Bravoni istuinlämmitin ei toimi. Vika ei ole sulakkeessa; se on tarkistettu. Minkälainen homma on ko. lämmittimen korjaus; jos tekee korjaamolla, onko kallis? Pystyykö toisaalta itse korjaamaan, ja jos pystyy, niin miten homma tehdään?
Bravon istuinlämmitin
3
1127
Vastaukset
- stiilosti
Hieman alempana on puhetta marean penkinlämmitistä. Brava/bravo penkit kuuluvat samaan sarjaan, lukaise sieltä ohjeet.
Olethan painanut penkin lämmittimen virtakytkimestä virran päälle? Katkaisija on niin huomaamaton ja sellaisessa paikassa, että minulta meni pari vuotta ennen kuin keksin sen olemassaolon. Käsikirjassa siitä ei ole mitään.
Kuljettajan puolella katkaisijan mustaa painonappia painetaan oikealla kädellä, vieressä istuva painaa vasemmalla kädellä, kumpikin vaakasuoraan auton edestä auton taaksepäin. Katkaisija on penkin alla ja liikkuu siis vaakasuoraan. Kun virta on päällä, penkin toisella puolella oleva pieni punainen led-valo palaa.- Arla N.
joka ei näy kun on piilossa turvavyön alla, kun turvavyö on kiinnitettynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510172
- 816743
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424847- 614497
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684191Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472868
- 362635
- 402290
- 2161902