Naurattaa tuo vetoaminen naisten feministisyyteen, vaikka naisasialiike paljon hyvää on saanutkin aikaansa. Tosi mieskin sen ymmärtää, sovinismi ei haluakaan. Naisviha jyllää, niin ettei järki pysy päässä. Varmaan oma äiti on ollut niin ruma ilkeä ja puhunut vain naisten puolesta, siitä sitten vedetty aate, että feministit ovat miesvihaajia ja rumia.
Vastaukset 6
- isän mallia
Sovinisti ylenkatsoo tai aliarvioi naista, tai pyrkii hyötymään naisista ikään kuin opittuna tapana. Naisten mainoskuvat paljaista naisista ovat "oivaa pökköä pesään".
Sovinisteiltä on ilmeisemmin puuttunut oikean miehen malli! jos asetetaan tärkeysjärjestykseen käsitteet; ihmisoikeudet ja feminismi niin tuntuu, että feminismi on kaiken yläpuolella.
Sitten jostain kaukaa tulee ihmisoikeudet.- Soh-vi
..ihmisoikeudet = feminismi
- M135
"Varmaan oma äiti on ollut niin ruma ilkeä ja puhunut vain naisten puolesta, siitä sitten vedetty aate, että feministit ovat miesvihaajia ja rumia."
- Äitini on aina ollut minua kohtaan huoltapitävä, lempeä, sävyisä, arvostava. Lepoa tarjoava.
Kaikkea sitä, mitä feministit eivät ole.
Itse-asiassa äiti ei suinkaan ole puhunut naisten puolesta, vaan poikansa puolesta.
Ja juuri tuollainen äidillinen huolenpito ja aito välittäminen ja rakkaus ansaitsee sen, että naiselle tarjotaan lepoa.
Etenkin äidille, kun pojasta tulee mies, niin äidille mies, eli poikansa, osoittaa suurta välittämistä ja antaa äidille lepoa työn sijaan.
Poika ei ole kasvanut vielä pois äidin helmasta, jos ei ole tuota ymmärtänyt. Monet rakastavat äidit vielä tänäkin päivänä pyyteettömästi omaa rakasta poikaansa hoitavat, vaikka poika itse ei tätä huomaa ja siihen vastaa ...
Myös ...
Ikäväksi yhteiskunnassa tekee asian, kun äidit ovat unohtaneet pikkupoikansa, eivätkä huolehdi. Poika ei osaa myöhemmässä vaiheessa osoittaa kunnioitusta äidilleen, koska ikäänkuin äiti ei ole ansainnut tuota.
Vaikeita asioita.
Oikeat äidit ovat nähneet vaivaa. Jos poika kasvettuaan ei muista äitiään ja anna ja tarjoa äidille lepoa, niin surullinen on tämä yhteiskunta.- äidithän hoivaa ja rakastaa
Äidin poikia on riittävästi ja äidin rakkaus oletetaan aina olevan se riittävin ja kauaksi kantavin. Hyvä niin, mutta mites isät? Aika tärkeitä hekin olisivat. Naiset kyllä arvostaisivat tälläisiä miehiä, jotka olisivat miehiä pojilleen. Ei tulisi näitä sovinisti miehiä, naisen vihaajia.
- Aleksanteri Nevski
Feminatsit ovat ihan itse omalla fasismillaan hankkineet itsensä vihatuiksi. Sillä ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505