LPG hoidot/kävin rasvaimussa

benus

Onko kukaan käynyt LPG hoidossa vatsan rasvaimun jälkeen? Oliko hoidosta todellista hyötyä? Paljonko se maksoi ja montako kertaa jouduit käymään? Ja miten pian rasvaimun jälkeen kävit? Olen ollut vatsan ja vyötärön rasvaimussa reilu viikko sitten. Tulokset näkyy jo nyt vaikka on kyllä vielä paljon turvotusta. Kipuja minulla ei ollut mutta olihan se aika "pelottavaa" ja iso homma kuitenkin. Tukisiteitä käytän yhä vielä kauan.

7

2035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katjux.n.

..Olen suunnitellut rasvaimuun menoa.kysyisinkin että missä kävit,oletko tyytyväinen ja mitä maksoi?Mahdollisesti jos sinulla jotain hyviä neuvoja,ottaisin ilolla vastaan.Kiitos.

• benus

Kävin Nordströmillä ja olen huipputyytyväinen. Lopullisen tuloksen tietenkin näkee vasta kun kaikki turvotus on mennyt, mutta kyllä nyt jo näkee hurjan eron. Hinta riippuu vähän että miten paljon sinulta pitää ottaa rasvaa pois, joten kannattaa käydä konsultaatiossa. Iho on jo ihan tiukka, joten se ei jäänyt roikkumaan, vaikka rasvaa poistettiin paljon. Suosittelen paikkaa, olin yhden yön klinikalla omassa huoneessa, hoitaja kävi katsomassa säännöllisesti. Sieltä saa kyllä kaikki ohjeet.

• katjux.n.
        benus kirjoitti:

Kävin Nordströmillä ja olen huipputyytyväinen. Lopullisen tuloksen tietenkin näkee vasta kun kaikki turvotus on mennyt, mutta kyllä nyt jo näkee hurjan eron. Hinta riippuu vähän että miten paljon sinulta pitää ottaa rasvaa pois, joten kannattaa käydä konsultaatiossa. Iho on jo ihan tiukka, joten se ei jäänyt roikkumaan, vaikka rasvaa poistettiin paljon. Suosittelen paikkaa, olin yhden yön klinikalla omassa huoneessa, hoitaja kävi katsomassa säännöllisesti. Sieltä saa kyllä kaikki ohjeet.

Kiitos vastauksesta.Mietin vain,kun olen ajatellut meneväni Tallinnaan tämän imun tekemään että uskallanko,eli onko ero suuren suur suomen ja tallinnan välillä...kaikenlaista kun lukee??
        Voi hyvin ja kiitos vastauksestasi.Jos viel voin kysyä niin paljonkos tämä lysti tuli maksamaan ja siitä ei kelasta taida mitään takaisin saada?

• vasta imetty

moikka kuinka olet parantunut imusta,kävitkö lymfassa/lpg hoidossa sen jälkeen. minulla viikon verran imusta ja aika turvoksissa vielä..

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta tuli googlaamalla vastaan. Aihe kiinnostaa minuakin. Minulle kirurgi suositteli, että pari kertaa tarvittaessa. Olen nyt käynyt kaksi kertaa. LPG-hoidon tekijä sanoi, että kaksi kertaa kuulostaa varsin vähältä, mutta toisaalta hän myös sanoi, ettei hänellä ole erityisen paljon kokemusta rasvaimujen jälkeisestä LPG-hoidosta.

• Anonyymi

Kiinnostava aihe.
        Voinko kysyä, minkä ikäinen olet? Suositteliko kirurgi hoitoa, jotta lopputulos olisi mahdollisimman tasainen?

Onko hoidosta hyötyä ikääntyneille rasvaimussa käyville, mietin.
        Suurissa imuissahan on vaara, että ylimääräistä ihoa jää roikkumaan. Etenkin iän myötä iho ei ole enää niin kimmoisa kuin nuorena.

• Anonyymi

Kertokaa rasvaimun jälkeen LPG hoidossa käyneet, oliko hoidosta oikeasti apua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      138
      13172
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3629
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1379
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1364
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      147
      1299
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1264
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1179
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1061
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      943
    Aihe