Linkki
19
778
Vastaukset
Evoluution tai kreationismin kanssa.
Olisiko sheriffille töitä ? Herätys !!!- :pp.
sen verran,että teillä on yhteinen melikuvitus ja taitaa olla sefullakin.
Mutta typerykseltä muuten hyvä yritys johdatella lukijoita. :pp. kirjoitti:
sen verran,että teillä on yhteinen melikuvitus ja taitaa olla sefullakin.
Mutta typerykseltä muuten hyvä yritys johdatella lukijoita.Onko hänkin sinun ja illuminatuksen mielikuvituksenmukaan "Suppi" ?
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Onko hänkin sinun ja illuminatuksen mielikuvituksenmukaan "Suppi" ?
Jäit valheesta kiinni, joten syytä vain itseäsi.
illuminatus kirjoitti:
Jäit valheesta kiinni, joten syytä vain itseäsi.
Että minä olisin millian. Ota hyvämies jo lääkkeesi.
Olitkos se sinä keväälläkin vastaavan väitteen takana ?sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Että minä olisin millian. Ota hyvämies jo lääkkeesi.
Olitkos se sinä keväälläkin vastaavan väitteen takana ?En väitä kuin, että olet ridis.
Kevään höpinöistäsi aiheeseen liittyen en tiedä, enkä totta puhuen välitäkään tietää.illuminatus kirjoitti:
En väitä kuin, että olet ridis.
Kevään höpinöistäsi aiheeseen liittyen en tiedä, enkä totta puhuen välitäkään tietää.Minua on moneksi luultu. Squirelkin luuli mua jylpyksi. Yksi tuoakseksi ym. ym. Keväällä tai viime syksynä allekirjoittanutta luultiin isolla porukalla Ridikseksi. Evolutionisti resukat riiteli keskenään siitä, että osaako sup noin hyvin kirjoittaakaan. No lopputulos oli se että sup sai pitää identtiteettinsä. Mielenkiintoiseksi tämänkertaisessa asian tekee juuri se, että sup väittelee :pp kanssa. :pp tuo monessa postauksessaan esille että supilla on monta eri nickkiä ja esiintyypä vielä sheriffinä jne. Kas kummaa yhtäkkiä Suppi ilman mitään järjellistä syytä vaihtaakin nickiä ja väittää kirjoittaneensa edellisen postauksensa muka suppina. Eikö kellot soi ? Minusta nuo jäljet johtavat suoraan sylttytehtaaseen.
Muuten, Ridiksellä on vain 26 postausta. Miksi alias Suppi/Ridis olisi juuri tuossakohtaa vaihtanut nickiään ?
Toisaalta, mitäpä se minulle kuuluu, miksi sinä minua luulet. En aio edelleenkän vaihtaa nimimerkkiäni, enkä myöskään lopeta kirjoittelua.
Siunausta ystävä.sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Minua on moneksi luultu. Squirelkin luuli mua jylpyksi. Yksi tuoakseksi ym. ym. Keväällä tai viime syksynä allekirjoittanutta luultiin isolla porukalla Ridikseksi. Evolutionisti resukat riiteli keskenään siitä, että osaako sup noin hyvin kirjoittaakaan. No lopputulos oli se että sup sai pitää identtiteettinsä. Mielenkiintoiseksi tämänkertaisessa asian tekee juuri se, että sup väittelee :pp kanssa. :pp tuo monessa postauksessaan esille että supilla on monta eri nickkiä ja esiintyypä vielä sheriffinä jne. Kas kummaa yhtäkkiä Suppi ilman mitään järjellistä syytä vaihtaakin nickiä ja väittää kirjoittaneensa edellisen postauksensa muka suppina. Eikö kellot soi ? Minusta nuo jäljet johtavat suoraan sylttytehtaaseen.
Muuten, Ridiksellä on vain 26 postausta. Miksi alias Suppi/Ridis olisi juuri tuossakohtaa vaihtanut nickiään ?
Toisaalta, mitäpä se minulle kuuluu, miksi sinä minua luulet. En aio edelleenkän vaihtaa nimimerkkiäni, enkä myöskään lopeta kirjoittelua.
Siunausta ystävä.>>Kas kummaa yhtäkkiä Suppi ilman mitään järjellistä syytä vaihtaakin nickiä ja väittää kirjoittaneensa edellisen postauksensa muka suppina.>Muuten, Ridiksellä on vain 26 postausta. Miksi alias Suppi/Ridis olisi juuri tuossakohtaa vaihtanut nickiään ?>Toisaalta, mitäpä se minulle kuuluu, miksi sinä minua luulet. En aio edelleenkän vaihtaa nimimerkkiäni, enkä myöskään lopeta kirjoittelua. >Minun ei tarvitse vaihtaa roolia. Olen kreationisti. Käytän suomi 24:llä samaa linkkiä. Aloitin armahdettuna syntisenä, mutta joku häpäisi sen linkin kirjoittelemassa omiaan, joten rekisteröidyn tällä nickillä viime syksynä. Edelleenkään en näe mitään syytä vaihtaa nickiäni.
- m-ilian
illuminatus kirjoitti:
En väitä kuin, että olet ridis.
Kevään höpinöistäsi aiheeseen liittyen en tiedä, enkä totta puhuen välitäkään tietää...Ei sup ja mie olla yks ja sama, sen voin kertoa.
Mutta atte-palstalla käy hiukan liian usein venkoilemassa tyyppi kertakäyttönikillä, joka vaikuttaa niin paljon supilta, että on melkein pakko olla se. m-ilian kirjoitti:
..Ei sup ja mie olla yks ja sama, sen voin kertoa.
Mutta atte-palstalla käy hiukan liian usein venkoilemassa tyyppi kertakäyttönikillä, joka vaikuttaa niin paljon supilta, että on melkein pakko olla se.Enkä ole sinua suppina pitänytkään tai niin väittänyt.
Suppi vain yrittää tuossakin epätoivoisesti vesittää sitä valheestaan kiinnijäämistään :D- Milian***
illuminatus kirjoitti:
Enkä ole sinua suppina pitänytkään tai niin väittänyt.
Suppi vain yrittää tuossakin epätoivoisesti vesittää sitä valheestaan kiinnijäämistään :D...mulla meni kai ohi jotain :)
Milian*** kirjoitti:
...mulla meni kai ohi jotain :)
Kunhan kiusaan Suppia siitä, että tämä ensin julistaa olevansa kreationisti, eikä siksi kirjoittele kuin yhdellä nikillä, mutta kuinka ollakaan, jää asiasta nalkkiin parin päivän sisällä.
Tuolta selviää tarkemmin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000021261856
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000021330249
Kreationistien harhakuvitelma "moraalisesta ylemmyydestään" on aina herkullinen aihe :D- :pp.
Onko hänkin sinun ja illuminatuksen mielikuvituksenmukaan "Suppi" ?
>nko hänkin sinun ja illuminatuksen mielikuvituksenmukaan "Suppi"
Milian*** kirjoitti:
Illuminatus on löytänyt samanlaiset todisteet kuin on evolutionisteilla välimuodoista: D
Milian*** kirjoitti:
Illuminatus on löytänyt samanlaiset todisteet kuin evolutionisteilla on muistakin väittämistään todisteista: D
Alkoholisoitunut uskoontullut kreationisti. Sinäpä illuminatukselle lamarkismia kerrakseen. LOLsydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Illuminatus on löytänyt samanlaiset todisteet kuin evolutionisteilla on muistakin väittämistään todisteista: D
Alkoholisoitunut uskoontullut kreationisti. Sinäpä illuminatukselle lamarkismia kerrakseen. LOLNiiiin, kerrataanpa:
kummankin etunimi Markku
ikää reilu 40
tullut uskoon -88
epileptikkoalkoholisti
Ja mikä mielenkiintoisinta, ridis viittasi supin vastaukseen omanaan.
Ja hauskinta on tietysti se, että sup ei omasta mielestään käytä kuin yhtä nikkiä, koska on *kreationisti*.illuminatus kirjoitti:
Niiiin, kerrataanpa:
kummankin etunimi Markku
ikää reilu 40
tullut uskoon -88
epileptikkoalkoholisti
Ja mikä mielenkiintoisinta, ridis viittasi supin vastaukseen omanaan.
Ja hauskinta on tietysti se, että sup ei omasta mielestään käytä kuin yhtä nikkiä, koska on *kreationisti*.Epilepsia on alkoholisteilla melko yleinen. Eikä epilepsia mutenkaan ole harvinainen. Arvaas huviksesi montako alkoholistia tuli uskoon -88. Uudestisyntyneet kristityt ovat ylensä kreationisteja.
Epilepsia on alkoholisteilla melko yleinen. Eikä epilepsia mutenkaan ole harvinainen. Arvaas huviksesi montako alkoholistia tuli uskoon -88. Uudestisyntyneet kristityt ovat ylensä kreationisteja.
>>Epilepsia on alkoholisteilla melko yleinen. Eikä epilepsia mutenkaan ole harvinainen. Arvaas huviksesi montako alkoholistia tuli uskoon -88. Uudestisyntyneet kristityt ovat ylensä kreationisteja.
illuminatus kirjoitti:
>>Epilepsia on alkoholisteilla melko yleinen. Eikä epilepsia mutenkaan ole harvinainen. Arvaas huviksesi montako alkoholistia tuli uskoon -88. Uudestisyntyneet kristityt ovat ylensä kreationisteja.
Siunausta sinulle illuminatus. Jeesus on Herra. Aamen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin324640Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302267Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141770Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71698- 821482
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401382- 641116
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2301045Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101014Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70981