toissapäivänä oikean puoleisen rinnan alaosassa tuntui kipua jonkin aikaa ja meni sitten ohi. eilen samassa kohdassa tuntui muutama pisto. Tänään on vain kerran pistänyt. pisto tuntuu nuppineulan pistolta. Luin jostain että yksi rintasyövän oire on pistely. Millaista pistelyä rintasyövässä on?? mitään pattia en ole löytänyt. Myös rinnan alaosa on hieman kipeä siitä rintaliivin kaarituen kohdalta. Onko muilla naisilla tämän kaltaisia oireita? pitäisikö olla huolissaan?
rinnan pistely
3
772
Vastaukset
Kirjoitin jo tuonne eteisvärinää..kohtaan, mutta kun on niin samanlaiset oireet niin en voinut olla vastaamatta. Olen epäillyt sydänkohtausta, lihaskipua, mutta vaivaa on vaan edelleen.Luultavasti tilaan ajan terkkarille. Kipu on tosiaan rinnassa (pistelee )samoin just liivien kohta on niin kipeä ettei voi pitää aina rintsikoitakaan. Olen laittanut kylmägeeliä, venytellyt ja ottanut Panadol 1mg. Ei pitkään auta mutta hetkeksi. Oisko jollain tietoa näihin asioihin Please !!!!!!!
- joo..
Samanmoista pistelyä on myös minulla. Välillä tuntuu ihan rinnanpäässä ja välillä muualla. Kipu ei tunnu koko aikaa, vain välillä. Neuvolassa rinta tunnusteltiin(minulla on 5kk ikäinen poikavauvis), eikä havaittu mitään pattia. Sanoi että kipu on lihasperäistä, se tuntuu juuri neulanpistolta. Tietty itse miettii että mitäs jos se kuitenkin on rintasyöpää.. Lääkäri kyllä koitti rauhoitella että jos olisi syöpää, kipu tuntuisi koko ajan.
- mamis2
Voisi hyvinkin olla peräisin selästä. Selkäranka (selän nikamat, kireys )nimittäin heijastelee aika usein juuri rinnan alle. Kannattaa ottaa selkä puheeksi kun seuraavan kerran menee lääkärille. Yleensä DC-kiropraktikot tai OMT-terapeutit osaavat katsoa parhaiten selän kunnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142