toissapäivänä oikean puoleisen rinnan alaosassa tuntui kipua jonkin aikaa ja meni sitten ohi. eilen samassa kohdassa tuntui muutama pisto. Tänään on vain kerran pistänyt. pisto tuntuu nuppineulan pistolta. Luin jostain että yksi rintasyövän oire on pistely. Millaista pistelyä rintasyövässä on?? mitään pattia en ole löytänyt. Myös rinnan alaosa on hieman kipeä siitä rintaliivin kaarituen kohdalta. Onko muilla naisilla tämän kaltaisia oireita? pitäisikö olla huolissaan?
rinnan pistely
3
839
Vastaukset
Kirjoitin jo tuonne eteisvärinää..kohtaan, mutta kun on niin samanlaiset oireet niin en voinut olla vastaamatta. Olen epäillyt sydänkohtausta, lihaskipua, mutta vaivaa on vaan edelleen.Luultavasti tilaan ajan terkkarille. Kipu on tosiaan rinnassa (pistelee )samoin just liivien kohta on niin kipeä ettei voi pitää aina rintsikoitakaan. Olen laittanut kylmägeeliä, venytellyt ja ottanut Panadol 1mg. Ei pitkään auta mutta hetkeksi. Oisko jollain tietoa näihin asioihin Please !!!!!!!
- joo..
Samanmoista pistelyä on myös minulla. Välillä tuntuu ihan rinnanpäässä ja välillä muualla. Kipu ei tunnu koko aikaa, vain välillä. Neuvolassa rinta tunnusteltiin(minulla on 5kk ikäinen poikavauvis), eikä havaittu mitään pattia. Sanoi että kipu on lihasperäistä, se tuntuu juuri neulanpistolta. Tietty itse miettii että mitäs jos se kuitenkin on rintasyöpää.. Lääkäri kyllä koitti rauhoitella että jos olisi syöpää, kipu tuntuisi koko ajan.
- mamis2
Voisi hyvinkin olla peräisin selästä. Selkäranka (selän nikamat, kireys )nimittäin heijastelee aika usein juuri rinnan alle. Kannattaa ottaa selkä puheeksi kun seuraavan kerran menee lääkärille. Yleensä DC-kiropraktikot tai OMT-terapeutit osaavat katsoa parhaiten selän kunnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli209144"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253622Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html911944Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131842Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711167
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168826- 66804