LPG hoidot/kävin rasvaimussa

benus

Onko kukaan käynyt LPG hoidossa vatsan rasvaimun jälkeen? Oliko hoidosta todellista hyötyä? Paljonko se maksoi ja montako kertaa jouduit käymään? Ja miten pian rasvaimun jälkeen kävit? Olen ollut vatsan ja vyötärön rasvaimussa reilu viikko sitten. Tulokset näkyy jo nyt vaikka on kyllä vielä paljon turvotusta. Kipuja minulla ei ollut mutta olihan se aika "pelottavaa" ja iso homma kuitenkin. Tukisiteitä käytän yhä vielä kauan.

7

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjux.n.

      ..Olen suunnitellut rasvaimuun menoa.kysyisinkin että missä kävit,oletko tyytyväinen ja mitä maksoi?Mahdollisesti jos sinulla jotain hyviä neuvoja,ottaisin ilolla vastaan.Kiitos.

      • benus

        Kävin Nordströmillä ja olen huipputyytyväinen. Lopullisen tuloksen tietenkin näkee vasta kun kaikki turvotus on mennyt, mutta kyllä nyt jo näkee hurjan eron. Hinta riippuu vähän että miten paljon sinulta pitää ottaa rasvaa pois, joten kannattaa käydä konsultaatiossa. Iho on jo ihan tiukka, joten se ei jäänyt roikkumaan, vaikka rasvaa poistettiin paljon. Suosittelen paikkaa, olin yhden yön klinikalla omassa huoneessa, hoitaja kävi katsomassa säännöllisesti. Sieltä saa kyllä kaikki ohjeet.


      • katjux.n.
        benus kirjoitti:

        Kävin Nordströmillä ja olen huipputyytyväinen. Lopullisen tuloksen tietenkin näkee vasta kun kaikki turvotus on mennyt, mutta kyllä nyt jo näkee hurjan eron. Hinta riippuu vähän että miten paljon sinulta pitää ottaa rasvaa pois, joten kannattaa käydä konsultaatiossa. Iho on jo ihan tiukka, joten se ei jäänyt roikkumaan, vaikka rasvaa poistettiin paljon. Suosittelen paikkaa, olin yhden yön klinikalla omassa huoneessa, hoitaja kävi katsomassa säännöllisesti. Sieltä saa kyllä kaikki ohjeet.

        Kiitos vastauksesta.Mietin vain,kun olen ajatellut meneväni Tallinnaan tämän imun tekemään että uskallanko,eli onko ero suuren suur suomen ja tallinnan välillä...kaikenlaista kun lukee??
        Voi hyvin ja kiitos vastauksestasi.Jos viel voin kysyä niin paljonkos tämä lysti tuli maksamaan ja siitä ei kelasta taida mitään takaisin saada?


    • vasta imetty

      moikka kuinka olet parantunut imusta,kävitkö lymfassa/lpg hoidossa sen jälkeen. minulla viikon verran imusta ja aika turvoksissa vielä..

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta tuli googlaamalla vastaan. Aihe kiinnostaa minuakin. Minulle kirurgi suositteli, että pari kertaa tarvittaessa. Olen nyt käynyt kaksi kertaa. LPG-hoidon tekijä sanoi, että kaksi kertaa kuulostaa varsin vähältä, mutta toisaalta hän myös sanoi, ettei hänellä ole erityisen paljon kokemusta rasvaimujen jälkeisestä LPG-hoidosta.

      • Anonyymi

        Kiinnostava aihe.
        Voinko kysyä, minkä ikäinen olet? Suositteliko kirurgi hoitoa, jotta lopputulos olisi mahdollisimman tasainen?

        Onko hoidosta hyötyä ikääntyneille rasvaimussa käyville, mietin.
        Suurissa imuissahan on vaara, että ylimääräistä ihoa jää roikkumaan. Etenkin iän myötä iho ei ole enää niin kimmoisa kuin nuorena.


    • Anonyymi

      Kertokaa rasvaimun jälkeen LPG hoidossa käyneet, oliko hoidosta oikeasti apua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe