Hyndai H-1

cubero

Onko kellään kokemuksia, kyseisestä pakusta?
Olisi hyvä tarjous autosta tämän kuun loppuun
asti.
Lähinnä tekniset murheet kiinnostaa.

9

11680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H1 omistaja

Vuoden on nyt ko. auto ollut. Ei ole ollut suurempia murheita, ainoastaan ajovalon polttimot ovat olleet heikkoja kestämään. Voi tosin johtua halpispolttimoista. Takaveto on tietysti talvella luku sinänsä, mutta jos siihen on tottunut, niin ei ongelmia siitäkään.

• aavistuksen vanhentuneeseen Mitsubishin tekniikkaan, joka on kestävyydeltään lähes verrattavissa Mersuihin.

• ????

on voinut verrata mersun ?

tosin uusin voisi kyllä verrata laatu on sama

mitsun diesel konesta paukku kannet kun koivusta oksat lumikuorman alla.

laatikot leviää ja pienillä kilometreillä.

• mitään mitsubishin
        ???? kirjoitti:

on voinut verrata mersun ?

tosin uusin voisi kyllä verrata laatu on sama

mitsun diesel konesta paukku kannet kun koivusta oksat lumikuorman alla.

laatikot leviää ja pienillä kilometreillä.

Etpä taida tietää mitään mitsubishin tekniikasta . . .

Kannet, joo paukkuvathan ne parissa vanhassa diesel mallissa kerran 500tkm, ei ole paha. Laatikko, no ei taatusti nykymitsuissa pauku ilman että käytetään täysin väärin, esim. vedetään 5. vaihteella raskasta perävaunua, silloin laatikko kyllä paukkuu ainakin vanhemmissa . . . Kyllä ne ovat luotettavia autoja.

• näin on

Perustuu 90-luvun mitsubishi L300 pakettiautoon.

• H 1

143000 ajettu joista ite 30 000. ajovalopolttimot oon itekki kerran vaihtanu ja lauhduttimen putket, muuten toiminu hyvin ja tyytyväinen täytyy olla. hinta laatusuhde mun mielestäni kohdillaan.

• Corea

Hyvin henkilöautomainen ajettava!

• fin5ak

Tiedän erään kovassa käytössä olleen -02:sen jolla tähän mennessä ajettu ainakin 270tkm ilman murheita.mm pitkiä venäjän reissuja tehty ym.Tutkin kyseistä autoa ja mielestäni maalipinta ja kori edelleen hyväkuntoiset käyttö ja kilometrit huomioiden.Itselläni vähän alle 100tkm ajettu -01 jolla nyt olen kympin ajanut ja olen ollut tyytyväinen.(ilmeisesti ensiasennus hehkut eivät kovin laadukkaat kun joutu jo 89tkm vaihtamaan uudet)Hyvä ajettava maantiellä on suuntavakaa eikä ole sivutuuliherkkä.Pitkätkin matkat taittuvat mukavasti koska sisämelu hyvin kohtuullinen(itsellä lisätty äänieristystä reilusti mm väliseinään)Kaupunkiajossa kulutus luokkaa 11 l mutta mielestäni täysin ymmärrettävä auton koko ja massa ja kuljetuskyky huomioonottaen ja esikammiodiesel-Kesällä maantiellä menee ajotyylistä riippuen n 8,2 l.Vanhempaa kohtuuvähänajettuja hyvällä varustetasolla saa edullisesti koska merkin imago kai huono vertaa samanikäinen samanlailla varusteltu Hiace.Itselläni mm ilmastointi sähkölasit ja peilit ja mielestäni tämä 2.5 tci on oikein miellyttävä käyttömoottori.Matalaviritteinen mutta kestävä.

• 1234

Kiitos infosta kaikille!
        Auto ostettu, juuri 1000km pyörähti mittariin.
        Menestyksekästä vuotta 2007 CUBERO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10762
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7243
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5324
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4890
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4568
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4063
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2845
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2104
    Aihe