ei ole

..soveliasta sanoo kuten eräs sihteerikkö tokas.. ompa mukava istuu pääjohtajan pallilla.. ainaki mulle tuli mieleen kaksimielisyyksiä.. mutta jos musta tulee pääjohtaja.. niin olishan se mukava jos joku sihteeritär tulis ja sanos kun on niin mukava istuu pääjohtajan pallilla.. niinhh...

16

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaijuli

      eli sulla on sit vaan yksi kappale kulkusia.

      • ..ikäänkuin vai toisella niistä.. juu nou..


      • kaijuli
        pervokki kirjoitti:

        ..ikäänkuin vai toisella niistä.. juu nou..

        mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------


      • kaijuli kirjoitti:

        mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------

        ..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..


      • kaijuli
        pervokki kirjoitti:

        ..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..

        jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?


      • kaijuli kirjoitti:

        jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?

        ..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..


      • kaijuli
        pervokki kirjoitti:

        ..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..

        mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!


      • kaijuli kirjoitti:

        mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!

        ..kerron sit heti.. kun olen se pääpösö..


    • Kylli.Kyllä

      Vanha on ja hieman epämukava.

      Pää-johtaja on useinkin missä lienee. Välillä paikalla välillä missä lienee, useimmiten missä-lienee.

      Pervokilla, luulen mä, on samanlainen palli itsellänikin.

      • ..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..


      • VARPUNEN.
        pervokki kirjoitti:

        ..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..

        SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
        AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
        JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!

        http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR


      • Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

        ..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..

        koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.

        (lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh)


      • VARPUNEN. kirjoitti:

        SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
        AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
        JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!

        http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR

        ..nyt iskit nokkasi kiveen.. en ole noin vanha.. vielä väehemmän pulttiboissin aikaa..


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.

        (lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh)

        ..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..


      • Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

        ..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..

        jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?

        *kyllismi*


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?

        *kyllismi*

        ..ostaa ku en tiedä mitä myydä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe