saatana ei tunne raamattua...onneksi.
mutta, siinä kehoitetaan koettelemaan henkiä, eli ihmistä.
tunnustatko jeesuksen syntyneen maanpäälle lihaksi ja vereksi.
myöskään jeesus ei sanonnut olevansa jumala, hän pyysi ihmisiä rukoilemaan, isä meidän joka olet taivaassa jne... ei itseään.
mutta jeessuksen kautta, hänen oppiensa kautta, pääsemme lähelle jumalaa.
liittäkäämme rukouksiimme jumalalle loppuun sinun poikasi jeessuksen kristuksen kautta.
muistakaamme myös miten saatana kiusasi jeessusta erämaassa, hän yritti saada jeesuksen tunnustamaan itsensä jumalaksi.
älkäämme vetäkö jeesusta yhä uudelleen ristille.
jeesus kärsii,joka kerran kun hänet asetetaan isäänsä ylemmäs.
jos ihminen tietää totuuden raamatusta ja tekee silti väärin, on se anteeksi antamaton pyhänhengen pilkka, niille jotka jumalaa ja hänen poikaansa jeesusta edustavat.
käsi sydämmelle.
ymmärrätkö raamatun ja kuitenkin teet väärin,vai oletko autuas sokea...vai...
...älä pidä muita jumalia
5
109
Vastaukset
- tosionnn
Minä olen kuullut että saatana tuntee raamatun.missä kohtaa sinun raamatussasi sanotaan,ettei se tunne raamattua?
- uskossa tänään
-ja vieläpä paremmin kuin moni uskovainen..
-Kiusasihan piru Jeesustakin Raamatun Sanalla ja Samalla sanalla Jeesus vastasi sille jne..
-turha kuvitella että sielunvihollinen ei tuntisi Raamattua.. - henttu
uskossa tänään kirjoitti:
-ja vieläpä paremmin kuin moni uskovainen..
-Kiusasihan piru Jeesustakin Raamatun Sanalla ja Samalla sanalla Jeesus vastasi sille jne..
-turha kuvitella että sielunvihollinen ei tuntisi Raamattua..milloin uusitestamentti onkaan kirjoitettu???
- Markku Tampio
lukea Raamatun etuperin ja takaperin ja vetää välistäkin sekä lisätä ja poistaa kirjoituksia omien pimeiden tarkoitusperiensä tukemiseksi..
Kun Jeesus kehottaa koettelemaan henget, ovatko ne Jumalasta, niin ei siinä ihmistä koetella, vaan henkeä, joka ihmisessä asuu..- henttu
asustaako ihmisessä jokin erillinen henki.
ihminen itse on elävä henki...persoona
ei kai ihminen ole joku ruumis pelkästään johon voi asettua henkiä asumaan.
niin kuin jossakin kauhu kirjoissa tai elokuvissa
realismia, sitä on raamattu täynä, ei se ole mikään fantasia romaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894