..soveliasta sanoo kuten eräs sihteerikkö tokas.. ompa mukava istuu pääjohtajan pallilla.. ainaki mulle tuli mieleen kaksimielisyyksiä.. mutta jos musta tulee pääjohtaja.. niin olishan se mukava jos joku sihteeritär tulis ja sanos kun on niin mukava istuu pääjohtajan pallilla.. niinhh...
ei ole
16
448
Vastaukset
- kaijuli
eli sulla on sit vaan yksi kappale kulkusia.
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..ikäänkuin vai toisella niistä.. juu nou..
mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------
kaijuli kirjoitti:
mut se on sit tosi vaikeeta------------Luulisin ainakin noi niiku anatomisesti aateltuna---------
..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..no saishan se sihteeritär sit istuu kummaskin pallin päälle mut niitten välissä olis sit yx juttu kanss..
jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?
kaijuli kirjoitti:
jos se sihteerikkö sattus oleen petolinnun p****ttä muistuttava rantapiru, ni oiskos siin välis sit se yx juttu? Tuli vaa mielee et mikä sihteerikön ulkonäkö kategoria pitäs olla? Eix kummiski kaikil oo samat oikeuet,oli asia ku asia?
..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..
- kaijuli
pervokki kirjoitti:
..se joka haluu tulla PÄÄ-johtavamn palleille pitää tietysti olla istumislupa.. se oikeus on harvoille ja valituille.. sit vois se yx olla välissä.. ja periaatteessa yx sihteeritär riittää.. en tosin oo kovin nirso..
mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!
kaijuli kirjoitti:
mä tuun sit ku oot pääjohtaja.KERRO HETI!
..kerron sit heti.. kun olen se pääpösö..
- Kylli.Kyllä
Vanha on ja hieman epämukava.
Pää-johtaja on useinkin missä lienee. Välillä paikalla välillä missä lienee, useimmiten missä-lienee.
Pervokilla, luulen mä, on samanlainen palli itsellänikin...pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
- VARPUNEN.
pervokki kirjoitti:
..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!
http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR - Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..pää-johtaja itsekin?.. mä en oo vielä mut se on 2500 euron päässä.. sitten mä oon pää-johtaja.. sit mäöä tartte sihteeritär..
koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.
(lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh) VARPUNEN. kirjoitti:
SÄÄHÄN OOT PÄÄSSY KARPOLLA ON ASIAA.
AI SAPERI PERVOKKI ON JULKKIS!!!
JU-HHHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU!!
http://www.youtube.com/watch?v=Zit9T3_GrTU&NR..nyt iskit nokkasi kiveen.. en ole noin vanha.. vielä väehemmän pulttiboissin aikaa..
Kylli.Kyllä kirjoitti:
koskaan ollut varaa palkata Mister-Sihteeriä joten joudun pää-johtamaan jopa itseäni....nyyh, kukaan ei istu päälläni.
(lupasin etten sekoita sanoja, paitsi jos tulee joku herkullinen vastaan, nyt tuli. Kukaan ei istu päälläni eli pääni päällä Hih-Hah-Hoh-Huh)..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..PÄÄÄ-johtaja.. jos ei sihteerii ei taida bisneksetkään pelata.. sou not.. eipä mullakaa.. mut parempia aikoja odotellessa.. eihän mullakaan sitä sihteeritärtä oo..saati toimivaa bisnes-IDEAA..
jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?
*kyllismi* Kylli.Kyllä kirjoitti:
jos kansa haluaa ostaa sitä mitä myyt?
*kyllismi*..ostaa ku en tiedä mitä myydä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi704650Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1064142- 633720
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692660- 552627
- 391967
- 471938
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2591878