näköjään autot lisääntyny sitten viime käynnin
netcar
21
2100
Vastaukset
- autoileva poikamies
On varmaan kasvattanut kävijämääräänsa nettiauton hitausongelmien takia. taidanpa vierailla issekin hieman useammin.
- onkin,
mutta mikä pelle toi lappeenrannan miäs on,mikä mainostaa siellä omegassa xenon valoja,mutta ainakin kuvissa kellertää aivan kuin ois pissaa täynnä??
- liittyy..
...netcariin?
- marlboro man
laitoin sinne ilmoituksen ja alle kahden viikon sain kiesin myytyä.
- kunnon kuvatkin...
Ja mikä tärkeintä, paikka toimii aina, ja nopeasti, vuorokauden ajasta riippumatta
- foordi
Tosi vähän yksityisten ilmoituksia ja ostajia, minulla oli siellä viikon ilmoitus, katsojia 80 kpl, vaihdoin ilmoituksen nettiautoon, päivässä katsojia 104 ja auto myyty heti.
- Netcarissa sopivasti
Pienemmästä määrästä on helpompi löytää etsimänsä. Kokeile vaikka:
http://www.netcar.fi - netcarin
Netcarissa sopivasti kirjoitti:
Pienemmästä määrästä on helpompi löytää etsimänsä. Kokeile vaikka:
http://www.netcar.fiautot ovat hyviä.
Kokeile vaikka:
http://www.netcar.fi
- toisin kuin
eräät muut palstat...
- verottajalle
Parasta netcarissa on se, että he eivät toimita verotoimistolle tilastoa käytetyistä puhelinnumeroista ja kuinka monta ilmoitusta on ollut vuoden aikana.
ja netcar toimii kuten varmaan kaikki ovat huomanneet.- myöskään..
..kerää täysin ääliömäistä kyyliä palvelevaa ilmoitushistoriaa. Oikeasti historia ei palvele kenenkään tarpeita, joka sen kokee tarpeelliseksi joutaa vähän miettiä asioita, ja hakea apua. Siinäkin yksi syy hitauteen? Paikat täyttyy kokoajan... Olisikohan muuten mahdollista vaatia poistamaan oma auto sieltä myyntihistoriasta?
- kuluttaja.
kokemukset sen todistavat!
- parasta on
se että siellä saa autot myytyä.
- 22 tunnissa
Autoni oli nettiautossa 2 viikkoa myynnissä, kävijöitä lähes 500 ei todellista ostajaa.
Laitoin netcariin ilmoituksen ja 22h auto oli myyty.
Ostaja kertoi löytäneensä autoni nimenomaan netcarista.
TOIMII SUOSITTELEN- on käynyt
ihan päinvastoin.
- Tosi Juttu
Siellä tosiaan kauppa käy.
http://www.netcar.fi- suosittelen
että lopetat viestien kirjoittamisen nyt heti. Kyllä minä jo uskon kun olen lukenut kaikki nämä viestisi. Mutta yritys hyvä, annetaan monta pistettä ja lisäksi vielä pyhäkoulun lammastarra.
- panettelua
suosittelen kirjoitti:
että lopetat viestien kirjoittamisen nyt heti. Kyllä minä jo uskon kun olen lukenut kaikki nämä viestisi. Mutta yritys hyvä, annetaan monta pistettä ja lisäksi vielä pyhäkoulun lammastarra.
netcar rules!
- syystä että
ilman Netcarin kilpailua Nettiauton palvelu ja toiminta olisi vieläkin heikompaa ja hinnat vieläkin korkeampia.
- jepulis
juuri noin se on!
- njetcar
Neljän vuoden mainostus ja ilman tulosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006