Doctor Who eilen

Who?

Eilisessä jaksossa Jack sanoi Rosen halatessa Mickeytä, että saisinpa minäkin tuollaisen, tai jotain vastaavaa. Siihen Tohtori sanoi että "Tarjoa ensin minulle paukku" tai jotain sellaista. Mitä tämä tarkoitti? En tainnut oikein ymmärtää... Vai oliko tossa mitään sen ihmeellisenpää, pelkkää huulenheittoa vain?
Jakso oli muuten aika hyvä. Paikoitellen aika naurettavakin. Vaikka niinhän se yleensä on.
Tämä nyt saattaa olla vain omaa tyhmyyttäni kok juttu, mutta Who tuntuu aina välillä sanovan jotain mikä merkitsee jotain, mutta josta ei oikein saa selvää.

4

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konna

      :D Tuossahan oli selvästi flirttiä Jackin ja Doctorin välillä...

      Jack: "Miksen minä saa koskaan tuota?" *tarkoittanee halia*
      Doctor: "Osta minulle paukku ensin..."
      Jack: "Niin vaivalloista!"
      Doctor: "Mutta sen arvoista!"

      Kapteeni Jackhan flirttaa kaikkien kanssa, hahmo on 5000 -luvulta jolloin ihmisiä ei enää kategorisoida seksuaalisen suuntautumisen mukaan. Tästä olkoon kukin mitä mieltä tahansa, olen kuullut että osa Who-faneista on vetänyt herneen nenään hahmojen välisestä flirtistä mutta miksi ihmeessä?

      Ja juu, jakso oli loistava; jatkuvuutta oli useammallakin tasolla ja tarina oli mainio.

      • Who?

        Selvensit. Kirjoituksestasi tuli mieleeni edellinen jakso, Tanssiva Tohtori. Sen lopussa Tohtori muisti, että osaa ranssia. siihen Rose sanoi "Jack ehkä haluaisi tämän tanssin". Tohtorin vastaus oli "Varmasti. Ihan varmasti. Mutta kenen kanssa?"
        Tämä varmaan liittyy juuri tuohon Jackin flirttailuun, siihen mitä kirjoitit seksuaalisesta suuntautumisesta.


    • drwho_

      Se siitä tulee kun on homo tuottajana ja pääkirjoittajana :D

    • Vaatekaupan myyjä-tyttö

      Doctor Who on maailman paras tv-ohjelma :D
      Siinä on huumoria, rakkautta ja jännitystä =)
      Harmi, että on enää yks jakso, joka tulee telkusta :( Jään kyllä todella kaipaamaan Tohtorin ja Rosen seikkailuja. Ärsyttää kuitenkin se Mickey, se on kade Tohtorille. Mickey onkin ihan tyhmä mun mielestä!
      Rose ja Tohtori tykkää oikeesti toisistaan.
      Dalek-jaksossa dalek oli saanut Rosen ansaan ja Rose soitti puhelun Tohtorille. Dalek ties että Tohtori näki sen valvontakameran läpi ja kysy:
      "Miksi et pelasta elämäsi naista, jota rakastat?"
      Rose on Tohtorille tärkä ihminen. Tohtori sai matkakumppanin ja hyvän ystävän. Rose piti Tohtorista, ja niitten välillä oli vähän muutakin kuin ystävyyttä, muttei mitään vakavaa.
      Tohtori ja Rose rakastaa toisiaan ystävinä. Kun dalek ampu Rosea (vaikka ei ees osunu Roseen, vaan varotti oikeesti) niin valvontakameran kuva sumeni ja Tohtori sano: "Minä tapoin hänet. Minä tapoin Rosen. Hän oli vain 19.vuotias." Tohtori tykkää oikeesti Rosesta.
      Ne huolehtii toisistaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe