Paheellisille ihmisille, eli niille, jotka ovat tupakinpolttoon sortuneet....
Kiinnostais tietää, mitä merkkiä muut huuhaalaiset polttaa...
Hankalaa kyllä, kun mainostaa ei saa, mutta mää ainakin poltan P*llM*ll mentholia, nykyään sitä vaan ei tahdo löytää enää mistään.. Siis sitä oikeeta. Kevennettyjä versioita löytyy kyllä, mutta eihän ne mun tervakeuhkoihin tehoa.......:(
Kalluppi....
22
1293
Vastaukset
- funis
iha mitä vaan kuha son punasta eikä se lopu kesken...
öö eihä menttoolist tuu tervakeuhkot vaa toi mikäkä se ny olikaa..aaaa eukalypsinamitehas- outzak
siitä mihin tottuu!! Punaista norttia oli mun ekat savukkeet... Mut tähän vihreeseen opin..
- nyyperi
ÄITILTÄ VARASTIN PILLIKLUPI 77 JA ISÄLTÄ BOSTONIT
ITSE OSTIN VIRGINIAA JA PIKKU SIKAREITA NYT YLI 20 V ILMAN SAVUJA- outzak
Hyiih... Mun mummo poltti hoffnarin pikkusikareita, jotenkin niistä jäi kammo.. Mä en oikein siedä minkäänlaisia sikareita enää....
- nyyperi
outzak kirjoitti:
Hyiih... Mun mummo poltti hoffnarin pikkusikareita, jotenkin niistä jäi kammo.. Mä en oikein siedä minkäänlaisia sikareita enää....
OLEVANI KOVA JÄTKÄ SIKARI SUUSSA JA KOSSUA TASKUSSA.
- outzak
nyyperi kirjoitti:
OLEVANI KOVA JÄTKÄ SIKARI SUUSSA JA KOSSUA TASKUSSA.
olis kuvitellut nuorena olevansa kovis, kun polttaa tupakkaa. Eipä tuolla nykyään enää tarvii elvistellä.....
Onni mulla on se, etten sentään muita aineita kokeillut!!
..eikai merkkien nimeeminen oo mainostamisata???.. noh silloin KUN poltan..mieluiten punasta harvoin vehreetä..sinistä vielä harvemmin.. tulee vettä jasavuu liikaa keuhkoo epäterveellistä heheh.. noh.. näitä merkkejä ei paremmuuusjärjetyksessä mutta kuitenkin.. kamelia..palmallia.. norttii..L-ämmää.. smarttii.. pitäs huomenna varmaa kokeilla jotain uutta...hmmm
- outzak
en tienny mikä lasketaan mainostamiseks... Siks aattelin, että parempi on olla mainitsematta merkkejä.....
Mut kuitenkin tummanvihree PallMall on mun merkki!! Samanvärinen Lämärikin käy ja sit kolmantena on Marlboro....
Enpä muista Camelii koskaan ees maistaneeni...pitäisköhän...???:) outzak kirjoitti:
en tienny mikä lasketaan mainostamiseks... Siks aattelin, että parempi on olla mainitsematta merkkejä.....
Mut kuitenkin tummanvihree PallMall on mun merkki!! Samanvärinen Lämärikin käy ja sit kolmantena on Marlboro....
Enpä muista Camelii koskaan ees maistaneeni...pitäisköhän...???:)..kantsii kokeilla.. erityisesti kamelii.. mun pitäs katsoo vähä tarkemmin noita merkkejä ja ostaa sellasta mitä en oo koskaann polttanut.. huu huomenna on suuri päivä..
outzak kirjoitti:
Enpä muista Camelii koskaan ees maistaneeni...pitäisköhän...???:)..cokeilla cameliii... hitsi kun äskönen viesti ei lähtennyt.. siis viistoistaminuuttii sitte..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..cokeilla cameliii... hitsi kun äskönen viesti ei lähtennyt.. siis viistoistaminuuttii sitte..
Tää juttu taas jumeilee..... Emmää tiiä kandeeko mun enää opetella uusia tupakkimerkkejä, kun pitäis lopettaa koko röyhyyttely.... Ihan sillei terveyttä ajatellen...
outzak kirjoitti:
Tää juttu taas jumeilee..... Emmää tiiä kandeeko mun enää opetella uusia tupakkimerkkejä, kun pitäis lopettaa koko röyhyyttely.... Ihan sillei terveyttä ajatellen...
..polttaminen ei kannata muuten ku harvoin..sillon tällö.. tuopin ääressä jne..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..polttaminen ei kannata muuten ku harvoin..sillon tällö.. tuopin ääressä jne..
tuo silloinkaan..... Tunnen tyyppejä, jotka lopettivat tupakanpolton, mutta sallivat kuitenkin itselleen sen että polttavat kännissä. No siitä seuras se, että nää tyypit joivat itsensä useemmin känniin, että saisivat polttaa....
Karmea riippuvuus on tämä.... outzak kirjoitti:
tuo silloinkaan..... Tunnen tyyppejä, jotka lopettivat tupakanpolton, mutta sallivat kuitenkin itselleen sen että polttavat kännissä. No siitä seuras se, että nää tyypit joivat itsensä useemmin känniin, että saisivat polttaa....
Karmea riippuvuus on tämä......noin sentään.. äähh.. pitää pitää himot kurissa.. tupakka ei oohomma eikä mikään mut se toinen.. mutta siltikin oon nykysin vaan viikonloppukännibaaripolttaja.. sit ku ei saa baareissa polttaa saatan lopettaa liiallisen kaljailun.. joilloin oon kotona ja sillon en polta ellei oo kavereita jotka polttaa ja niitä ei hirveesti oo.. täähän kuullostaa hyvältä..
pervokki kirjoitti:
..noin sentään.. äähh.. pitää pitää himot kurissa.. tupakka ei oohomma eikä mikään mut se toinen.. mutta siltikin oon nykysin vaan viikonloppukännibaaripolttaja.. sit ku ei saa baareissa polttaa saatan lopettaa liiallisen kaljailun.. joilloin oon kotona ja sillon en polta ellei oo kavereita jotka polttaa ja niitä ei hirveesti oo.. täähän kuullostaa hyvältä..
..south parkkii kattoo.. öitä..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..south parkkii kattoo.. öitä..
Kuka ihme haluu kattoo South Parkkii???
Simpsonit mä ymmärrän, itekkin niitä fanitan, mut toi......
Ainiin, hauskaa iltaa sulle, pervokki!!;) - väliin
outzak kirjoitti:
Kuka ihme haluu kattoo South Parkkii???
Simpsonit mä ymmärrän, itekkin niitä fanitan, mut toi......
Ainiin, hauskaa iltaa sulle, pervokki!!;)23.00 MTV3.doc: Mysteerinen klitoris
(Clitoris - Forbidden Pleasure)
***-- | Kommentit (17 kpl)
Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Lisää kalenteriisi (vCalendar, ohjeet)
Naisen klitoris on ihmisen ainoa elin, joka on olemassa pelkästään nautintoa varten. Tätä tarpeettomaksi, joskus jopa vaaralliseksi kuvattua elintä on tutkittu hyvin puutteellisesti, vaikka se antaa runsaasti tietoa naisen seksuaalisuudesta. Ranskalaisessa dokumenttielokuvassa haastatellaan seksologia, urologia, psykologia ja psykiatria. Ohjaajat: Variety Moszinsk ja Stephen Firmin, Ranska. Tuottaja: Michèle Dominici. Tuotanto: Cats & Dogs Films / Sylicone / ARTE Ranska. - outzak
väliin kirjoitti:
23.00 MTV3.doc: Mysteerinen klitoris
(Clitoris - Forbidden Pleasure)
***-- | Kommentit (17 kpl)
Merkitse suosikiksi
Merkitse huippuohjelmaksi
Lisää kalenteriisi (vCalendar, ohjeet)
Naisen klitoris on ihmisen ainoa elin, joka on olemassa pelkästään nautintoa varten. Tätä tarpeettomaksi, joskus jopa vaaralliseksi kuvattua elintä on tutkittu hyvin puutteellisesti, vaikka se antaa runsaasti tietoa naisen seksuaalisuudesta. Ranskalaisessa dokumenttielokuvassa haastatellaan seksologia, urologia, psykologia ja psykiatria. Ohjaajat: Variety Moszinsk ja Stephen Firmin, Ranska. Tuottaja: Michèle Dominici. Tuotanto: Cats & Dogs Films / Sylicone / ARTE Ranska.Enpä mäkään tuota katsonut...
Onneks tunnen kyseisen välineen muuten... Ihan kiva keksintö tommonen!!!!:))
vaikka se Legendaarinen Ensimmäinen Tupakka on edelleenkin polttamatta....
Niin - miten voin ottaa osaa tähän gallupiin?
Täytyy hieman muunnella yhden laulun sanoja - kun en muutakaan keksi:
"Tänne käymään tullaan vaan eikä olemaan, yksi naula taas arkkuusi hakataan - kun sieraimistas savu pursuaa, mä ketään halua tuomita en, toinen toistaan on heikompi, tiedän sen - sen kunniaksi en panekaan palamaan *hähää*
Polta, polta tupakkaa - henkeen vedä jotta keuhkot halkeaa, vielä luona taivaan portin Pyhä Pietari tarjoo nortin, siis polta, polta tupakkaa...."
T. MM.- Danskuu
siis silloinkun poltin vielä, niin poltin parikin askii päivässä ja ihan kaikki kävi, kunhan nikat läks, mut itse sitä osti ain malluu punast tai camelii ja sikarii tuli iltasin tupruteltua, siis ihan törkeesti tuli poltettua semmosen kymmenisen vuotta kerkesin, kunnes lopetin polttamisen, kun pakko oli (tämän massu-asukin vuoks) kyllä oli vaikeeta lopettaa, ihan sen henkisen puolen vuoks. Fyysiset oireet kesti, vain kolmisen päivää, jos ei mukaan oteta, että parisen kuukautta tuli ihan mustan/ruskeat limaa rööreist ja yskä, mut se henkinenpuol paukkasee joskus vielkii tilanteissa joissa ennen polttanut, niin on aikas orpona mitäs ny tekis. No, sit sitä taputtelee mahaansa ja kovasti tuun kyllä yrittää, jotten alakaa enää polttamaan :DD
- miukuli22
Ottaa kantaa vaikka en poltakaan...
Olen viimeisen vuoden aikana alkanut käymään
uimahallissa useana arkipäivänä viikossa, ja
tyrmistyksekseni totesin että samalla hinnalla
ostan röökiaskin joka päivä ja niitä voi vielä
ostaa varastoon, ei tarvii autolla hurauttaa
kaupoille joka päivä, kun taas uimahalliin...
Olenkin nyt vakavissani harkinnut urheilun
vaihtamista kessutteluun... voisi harrastaa ihan
kotioloissa ja soffalla löhöten...
Miltäs kuulostaa??? Kannattaako?? Rahaa ainakin
säästyisi huomattavasti ;o) - barc...
sen olla pitää,vaikkakin sen makua on viime aikoina muutettu kitkerämmäksi,miksihän...muka merkki uudistunut,vaan maku ei muutu!! Hah,sanon minä.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292188Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131464Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001131
- 171067
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks122798