Voi voi minua raukkaa.... (ääääsholea)

Exmoro

....surkeaa persesilmä alkoholistia. Vaikka maksa ja haima huutavat hoosiannaa ja kolesteroli, verensokeri, rasva-arvot ja kaikki kelen veriarvot ovat päin prinkkalaa, niin minä poika se juopottelen, ja tekee terää! Masennuslääkkeitäkin olen tässä vedellyt viime kuukaudet ja on se jonkin verran auttanut, mutta taustavitutus on edelleen päällä. Itseäni enemmän säälin rakasta vaimoani, joka joutuu katselemaan telkkarista kaiken maailman paskaa minun juopotellessani. Tämä olkoon esipuhe sille, että MAPpien viisaudensana olisi minun kohdallani poikaa..... Jos olisin kunnon mormoni ja raitis, niin panisin vaimoani Brigham Jangin voimilla 50 vaimon edestä, eikä vaimon tarvitsisi katsella kauniitajarohkeita eikä muuta paskaa.
Olen kyllä miettinyt, että uranvaihdos voisi olla paikallaan - en nimittäin tykkää nykyisistä duuneistani paskan vertaa, enkä ole välittänyt viimeiseen 5 vuoteen. No, se siitä, mennäänpä päivän Jeesus-epistolaan:

Voi voi sentään, olen liian humalassa kirjoittamaan mitään järkevää.... odottelen hetkisen..... ja mutta eihän uskovaisuuden tarvitse olla mitenkään järkevää. Nokialla on koitettu superlutskujen toimesta herättää kuolleita ja ilmajoella on monia lestaadiolaisia tullut raskaaksi neitseellisesti edellisten kesäjuhlien jälkeen. Minäkin söin tässä muutama päivä sitten hapankaalia ja makkaraa ja voisin vaikka vannoa, että hanuristani luikerteli hyvän- ja pahantiedonpuun käääärme seuraavana aamuna, palavasta pensaasta puhumattakaan....

MAPpilaiset puhuvat siitä, kuinka vapaita he ovat maailman kirouksilta. Viinan suhteen myönnän asian, mutta olen kyllä varma, että ei-mormoni voi olla ihan yhtä vapaa viinasta kuin joku mormonikin. Sama pätee kahviin ja teehen ja vaikkapa pil.... (huom! lainattu hynysen kommenteista). Minäpoika se haluaisin uskoa iankaikkiseen elämään, mutta tosin ajattomuudessa - muussa tapauksessa vetäisin narun kaulaani vähintään kerran päivässä.

Olettekos kuunnelleet sellaista Jumalatonta ja syntistä bändiä kuin Kotiteollisuus? Minulla on ollut kersana hyvä kasvatus on on kunneltu Tsaikovskia ja Beethoovenia yms klassista kamaa. Pakko silti myöntää puolihäpeissäni, että tyllään muutamista KT:n biiseistä. Kuunnelkaapa uudelta levyltä "iankaikkinen" biisi numero 3. Siinä meinaan otetaan kantaa henkimaailman juttuihin. Siellä "iankaikkinen" kävelee pellolla isännän tavoin ihmisten sielut taskussaan ja ihmisen sydän rinnassaan... tämähän on suora viittaus siihen, että Jumala on ihmisen keksintöä. Käykääpä ostamassa levy ja tukekaa suomalaista musaa. Minun kohdallani biisi numero 9 on juuri sopiva. Tietääkö kukaan mitä se käsittelee.....?

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exmoro

...enkö saanut sarkastiseen itsesääliini mitään kannustusta. Tekisi mieleni haistatella palstalaisille, mutta jätetään se nyt tekemättä jo pelkästään tuon KT-bändin puolesta. Ostakaa uus levy ja kuunnelkaa biisit 3, 6 ja 9. Sinä minä olen tehnyt tänä iltana niin että korvat meni lukkoon eikä muija huolinut viereensä. kele.

...tämä on juoppohullun vuodatusta.

• Kielitaitoinen

Syyttömänä syntymään sattui hän
      Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
      Jossa jo esi-isät
      Juovuksissa tottakai
      Hakkasivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai

Perinteisen miehen kohtalon
      Halus välttää poika tuo
      En koskaan osta kirvestä
      Enkä koskaan viinaa juo
      Muuten juon talon

Lumihanki kutsuu perhettä talvisin
      Vaan en tahdo tehdä koskaan lailla isin
      Mut kun työnvälityksestä työtä ei saa
      Hälle kohtalon koura juottaa väkijuomaa
      Niin Turmiolan Tommi taas herää henkiin
      Ja herrojen elkeet tarttuvat renkiin
      Kohti laukkaa, viinakauppaa

Se miehen epätoivoon ajaa
      Kun halla viljaa korjaa
      Keskeltä kylmän mullan hiljaa
      Kylmä silmä tuijottaa
      Kun kirves kohoaa

Keskeltä kumpujen
      Mullasta maan
      Isät ylpeinä katsovat poikiaan
      Työttömyys, viina, kirves ja perhe
      Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

Tämä tuhansien murheellisten laulujen maa
      Joka tuhansiin järviin juosta saa
      Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
      Ei mittaa järki eikä Kärki määrää
      Jonka lauluissa hukkuvat elämän valttikortit
      Ja kiinni pysyvät taivaan portit
      Einari Epätoivosta ne kertovat

• SAUNANTAAA

Ja vedä ittes hirtee ku o nii kamalaa.
      Jos ei oo naruu nii lainaa naapusi sedä haulikkoo ja magnumilla päähä ni loppus marinat:)

• kioerigireåg0jre

No hyvä et koht o yx paska vähemmä.
      Otappa lissee viinoo.
      Mie maksan kylle.
      Lissee lissee viinooooo...

• Anonyymi

Satuprinssi uljas taivaan ja maan,
        Keinuu,kiikkuu, hirressä roikkuu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6156
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5589
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      127
      4367
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3852
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3209
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59