Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vuokraajaa etsitään klaukkalassa!!!

ilponaattori

hei! omistan 14vuotiaan lv-ruunan. "Paavo" on ollut ratsukäytössä lähes aina, mutta toimii kun unelma myös kärryjen kanssa! Etsin siis vuokraajaa hepalleni. Jos pystyisit käymään viikonloppuina (pe&la) ja mahdollisesti myös joku arkipäivä niin olisin otettu! kertamaksua olen pyytänyt n.12€. tämä ei ole siis mikään TUNTIHINTA vaan kertahinta! saat viettää hevosen kanssa siis aikaasi niin paljon kuin jaksat!
Tallimme sijaitsee Nurmijärven rajalla! Helsingistä pääsee linja-autolla 339 n puolen kilometrin päähän tallista! Lisää tietoa tallista ja sen sijainnista löydät osoitteesta : www.onnenpotku.fi
otathan yhteyttä jos olet kiinnostunut,vastuuntuntoinen,huolellinen ja osaava!

terveisin: Ilona ja Paavo-pallero :)

4

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrotko enemmän

      Paavosta, sen luonteesta ym. Edellinen, 3 kk kestänyt vuokrasuhteeni on loppumassa vuodenvaihteessa hevosen muuttaessa toiselle tallille, joka sijaitsee kannaltani liian kaukana. Eli nyt olisi hakusessa uusi vuokraheppa.

      Mailia voi laittaa osoitteeseen [email protected]

    • vuokrahepan etsijä

      Moi!
      Mä oon ettiny jo pitkään klaukkalasta tai espoosta vuokra hevosta. Olen ratsastanut tunneilla 3v ja vuokrannu ratsastuskoulujen hevosia. Käyn talli töissäkin uotilanratsastuskoululla joka keskiviikko eli nekin hommat sujuu. Jos haluisit kertoa luonteesta enemmän ja näin vaikka sähköpostiini ---> [email protected]

    • Vuokrahepon etsijä<3

      Hei!
      Onko vuokraaja jo löytynyt? Itse etsin vuokraheppaa, ja tässä olisi täydelliseltä vaikuttava hepo -ja ihan tarpeeksi läheltä. Jos viitsit kertoa luonteesta ja "käyttö-mahdollisuuksista" tarkemmin, laitatko minulle mailii osoitteeseen:
      [email protected]?

    • vuokrahepan etsijä

      Onko Paavo vielä vuokrattavana? Voitko laittaa mulle sähköpostiin sen luonteesta ja jotain muuta osoitteeseen: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe