallista ja henkistä.
Meillä lienee eri köyhyydenlajit. - mutta
Ei niin vaikeaa kirjoitti:
Köyhyyttä on kahta lajia, maallista ja henkistä.
Meillä lienee eri köyhyydenlajit.henkinen köyhä ei huomaa olevansa köyhä.
Lehdillä tehdään kunnon katteet, joten olen oppinut perusteelliseen harkintaan kun 'ostan' jonkun lehden. Ilmaisjakelulehtiä vilisee raitit pullollaan!
Siirryin toisiin (ulkomaisiin) julkaisuihin jo teinivuosina 80-luvulla, kun TM:ssä samat toimittajat testailivat Audi Sport Quattroa ja grillihiiliä. Kaiken lisäksi vaikutti siltä, että ammattitaito paremmin riittää noihin grillihiiliin.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261587- 461490
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7937