..soveliasta sanoo kuten eräs sihteerikkö tokas.. ompa mukava istuu pääjohtajan pallilla.. ainaki mulle tuli mieleen kaksimielisyyksiä.. mutta jos musta tulee pääjohtaja.. niin olishan se mukava jos joku sihteeritär tulis ja sanos kun on niin mukava istuu pääjohtajan pallilla.. niinhh...
ei ole
16
526
Vastaukset
- kaijuli
eli sulla on sit vaan yksi kappale kulkusia.
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..ikäänkuin vai toisella niistä.. juu nou..
mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------
kaijuli kirjoitti:
mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------
..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..
jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?
kaijuli kirjoitti:
jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?
..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..
mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!
kaijuli kirjoitti:
mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!
..kerron sit heti.. kun olen se pääpösö..
- Kylli.Kyllä
Vanha on ja hieman epämukava.
Pää-johtaja on useinkin missä lienee. Välillä paikalla välillä missä lienee, useimmiten missä-lienee.
Pervokilla, luulen mä, on samanlainen palli itsellänikin...pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
- VARPUNEN.
pervokki kirjoitti:
..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!
http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR - Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.
(lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh) VARPUNEN. kirjoitti:
SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!
http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR..nyt iskit nokkasi kiveen.. en ole noin vanha.. vielä väehemmän pulttiboissin aikaa..
Kylli.Kyllä kirjoitti:
koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.
(lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh)..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..
jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?
*kyllismi* Kylli.Kyllä kirjoitti:
jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?
*kyllismi*..ostaa ku en tiedä mitä myydä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416
