rinnan pistely

ihmetyttää

toissapäivänä oikean puoleisen rinnan alaosassa tuntui kipua jonkin aikaa ja meni sitten ohi. eilen samassa kohdassa tuntui muutama pisto. Tänään on vain kerran pistänyt. pisto tuntuu nuppineulan pistolta. Luin jostain että yksi rintasyövän oire on pistely. Millaista pistelyä rintasyövässä on?? mitään pattia en ole löytänyt. Myös rinnan alaosa on hieman kipeä siitä rintaliivin kaarituen kohdalta. Onko muilla naisilla tämän kaltaisia oireita? pitäisikö olla huolissaan?

3

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitin jo tuonne eteisvärinää..kohtaan, mutta kun on niin samanlaiset oireet niin en voinut olla vastaamatta. Olen epäillyt sydänkohtausta, lihaskipua, mutta vaivaa on vaan edelleen.Luultavasti tilaan ajan terkkarille. Kipu on tosiaan rinnassa (pistelee )samoin just liivien kohta on niin kipeä ettei voi pitää aina rintsikoitakaan. Olen laittanut kylmägeeliä, venytellyt ja ottanut Panadol 1mg. Ei pitkään auta mutta hetkeksi. Oisko jollain tietoa näihin asioihin Please !!!!!!!

• joo..

Samanmoista pistelyä on myös minulla. Välillä tuntuu ihan rinnanpäässä ja välillä muualla. Kipu ei tunnu koko aikaa, vain välillä. Neuvolassa rinta tunnusteltiin(minulla on 5kk ikäinen poikavauvis), eikä havaittu mitään pattia. Sanoi että kipu on lihasperäistä, se tuntuu juuri neulanpistolta. Tietty itse miettii että mitäs jos se kuitenkin on rintasyöpää.. Lääkäri kyllä koitti rauhoitella että jos olisi syöpää, kipu tuntuisi koko ajan.

• mamis2

Voisi hyvinkin olla peräisin selästä. Selkäranka (selän nikamat, kireys )nimittäin heijastelee aika usein juuri rinnan alle. Kannattaa ottaa selkä puheeksi kun seuraavan kerran menee lääkärille. Yleensä DC-kiropraktikot tai OMT-terapeutit osaavat katsoa parhaiten selän kunnon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      132
      1644
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      39
      1562
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      60
      1306
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1285
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      204
      1071
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1044
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      263
      1044
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      17
      897
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe